Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik heb ook zo slecht geslapen, alweer :(

sliep pas na half 1.. en half 6 weer wakker en de tijd daartussen super veel wakker geweest :S wakker geworden met zere tintelende handen en benen (al een paar dagen) pff ben t wel beu hoor..

2. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Seanli, vervelend is dat hè!!!

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Jammer nog geen baby nieuws haha!!

@Seanli vervelend he die nachten, die ben ik ook wel zat hoor!
    Ik moet elk uur naar de wc en idd alles doet me zeer in bed
    Nog even door zetten!!

4. Diddel

Diddel Lid

17 sep 2011
    53
    0
    0
    NULL
    Lelystad
    @Seanli Ja, lastig is het he?
    Ik word ook regelmatig wakker met tintelende/rare handen. En ben echt blij met elk uurtje lekkere diepe/goede slaap... Ik draai me een ongeluk met m'n voedingskussen.
    Gelukkig is het niet zo warm meer en zijn de weersvoorspellingen ook gunstig wat betreft de nachttemperaturen! Dat scheelt toch weer ietsie...

5. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Voor de "Frankofielen" onder ons... 14 juli is ook een leuke datum om op te bevallen!!!
    Alles nog rustig bij iedereen of is er hier en daar wat gerommel?
    Hier nog helemaal niks. Hopelijk is dat stilte voor de storm.
    Houdt Ratatosk het nog een beetje uit? Want die was eigenlijk al aan de beurt toch?
    En hoe zou het met Holiday zijn??

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik sta bovenaan maar ik denk dat Holiday inmiddels een babietje in haar armen heeft!

7. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Jaaaaa!!! Dat denk ik ook!!! Ik hoop het voor haar in ieder geval!

8. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor Holiday! Spannend he als je zp opent!

Hier wel veel rug/buik voorweeen gehad vannacht, erg vervelend, ook spannend. Maar zet niet door. Gisteren nog vk aan de lijn gehad met vraag over vruchtwater of afscheiding. We houden het op het laatste. Er rommelt wel van alles, nu ook weer erg misselijk, maar volgens mij heb ik gewoon teveel ontbijt op:D

Vandaag mag, maar hoeft niet per se, ik vier mijn verjaardag vandaag en wil me nog even in de watten laten leggen, hihihihi

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    woepie: FIjne verjaardag!

Hier ook alles rustig. Ben al wel vanaf vannacht misselijk :(

10. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel berichtje ... Nog geen baby hier alles loopt zoals het niet moet lopen ... Vanmorgen 39 Gr. Koorts was ff paniek!! Hartje baby naar 200... Nu alles rustig... Ontsluiting vordert gestaag, wel veel krampen..gyn zegt dat het vandaag wel gaat komen ... Erg frustie dat je uit elke verloskamer af en toe gejank hoor! Pfff energie is ver op... Krijg wel ruggeprik als ik weeën krijg straks ... Xxx voor jullie het gaat goed komen!!

11. Diddel

Diddel Lid

17 sep 2011
    53
    0
    0
    NULL
    Lelystad
    @woepie. Fijne dag! En gefeliciteerd natuurlijk. Maar spannend joh...dat gerommel. En sterkte met je misselijkheid!

@holiday. Wat een spanning en die frustratie kan ik helemaal inkomen.... Is je koorts nu ook goed gezakt? Heel veel succes!!! Ik duim voor je!

@labrador die misselijkheid is lastig hé? sterkte.

Ik heb harde buiken en wat krampen, maar meer dan vervelend is het niet. Ben wel weer goed moe terwijl ik amper wat gedaan heb... zo maar even middagdutje doen...

12. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Woepie gefeliciteerd! Laat je maar lekker in de watten leggen vandaag. Dan kan je vast wennen aan de verwennerij straks!!

En Holiday, je maakt het spannend! Succes!

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    holiday, vervelend zeg doe koorst nu wel weg dan???
    zet hem nog even op he!!!

Woepie gefeliciteerd!

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    holiday: Erg vervelend die koorts zeg, hopelijk is die aan het zakken.

15. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Even kijken naar Holiday-nieuws.
    Holiday: Heel veel sterkte, hoop dat de koorts inmiddels gezakt is. Het fijnst zou zijn als je je kindje al in je armen hebt en nu heerlijk aan het genieten bent; maar dat zou wel heel snel zijn.

Ego: Voor de eerste keer in 1,5 jaar oppas geregeld (zus) om samen met mijn man uit eten te gaan (morgen). Hierna zal dat wel weer minstens een half jaar duren voordat ik dat uberhaupt weer wil. Ben heel benieuwd of we het over iets anders als Emma, bevalling of baby's kunnen hebben;).

Mijn neef (eigenlijk aangetrouwde nicht) is bevallen van een zoon! Om toch nog wat babynieuws te brengen.

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Jemig Holiday, je maakt het spannend! Ik vind het vervelend om te horen dat het je niet makkelijk af gaat. Het komt je niet aanwaaien. Hopelijk gaat het vanaf nu beter.

@ grace, is dit je allereerste keer oppas? Veel plezier morgen met je man :). Mij lijkt het stiekem ook weleens leuk om alleen met mijn man weg te gaan, gewoon, een paar uurtjes.. Maar ik heb niemand waar ik de kleine achter durf te laten naast het kinderdagverblijf. En nu wordt de kleine bijna geboren dus het zal wel even duren voordat wij samen weggaan :D.

Over de kleinste: Ik ben zojuist mijn slijmprop verloren. Bahbah wat een vies ding was het weer :p. Helaas wil het niks zeggen, dat weet ik, maar toch zijn manlief en ik een beetje zenuwachtig. We hopen dat de weeën snel mogen beginnen..

17. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    #4337 Grace79, 14 jul 2012
    Laatst bewerkt: 14 jul 2012
    Ratatosk: Oh, spannend. Misschien gaat het nu wel erg snel voor je. Duim voor je!

Het is niet de eerste keer dat er iemand oppast (opa en oma passen 1 dag in de week op, die dag werkt mijn man en kan ik afspraken plannen, studeren, etc.) dus wel de eerste keer dat mijn man en ik samen iets kunnen doen.

18. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Gefeliciteerd woepie! @holiday ik hoop dat de koorts gezakt is en dat de rest vd bevalling soepel zal gaan voor je.
    En je slijmprop verloren ratatosk, toch spannend! Ik weet dat het niks zegt maar toch check ik ook altijd even als ik geplast heb,hihi. Hier dus verder alles rustig, behalve de baby, die zit lekker te douwen en te schuiven. Fijne avond!

19. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ratatosk spannend, hopelijk komt de beeb snel nu :)

20. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Spannend Ratatosk! We gaan het volgen hier!

Deel Deze Pagina