Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden!!! Met een spoed keizersnede is onze dochter
    Om 19.54 geboren.. Ze heet frederique ... Heeft iets verhoging
    37.5 ligt aan antibiotica net zoals ik!! (38.5)
    Verhaal is heftig (natuurlijk) en typ ik als ik thuis ben...
    Belangrijkste is dat het goed met ons gaat! Kus holiday

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Gefeliciteerd!!

3. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Gefeliciteerd! Goed uitrusten nu!

4. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    @holiday: fijn om te lezen dat jullie meid is geboren, ben benieuwd naar je verhaal maar rust eerst maar eens lekker uit en wordt maar snel beter...

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Ratatosk:toch is het dan stiekem wel spannend.

Holiday:gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid

6. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holiday, gefeliciteerd met jullie kleine meid!:) Uiteraard zijn we benieuwd naar je verhaal en een foto van de kleine... Maareh denk eerst maar lekker even aan jezelf!

Ratatosk, hopelijk is het toch een "voorbode" en komt het snel op gang bij je!;) Je loopt immers al over, ben je het nog niet zat?:(

Woepie, nog gefeliciteerd met je B-day, hopelijk heb je een topdag/avond gehad!

Diddel, ik heb hetzelfde, continu slapende handen en vingers en maar blijven draaien in bed. Schijnt allemaal te maken te hebben met zwaarder worden en vocht vasthouden. Ik wordt er ook gék van. Ook weet ik op een gegeven moment van ellende niet meer hoe ik moet liggen en ga er dan maar uit :(

Labrador, hebben je krampen etc. nog doorgezet? hier veel harde buiken de hele dag door en af en toe een steek of drukkend gevoel van onderen, verder niets noemenswaardig...( helaas:( ) Van mij mag hij wel komen. Ben het dik zijn, vocht vasthouden en niks kunnen meer dan zat. ( kan niet stilzitten :D)

Grace, nog bedankt voor je felicitatie m.b.t. mijn nieuwe baan:) Het is in ieder geval wel weer een zorg minder;)

Voor nu meiden, weer een nieuwe nacht met nieuwe kansen ;) De meeste bevallingen schijnen toch 's avonds / 's nachts op gang te komen als je lichaam en baarmoeder in "rust" is.... we zullen zien:)

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik ben het meer dan zat! Maar nu heb ik wel wat weeën, ze komen sinds ik in bed lig vrij snel op elkaar dus ik kijk het een paar uur aan en dan hoop ik dat ik of lig te slapen, of lig te bevallen :).

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Holiday gefeliciteerd, snel opknappen en lekker genieten van jullie dochter!!

@ratatosk spannend!!! hopelijk zet het door! veel succes

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bedankt :)
    Mijn vliezen zijn een half uur geleden gebroken en ik heb best flinke weeën. De vlos komt zo kijken. Ik denk dat wij morgen nog zo'n mooi jongetje hebben :).

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Jeetje dat gaat snel jo!!!
    zet hem op he!!!

11. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Holiday: GEFELICITEERD MET JE MEISJE!!! 14 Juli Franse meisjesnaam, heb je het zo gepland??? Lekker genieten nu!
    Ratatosk: OEHH. Het wordt hier wel heel spannend! Succes!

12. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @grace wij hebben franse achternaam en gaan graag op vakantie in frankrijk! Dus wij vonden de dag helemaal super!
    @iedereen bedankt voor de felicitatie.
    Ik zit op i-pad vroeg wakker ik zal eens proberen te vertellen wat er gebeurt is gisteren! Dat doe ik dan kopie-paste :)
    Ik las dat er een baby onderweg is? Succes hoor ... Tot later

13. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Holiday, gefeliciteerd met jullie Frederique!
    Hopelijk knappen jullie snel op en kunnen jullie volop genieten.

Ratatosk, spannend! Hopelijk heb jij je beeb inmiddels al mogen knuffelen!

Vandaag is het voor ons DE dag... Maar dan zal er nog een hoop moeten gebeuren, willen wij vandaag nog kunnen babyknuffelen. Ik ben bang dat mijn geduld nog verder getest gaat worden.

14. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Vannacht om 12 uur kreeg ik een weeënstorm, net zoals bij de oudste.. Dus ik maakte mijn borst al nat:p. Na een half uur braken mijn vliezen en rond 1 uur herinnerde ik me dat je dan de vlos moet bellen. Dus wij bellen, het leek me nog wat voorbarig maar toen ze er om kwart over 1 was had ik 9cm!
    Na 1 hele minuut persen en vooral zuchten was onze zoon er :).
    Wij zetten ivm privacy geen namen en foto's op internet dus dat moet ik jullie schuldig blijven maar ik wilde dit toch even laten weten :).

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Holiday gefeliciteerd, wat naar die koorts, daarom een keizersnede zeker? Hopenlijk gaat het snel weg

Rato gefeliciteerd, en wat snel gegaan zeg

16. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Ratatosk, gefeliciteerd met jullie zoon! En wat snel gegaan! Lijkt me heerlijk, of vergis ik me daar in?
    Alles goed verder met jou en de beeb?

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Holiday, gefeliciteerd met jullie meisje!!! Hopelijk gaat t nu goed met jullie??! Lekker genieten!

Ratatosk, jeetje wat snel maar super gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Lijkt mij op dat moment biet zo fijn weeenstorm maar van de andere kant as t dan zo gepiept is;) heerlijk!

18. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    RATATOSK: GEFELICITEERD! Wat een flitsbevalling, geen last van naweeen? Die vlos had geen minuut later moeten komen zeg... en nu lekker gaan genieten!
    Kan me overigens best voorstellen dat je de naam niet wil noemen, zeker met een erg unieke naam ben je dan toch niet meer zo anoniem hier.
    Holiday: Dan is 14 juli jullie zeker gegund. Ik vind Frederique overigens een prachtige naam. Onze achternaam kun je overigens ook op z'n frans uitspreken (doen ze in Frankrijk dan ook) maar dan heb ik zo'n Hyacinth Bucket ("Bouquet") idee:D.
    Anjeli: DE DAG. Geloof dat tot nog toe niemand hier op die dag bevallen is;). Maar toch bijzonder, maak er een leuke dag van met heel veel afleiding.

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hier werd ik strax wakker met mega steken in m'n rug...en warmte aanval...dus ff naar toilet gegaan, zat ik daar moest ik bijna overgeven ik dacht wat is dit nou???! Maar ff paar keer heel rustig en diep door geademd dn daarna trok t weg... Nu nog klein beetje last van m'n rug maar niet spannend te noemen...
    Rare dingen die je zo meemaakt op t laatst hahaha

20. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Gefeliciteerd ratatosk! Wat een snelle bevalling, hopelijk heb je niet te veel last van naweeën idd.

Deel Deze Pagina