Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ongeduldige mannen, jep hier ook 1 hihihi! Zo lief

Kdv jaaaaaaa t s goed gegaan met t ophalen hihihi, pfieuw ;)

Mijn mannetje moet ook over de a50 ook in de file!
    Hopelijk over half uurtje thuis!

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    poetsen: Ik heb dagen dat ik alles gepoetst en gewassen wil hebben. De andere dag er echt geen puf voor.

seanli: Welkom terug.

Holiday: heel veel succes morgen of anders het weekend!

3. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel... ik neem de i-pad mee.. mss bericht ik nog wel wat! ik kijk wel even... geen idee wat mij te wachten staat.. best wel een beetje de bibbers nu hoor... en een raar idee dat wij weten dat het in deze dagen gaat gebeuren.. hoop dat ik een rustige gyn tref die van vandaag was erg hard handig... mijn man vond het niet normaal i.i.g. ... beetje van harm haal die arm uit mijn darm.. tjonge jonge.. en dat zei die nog.. ontspan.. yeh write... hahahaha... amai... (twas een belg) ik voel het hoofdje.. ja zegt mijn man.. volgens mij heb je ook dr hand kunnen schudden..hahahaha... nou goed... ik lees weer rustig verder mee met jullie taarten cup-cake bak ik heb helemaal geen last van mijn hormonen of last van vervelia aanvallen... hahaha... dat schoonmaken en opruimen heb ik ook.... maar denk nu bij mij zelf.. aaa die strijk laat ik liggen..mag de kraamvogel doen volgende week :))

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vlinder fijn dat het goed ging

Holiday heel veel succes, morgen of zaterdag

5. MusicMumEm

6 mrt 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holiday: Veel succes!! Ben benieuwd!
    Vlinder: Harry Potter is inderdaad leuk! Ik heb ook alle films!

Even een berichtje: ik ga er minstens de komende 2 weekjes niet zijn, mijn gezin gaat bij mijn ouders logeren, tot de baby komt want dan gaan we naar 't ziekenhuis en daarna naar huis. Ik zal proberen iets te posten als de weeën beginnen, maar mijn vader en moeder vinden het niet leuk als ik bij hun achter de computer/ipad zit, dan vinden ze niet ''gezellig''. Mijn man is ook een beetje moe enzo en mijn ouders vinden het geweldig leuk om voor ons drietjes te zorgen. Ik meld sowieso zo snel mogelijk als ik bevallen ben. Veel succes iedereen!

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Holiday succes vabdaag en komende dagen!!! Zullen aan je denken!

Musicmumem jij lekker genieten en je goed laten verwennen!!!
    Misschien moet je sneaky snachts iets posten as je ouders slapen hihihi!

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    holiday veel succes vandaag!! zet hem op he :)

@Musicmumem fijn dat je lkkr naar je ouders gaat! lekker laten verwennen!

Hoe is het met de rest hier??

8. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Veel succes Holiday!! Spannend!!!!
    En wat een verwennerij MusicMumEm, geniet maar lekker van alle verzorging en de rust.

9. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Gaat er iemand op deze mooie vrijdag de 13e bevallen???!

10. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    @vlinder: jij???

11. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    ik zie in mijn onderschrift dat onze meid vandaag alweer 4 weken oud is...wat gaat de tijd snel...

12. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, Zo ff een update ...
    Opgenomen en aan de ctg .. Pillie in gebracht
    Ik heb toch 1 vinger ontsluiting maar ja hoeveel zou dat zijn?
    En pillie zorgt voor menstruatiekramp.
    Afwachten of het toch vandaag al niet komt!

13. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Holiday ontzettend veel succes en sterkte! Hopelijk komt je kindje vandaag al, hoewel vrijdag de 13e hahaha, ik besef het nu pas! Nee hoor, ben helemaal niet bijgelovig wat een onzin allemaal.
    Zet het op, je kunt het. Denk open van onderen, haha;)

14. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holiday, heel veel succes meid en sterkte! Nog heeeeel eventjes. Hoop voor je dat alles voorspoedig verloopt!

15. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    holiday veel succes vandaag! spannend hoor!!
    haha die opmerking van woepie, denk open van onderen, geweldig!!

vind de 13e ook wel een mooie datum maar ja, we zullen zien :)
    wat een nacht zeg, pfff kon totaal niet in slaap komen.. lag er al tegen half 11 in, zere handen armen en benen, bijna elke x kramp in mn kuiten maar net niet... toen weer plassen, eenmaal terug overal jeuk.. in bed spelletjes liggen doen en uiteindelijk na 2en sliep ik pas... maar gelukkig liet mn oudste zoontje me vandaag slapen tot 09.00..

16. Diddel

Diddel Lid

17 sep 2011
    53
    0
    0
    NULL
    Lelystad
    Dag allemaal! Vinden jullie het goed als ik meeschrijf? Ik ben zwanger van ons 1e kindje, een zoon. Ik ben de 23e uitgerekend. Met onze kleine gaat het goed, met mij gaat het goed. Hij is alleen nog niet ingedaald, ligt wel al tijdenlang met z'n koppie voor/in mijn bekkeningang maar hij moet echt nog wel een endje zakken... Dus als mijn vliezen zouden breken, dan moet ik direct de vk bellen en gaan liggen. Ben trouwens ook bij de gyn geweest, die maakte zich nergens zorgen om.
    Fijne (ongelukvrije :)) dag!

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    spannend holiday!!!

@seanli31 vreselijke he die nachten, die zou ik echt niet gaan missen, straks weer heerlijk op mijn buik slapen ;)
    lekker dat je wel tot 9 hebt kunnen slapen..

@diddel leuk dat je mee komt schijven, fijn dat alles goed met jullie gaat! houden zo :-D

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    holiday: Succes meid!!

Sas: Ik verlang er ook erg naar om op mijn buik te kunnen slapen.

Diddel: Welkom!
    Ons kindje ligt ook niet ingedaald, ook ik ben bij de gync geweest en alles was goed.

Vanmiddag weer naar de vk, zal wel een normale controle worden want ik hb niets spannends te melden.

19. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Ik ben niet bijgelovig, dus als niemand wil vandaag... wil ik wel!! :p

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    blehhh, ff naar de winkel gereden met de auto, de kleine in de kinderwagen en alleen ff naar de kruidvat, hema en supermarkt geeweest.. nou kan bijna niet meer lopen, heb zo'n pijn in mn linkse been, kan er niet eens normaal op steunen/staan/mee lopen... wat dat nou weer is ?! pff

kruidvat had trouwens leuke aanbieding, met de voordeelkaart alle FA producten (tot een prijs van 3.19) voor 0.89 ct!! dus heb ff lekkere douchegel ingeslagen en een deo, kreeg daarop 4,32 korting, altijd leuk! :)

pff heb sem voor de tv gezet (dat doe ik normaal nooit :() maar nu kan ik ff rustig zitten.. en ik wil nog zoveel, wilde toilet nog doen, stofzuigen.. maar ja, als sem straks slaapt, doe ik alleen t toilet maar ff en dan kan mn vriend vanavond stofzuigen.. kan ik vanmiddag liggen :(

maarre anjeli, ik wil ook wel hoor hahaha

Deel Deze Pagina