Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen

weeer veel gekletst hoord er bij haha. hier hebben we nog geen baby foon nodig we zitten in zon klein huisje dat ons kindje in de zelfde kamer als wij slaapt.
    aloha heel veel succes vanmiddag

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
  3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @fietje, kan best je darmen zijn hoor, zelfs als je goed naar de wc gaat. ik heb het gisteren nog eens nagevraagd bij de vk en zij zei dat het heel goed kan dat je baarmoeder reageert op je darmen en daardoor ook geirriteerd raakt. ik neem nu af en toe lactulose en heb nu echt minder krampen.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    aloha: hopelijk heb je nu wel een goede gyn! Succes vandaag.

5. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Oh, daar ga ik eens naar kijken! Bedankt!

6. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Die had ik idd gezien, maar nog geen goede ervaringen over gelezen.

7. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
  8. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    De meeste babyfoons zeggen tot 300 meter te gaan, maar dat is echt als je 300 meter zonder muren en plafonds hebt.. Vooral in nieuwbouwhuizen die goed geisoleerd zijn is het vaak een stuk minder ver!

Jakjakjak ik haat sneeuw. Nou okay, haten is overdreven, als je binnen bent is het wel heel mooi.. Maar ohohoh, niet vandaag!!! Vanmorgen dochter naar de psz, prachtig vond ze het, ik doodeng! Op mn fietsje al slippend over de weg. Daarna snel opwarmen thuis, en toen zelfde verhaal richting het gemeentehuis, dat MOEST vandaag! En ja hoor, ik leek wel een sneeuwpop.. Begin nu net wat op te drogen, krijg het gevoel in mn handen weer terug.. en nou moet ik alweer bijna weg om dochter op te halen!! :( Waarom hebben we geen 2 autos???? ;)

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wij hebben ook pas een aleccto, die was iets van 90 euro, en super.

Maar toen kim was geboren hadden we een alecto van 25 euro, en dat was echt flut. Altijd stoorde die, en soms ging ie ook niet af.
    Hoorde ik haar opeens heel hard huilen

10. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    wij hebben hier nog niks kan niet wachten tot we wat hebben dan ff met me katten naar buiten haha

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    aloha succes!

hier ook geen babyfoon, we hebben onze trap in de woonkamer en ons huis is erg gehorig (fijn als er mensen blijven logeren, vraag me nog steeds af hoe we zwanger zijn geraakt want hadden ians tante 5 dagen te logeren rond mijn 'vruchtbare dagen' en hebben ons toen ook echt netjes gedragen:p)
    maar horen dus alles, zelfs als ik in de tuin was en jamie deed middagdutje, dan kon ik het horen als ie begon te huilen...

hier vanmiddag controle afspraak van jamie in het ziekenhuis, hij moet elke 3 maanden heen en nu hopelijk bespreken wanneer ze de 2 operaties willen doen dit jaar (waarvan de 2e een grote openhart operatie is, brrrrrrrrr) en even kijken of dat allemaal te plannen valt rond de bevalling want ze hadden het over 1 operatie begin van de zomer en de grote aan het einde van de zomer.
    zie er zo tegenop!
    gister jamie verteld dat we vandaag even naar het ziekenhuis moeten en hij heeft er gewoon zin in, de gek! hij tilde zn trui meteen op en zei; 'doctor listen to my heart?'
    wijsneus! hij liever dan ik;) maar ze gaan gelukkig alleen maar kleine onderzoekjes doen en een gesprek met ons, dus geen pijnlijke dingen als bloedprikken e.d.

verder ff naar de joolz jeans gekeken, wauw, die wil ik ook! is hier alleen niet te krijgen! er waren 25 items gevonden op ebay, waarvan er maar 3 of 4 de joolz waren maar waren allemaal niet wat ik zocht:( misschien maar vanuit nl. laten importeren?
    ik vind trouwens de icandy peach ook erg mooi, dat hoofdkantoor zit toevallig hier in het dorp:p maar ze verkopen ze ook internationaal volgensmij...
    pfff vind het zo lastig allemaal! duurt nog wel even voor wij een mooie wagen hebben volgensmij:p

12. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Was dat zo'n analoge Carpe? Vond dat zulke ondingen!!!

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
  14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meandor denk idd analoge ja, was echt een rotding.

Heb mijn mond net verbrand aan tosti auw, was te gulzig:x

15. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Zo meiden, wat wordt er weer veel geschreven. Ik ben veel aan het werk dus lastig om bij te houden en te reageren. Ik lees wel alles. Aloha: heel veel succes vandaag. Lijkt me erg schrikken bloedverlies.

Babyfoon: wij hebben ook een goede nodig. Wij hebben ook een hond die naar buiten moet en de kleine kan je ook niet elke keer daarvoor uit bed halen. Dus als iemand een tip heeft graag.

De baby helaas nog niet gevoelt, wil het zo graag voelen nu nog elke keer onzekerheid of het wel goed gaat daarbinnen. Het lijkt me ook een waanzinnig mooi gevoel.
    Snachts wel elke keer wakker pfff dat breekt wel op.
    Dalijk opdracht voor school afmaken an dan weer avonddienst heerlijk het weekend vrij.

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    thnx all! o en nursie ik had geen bloedverlies.. dat waren wallie en incognito ;)

en boja! leuk!! hebben wij ook naar gekeken maar de bak vond ik veel te laag wij zijn beide heel erg lang en het nog weer moeten bijkopen van bekleding ect stond ons tegen.. kwa prijs kwam die dan ongeveer gelijk of hoger dan de joolz en die vonden wij mooier inklappen en mooier kwa hoogte. de bugaboo klapte mijn knieeen tegenaan voor mijn gevoel... maar waren wel de enige 2 wagens die wij mooi vonden! maareh neem aan dat jij een bugaboo hebt dus haha nog een extra special edition geval ?

ooo carpe nu krijg ik zin in tosti!!! ben echt een vreetschuur deze week!!! denk dat ik er zo maar 1 maak!! of 2...

hier ook sneeuw! blegh ligt al cm of 5!! in 2 uur tijd! bah bah! we gaan maar optijd weg richting ziekenhuis is zonder sneeuw al 25 minuten rijden.. zal nu wel 3 kwartier uurtje zijn.. brrrr kachel aan!!

Vent is boven aan het schuiven met de meubels en de babykamer aan het leegmaken!! lawaai!!! hij heeft het zo in de bol hahaha zou grote teleurstelling zijn als we het geslacht vandaag niet te weten komen.. hij wou al direct verf enz gaan halen vanavond!!

Verder hebben we voor een jongen momenteel 2 namen die we super vinden! en voor een meisje de 2e naam! we gaan ook vernoemen na mijn vader die overleden is in de tweede naam. helemaal bijzonder voelt dat! ben zooooooo benieuwd wat het gaat worden!!

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Aloha ik heb er net 2 op, en als toetje nog een chocoladekoekje:D

18. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alpha wat spannend! Ik hoop dat ze het geslacht goed kunnen zien! Ik wil ook zo graag aan de babykamer beginnen (meubeltjes hebben we al). Maar eerst dit weekend het kamertje maar is leegmaken, staat nu o.a. een extra vriezer en allemaal dozen met troep! Niet echt leuk voor de kleine haha.

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Mijn dochter voelde ik pas bij 21 weken ofzo pas.

Nu al vrij regelmatig deze kleine. En goed ook. Druk aan het spelen. Maar goed ik weet nu ook hoe het voelt.

20. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    pff hier gaat helemaal niet lekker raak allemaal belangrijke dingen krwijt echt ik wordt gek van mezelf en ben echt belangrijke dingen kwijt fijn zwangerschapsdementie

Deel Deze Pagina