Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Woepie, die pijn in je billen kan komen door de verweking van het bekken. Aan de voorzijde van het bekken heb je de symfyse, maar aan de achterzijde zitten je SI-gewrichten. Alle banden daar omheen zijn aan het verweken ter voorbereiding van de bevalling, dus dat kan wel eens pijnlijk en beurs aanvoelen.

Hier ook last van wat verveling hoor. Schoonmaken hoeft niet echt, het is alleen een beetje bijhouden. Uiteraard gebeurt dit in slakkentempo! Verder is er maar weinig vermaak, verder werkt iedereen gewoon! En het weer werkt ook niet echt mee... Maar goed, we overleven het wel. Straks snakken we misschien wel naar een beetje verveling hahah!

2. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Oowja... ik ga strakjes cupcakejes bakken tegen de verveling en daar ga ik andere mensen mee vetmesten :-D
    (misschien inspiratie voor anderen die zich ook vervelen?)

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyyyyy Meissies, daar ben ik dan:D
    Nee niks aant handje hier, alleen deze ochtend met mijn papa samen verder gegaan met onze Harry Potter marathon hahahahahaha.
    Netsten deel 5gekeken, morgen deel 6 aan de beurt en dan maandag en dinsdag (mits er int weekend nix gebeurd) deel 7 in 2x hihihihihi
    Ik heb ze allemaal al gezien maar mijn papa had ze nog steeds niet gezien vandaar dat we dat in m'n verlof er maar eens ff in gegooid hebben;)

Ik hoopte eig ook op baby nieuws vandaag...potsidosie!
    Vanaaf gaan we op kraamvisite bij dinnetje van mij, zo leuk!

Moet strax t dochtertje van een andere vriendin ophalen op t dagverblijf want ze met zelf overwerken vandaag omdat ze daarna vakantie krijgt...maar ik heb dat nog nooit gedaan hihihi.
    Vind t best eens beetje spannend! Benzo bang dat ik iets vergeet ofzo, of dat die leidsters mij aan kijken van oh kijk die daar dan stuntelen, en dat gaat zelf een kind krijgen??!!! Hahahahahahahahaha
    Zal wel niet maar denk steeds dat ze dag denken hahahaha stom hè!

4. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Die cupcakes is zeker een idee, heb alles in huis, zelfs fondant! Zaterdag vier ik mijn verjaardag, hoewel ik pas woensdag echt jarig ben. maar ik wilde het er niet op gokken dat ik het drie dagen voor de uitgerekende dag ging vieren. Wie weet krijg ik wel het mooiste cadeau van de wereld op mijn verjaardag!

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hetzelfde als jij, wat poetsen en daarna harde buiken inclusief drukke buikbaby. Forummen, mijn zoontje, en op kinderdagverblijfdagen speel ik weleens Diablo omdat het anders wel heel lang duurt.
    Oh ja en koken. Ik probeer steeds voor een paar dagen te koken of in ieder geval het eten voor te bereiden want ik heb er ZO geen zin in.

6. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo... hier ook holiday.. zonder baby nieuws ..hahaha

vanmorgen bij de gyn geweest.. daarna strompel strompel naar de Hema even mooie pyama's gekocht.. want ik denk dat ik een aantal dagen in het ZH ga vertoeven...

Morgen wordt ik opgenomen om 8:00 rond 9:00 brengen ze pil of gel in... omdat mijn baarmoeder nog hard was is de kans dat er morgen wat gebeurt erg klein.. dit gaan ze dan zaterdag doen.. dus het ziet er naar uit.. dat wij zaterdag of zondag dan ons babytje hebben. Aangezien ukkie min. 24 uur moet blijven.. verwacht ik dat we dan maandag naar huis mogen.
    Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen vannacht .,.. buikkrampen.. en daarna ging het weer buiten zo heftig te keer. onweer/regen.. dus toen in vanmorgen thuis kwam rond half 11 ben ik gelijk naar bed gegaan.. half 1 werd ik wakker gemaakt door man lief.. even broodje gegeten.. en ik denk dat ik zo weer terug ga. ... dus.. niet gelijk wat denken als je vandaag niet zo veel hoord.. ik ben super super moe .... en ik heb veel energie nodig de komende dagen (gok ik) ga dus proberen voor te slapen.

7. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Ik val ook binnen :)

Heb al meerdere dagen meegelezen en in het hele begin ooit eens wat gepost maar daarna eigenlijk niet zoveel zin meer gehad.. maar nu verveel ik me redelijk en ben ik zo benieuwd naar alle juli babies dat ik dit topic bij houd hahahaha

ikzelf ben 20 juli uitgerekend maar heb t zo gehad.. dit is mn 2e zwangerschap, we hebben al een zoontje van maart 2010. maar deze zwangerschap is TOTAAL anders dan de 1e.. bij de 1e mankeerde ik niks en nu heb ik werkelijk bijna alles gehad geloof ik, maar goed.. even afkloppen, de laatste wkjes (sinds verlof) gaat t redelijk.. als ik maar niet teveel doe op een dag en tijdig mn rust pak.. en das nogal moeilijk hahaha maar t gaat gewoon niet meer... peuter die rondloopt, mn huis dat ik toch graag bij wil houden enzenz

vond 12-7-2012 ook wel een hele mooie datum maar denk dat ons mannetje nog wel even blijft zitten... :(
    heb al van alles geprobeerd hahaha maar niks helpt.. heb genoeg gerommel, elke dag wel paar x maar hij is nog niet ingedaald en het zet ook niet door..

ik zal nu toch eens wat posten, als jullie dit goed vinden natuurlijk ;)

8. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Mijn dochter is op 8-7-12 om 00.03 geboren.. t was bjina 7-7-12 haha :D

9. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Oh.. k reageerde op een bericht van een andere pagina blijkbaar STOM!:D

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    #4270 sas27, 12 jul 2012
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
    Hier ook fijn schoongemaakt, en gestreken strijken is toch niet erg fijn voor je rug
    Verder verveel ik me ook wel een beetje, heb net een filmpje gekeken. denk dat ik zo maar op de ps harry potter ga spelen whaha je moet toch wat!
    cupcakejes maken leuk idee! kan ik morgen idd wel eens gaan halen ;) lekkerrrr

@holiday spannend hoor morgen! hopelijk schiet het lekker op voor je en heb je snel je kindje bij je :) gek idee he dat dit weekend gewoon je kindje geboren word :)

@seanli, leuk dat je weer mee komt schijven!

Is het bij jullie ook zulk slecht weer??? heerlijk huispakken dag ;)

11. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Sas, Harry Potter is leuk hè;) hihihi

Hier schijnt t zonnetje weer hihi.heerlijk op de bank friends kijken met de tuindeuren open!

Seanli welcone back!

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    harry is erg leuk!! kan je je best mee vermaken haha

Wat lekker dat jij de tuindeuren open kan hebben, veel wind hier. en elke keer een stortbui
    geniet er maar lekker van :)

13. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Bevallen Juli 2012!

15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.)
    20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.)
    27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.)
    5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.)
    6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.)
    7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.)
    8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.)
    10 juli: Ruby1987 I.SAIA (40,6 weken, kind 2, 4 juli uitger.)

Te bevallen lijst Juli 2012!

12 juli: Ratatosk
    15 juli: Rooiwyn, 1e kindje
    15 juli: Awesta
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    15 juli: SiobhanMcG
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador 1e kindje
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    20 juli: Seanli31, 2e kindje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    21 juli: Woepie, 1e kindje
    26 juli: Nennie, 1e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst
    13 juli: Holiday opname 8:00
    13 juli: Labrador 13:40 VK Controle
    18 juli: Nennie controle Vk
    20 juli: Sas27 controle vk 12:30

14. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Iedereen heeft zich vandaag weer gemeld, dus... helaas geen babynieuws vandaag.
    Seanli31: Leuk dat je ons terug gevonden hebt. En natuurlijk is het goed als je af en toe iets post, gezellig;). Ik heb je op de lijst toegevoegd, goed? Weet je eigenlijk al of je een jongen of meisje krijgt?
    Holiday: HEEL VEEL SUCCES EN STERKTE MORGEN (en de dagen die volgen)!!!
    Nennie: Leuk dat je buurvrouw een kindje heeft die even oud is als die van jou straks. Zullen waarschijnlijk vaak bij elkaar over de vloer komen.
    Vlinder: Laat ze maar denken... Overigens nagenoeg alle nieuwe moeders "stuntelen" hoor, maar het went heel snel zo'n kleintje.
    Anjeli: Cupcakes, goed idee, als de baby er volgende week nog niet is, ga ik me daar ook aan wagen. Voor morgenmiddag heb ik chocoladefondue met mijn mannetje op het programma gezet. Al helemaal zin in!

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    chocoladefondue klinkt wel erg lekker zeg!!! nog nooit gedaan
    gezellig lijkt mij :)

16. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Hier ook alles rustig. Wel redelijk weer. Heb net de ramen maar gezeemd. Mijn man is het wachten nog meer beu dan ik, Hihi. Hebben jullie ook van die ongeduldige mannen?

17. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    geen beebnieuws vandaag (nog niet, maar wat niet is kan nog komen)

@holiday: mooie bevalling voor jou morgen (of overmorgen, of zondag...in ieder geval één dezer dagen)

@iedereen aan de poets: fijn he nesteldrang...ik was op een gegeven moment dingen aan het schoonmaken waar ik normaal niet aan zou denken om die schoon te maken (planken in de kelderkast bijv.) ik had ook zo het idee dat ik alles moest bijhouden. bij een half trommeltje was, zat het bij mij al in de droger en had ik het al gestreken (je kan het maar weer in de kast hebben liggen)

hier lijkt het weer een beetje de goede kant op te gaan met de tijden van de borstvoeding, ze komt nu om de 2,5-3 uur. middeltje tegen de spruw lijkt zijn vruchten af te werpen.
    ben bezig met het zoeken naar een bakfiets (tja 3 kleine kindjes op de fiets(de oudste fietst zelf al maar de andere nog niet) gaat niet lukken.
    hoop dat ik snel bericht heb van de mensen waar ik een goed bod heb neergelegt.

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Lisabeth heel herkenbaar, mijn man is ongeduldiger dan ik..
    wel erg schattig elke keer vraagt hij en??? voel je al wat haha

19. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    het wordt een jongetje dus straks een heel huis vol mannen hahaha

t isi bij mij ons in de middag lekker zonnig weer geweest, wel wat harde wind maar goed vertoeven in de tuin met een boekje :)

dadelijk de kleine ophalen vd kdv en dan lekker gebakken aardappeltjes eten! hopen dat vriendlief beetje op tijd thuis is... hij moet echter over de A50 waar al bijna hele dag file staat door flink ongeluk en omrijden kan wel, maar ja dat doet natuurlijk iedereen :) we zullen zien..

mn vriend is trouwens niet zo ongeduldig, die vind eerder dat ik rustig moet afwachten haha

20. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Seanli, welcome back ;)
    @ Holiday, superspannend meid! Nog héél eventjes, dan heb je je kleintje in je armen;)
    @ Woepie, ik ben ook aan het internetten, fb bijhouden, forum etc. TV kijken...mijn schoonmaakdrang in bedwanghouden:) , maar probeer toch ook wel elke dag naar buiten te gaan. Even briefje posten op mijn nieuwe mamafiets, boodschapjes doen, vandaag even naar het tuincentrum geweest en wat spulletjes gehaald om het weer even te veranderen binnen. Je moet jezelf toch bezig houden...

@Liesabeth, mijn man vind het ook wel welletjes geweest praat 's morgens tegen mijn buik en vraagt of hij vandaag buiten wil komen kijken omdat het hier zo gezellig is aan deze kant:D En bij elk pijntje of steekje... " komt hij al"???:p Geduld is een schone zaak....

Cupcakes: Heb ik al gemaakt,welliswaar de minicupcakes, dit i.p.v. beschuit met muisjes na de geboorte. Ze liggen allemaal al klaar in de vriezer inclusief de blauw-witte muisjes erop...

Chocoladefondue: ook nog nooit gedaan, klinkt wel gruwelijk lekkerrr:D Kan me aan de andere kant ook voorstellen dat je er kotsmisselijk van wordt...:(

Poetsen: Ik wordt gék van mezelf haha... Overal waar ik kijk of elk kastje wat ik open doe moet schoon. Eigenlijk schoner dan schoon, slaat werkelijk nergens op...:(

Ben wél benieuwd wie er als eerste weer met babynieuws komt....

Deel Deze Pagina