Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Rustig geweest hier vandaag!!

Slaap lekker allemaal!

2. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ti's idd rustig geweest hahaha!
    Iedereen moe?!
    Was net met een vriendinnetje aant appen die in februari bevallen is...eigenlijk zouden wij dit jaar samen de vierdaagse gaan lopen...maar mijn ukkie dacht daar anders over hahaha!
    Nu willen er volgend jaar nieuwe poging doen!
    Hoorde t net heel hard regenen hier en dacht jaaaaaa anders liepen we daar nu in de regen onze eerste 40km weg te wandelen!
    Heeft ukkie toch ff goed voor gezorgd hè;) hahahs

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ohja, hoorde gister dat er nog iemand van mijn yoga clubje bevallen is...ik ben nu de enige zwangere nog hahaga das wel raar hoor!!!

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Met dit weer is het niet erg jammer dat je niet mee loopt toch, al lijkt het mij wel erg gezellig...
    Kan je mooi volgend jaar mee doen, buggy alle2 mee ;) haha
    Is idd een gek idee dat je nu als laatste over bent gebleven van je clubje, kan nu toch ook niet meer lang duren??

Hoe is het met de rest hier???

Ik heb zulke zere darmen word er niet goed van! slecht geslapen er door.
    zo nog maar evenjes proberen om te slapen :)

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Sas, nee idd hahaha met dit weer hmmmm geen goed plan!
    Maar wil met dit weer best bevallen hoor hihihi,volgende week wordt t kei mooi weer, heb eenheden zin om DAN in t kraambed e liggen, wil dan naar buiten met mijn kindje hihihi.
    Waar in je armen heb jij pijn? Ik eb dat namelijk ook sinds gister, bovenin m'n armen, beetje soort spierpijn ofzo lijkt t wel...

Strax weer naar de vk, ben benieuwd wat ze zeggen...

6. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Jaaaaa, sneu hè voor al die vierdaagselopers. Moest er gister aan denken en ik zie ze net lopen op het journaal. Hopelijk vangen ze niet al te veel regen deze week. Al lijkt me dit wel weer beter dan 30 graden.

Verder nog steeds helemaal niks hier :x
    Hopelijk wordt het vandaag nog droog, want dat binnen zitten heb ik ook wel weer gehad. En nat laten regenen vind ik nou ook weer niet nodig. Heb wel zin in een stukje wandelen of fietsen... het liefst met een lekker zonnetje!! :D

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Anjeli, ja idd ben ik t mee eens!
    Dat binnenzitten bleh! Heb er ook genoeg van!
    Wordt er echt beetje charge van hahaha! Heerlijk bed lig weer, maar zelfs t in bed liggen vind ik niet fijn meer omdat alles zeer doet hahaha!
    Ik vind dat jij vandaag ewoon aan de beurt mag zijn hoor;)
    Wanneer heb je weer controle?

8. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Lief van je!! Ik vind het ergens ook wel de hoogste tijd worden!
    Ik mag straks weer op controle. Zal niks bijzonders zijn, ze gaan pas ingrijpen bij 41+ weken. Hoeft van mij ook niet. Ik ga er vanuit dat de kleine zich zal melden als ze er klaar voor is.
    En zo niet, kom ik binnenkort in het nieuws als de eerste vrouw waar de baby is blijven zitten hahahah!!!!

9. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hahahaha ja das waar ;) weten we meteen wie je bent :p
    Succes strax!

10. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Hmm... weg anonimiteit...
    Buiten dat stukje hoop ik toch ook gewoon dat ze uit zichzelf besluit te komen hoor! :p
    Maar jij ook veel succes strakjes!

11. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hahaha zal vast wel goedkomen toch;) hihi
    Dankjewel!

12. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden,

Iedereen nog steeds in afwachting....:(
    Hier vannacht ieder uur gezien op de wekker, aangezien er "wat" rommelde.
    Was vol fascinatie aan het voelen wat mijn lichaam deed uit zichzelf, waar je geen controle over hebt. Bizar dat je lichaam zelf een "uitwerpmechanisme" heeft als je er over nadenkt.
    Voelde een soort golfslagbad in mijn buik, maar het deed niet echt zeer, ook wel wat krampjes, maar niet in die mate dat je het uitschreeuwt van de pijn... Dat rommelde de hele nacht een beetje door en heb dus geen oog dichtgedaan:(

Vroeg vanmorgen aan mijn vriendin hoe een (voor)wee bij haar voelde, aangezien ik het alleen maar kon omschrijven als een soort golfslagbad van binnen. Dit duurde van 00:00-02:30 maar wel onregelmatig. Was aan het wachten tot de pijn erger werd en ze sneller kwamen, dacht dan weet ik zeker dat het weeën zijn, want wat moet je voelen:(

Ik weet zeker dat er iets rommelt,alleen zit er nog geen regelmaat of opbouw in. Ook doet de hond nogal vreemd. Die is niet bij me weg te slaan, kwam vannacht zelfs de kamer binnen om kwart over 5, dat doet hij nooit? Hij heeft de hele nacht onderaan de trap geslapen ipv gewoon op zijn kussen...zal hij het aanvoelen:(

Als er gekke dingen gebeuren horen jullie het uiteraard :D

13. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Ooh spannend Nennie!! Dat hoor je wel eens hè, dat huisdieren het aan lijken te voelen...
    Verder kan ik je ook niet aan de info helpen over wat je zou moeten voelen. Maar als jij het weet, dan hoor ik het graag! Ben ook erg benieuwd wat nou precies de voortekenen zijn, het is al spannend genoeg!

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nennie spannend, hoop voor je dat het doorzet.

Afvallen, ik eet gewoon weinig, veel water drinken, en veel bewegen.
    ZAl eerdaags is een foto maken van mijn buik.

Vannacht 5 uur geslapen, Eva was 1,5 uur wakker vannacht.
    En dan komt kim vanmorgen weer om 07.00.
    Pff best pittig soms haha.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Anjelli en Vlinder: Succes vandaag bij de vk.

Nennie: Ik heb ook geen idee hoe een wee aan voelt.
    Hopelijk zet het wel door vandaag.

Ik heb gelukkig een stuk beter geslapen vannacht. Ik was ook helemaal op.

16. Diddel

Diddel Lid

17 sep 2011
    53
    0
    0
    NULL
    Lelystad
    Oeh Nennie, spannend joh. Onze hond is al sinds een tijdje ook extra waaks en beschermend. Ze hebben meer in de gaten dan je denkt...

Eindelijk breekt het zonnetje weer een beetje door (voor zolang het duurt). Werd er gewoon een beetje sjaggie van, slecht weer en dat "gewacht". Moet mezelf echt een beetje bezighouden anders denk ik aan niks anders meer.

Vandaag is het onze trouwdag, 3 jaar alweer! (10 1/2 jaar samen) Goed excuus om straks even de bakker te plunderen hihihihi. "Nee, het brood mag u houden hoor bakker.... Geef mij maar al uw gebak hahahaha". Het lijkt me wel mooi als die kleine zich vandaag aandient...maar dat zal wel nog niet. Heb het idee dat 'ie nog wel even blijft zitten...

Fijne dag allemaal.

17. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Gefeliciteerd met je trouwdag Diddel!! En veel plezier bij de bakker hahahah!!!

18. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Nennie, hier hetzelfde verhaal!
    Zojuist bij vk geweest met zusje, gelukkig, want autorijden is geweest. Vannacht vier uur wakker geweest met weeen, rug en buik, goed te doorstaan, maar zo naar dat je er niet van kunt slapen. Na 4 uur dus wel en ik werd teleurgesteld wakker. Wel veel slijm en bloed verloren, dus dat was dan dat vieze ding. Bij vk vroeg ze of ze mocht kijken of ik ontsluiting had. Ja graag! 3 cm! Dus ik heb het toch niet voor niets gedaan. Volgens haar wordt hij vandaag of morgen geboren! Joepie! Ik heb met niet laten strippen, hoewel ze dat had willen doen. Ik dacht, als hij toch komt, laat het dan maar gewoon natuurlijk gaan. Tenzij het me te lang gaat duren.
    Weet niet zo goed wat nu te doen, heb wel last van de buik en ben moe, maar geen weeen zoals vannacht. Ik ga natuurlijk niet op pad en heb mijn afspraak van vandaag afgezegd, beetje onbestemd gevoel.

Straks duurt het alsnog langer en zit ik een beetje thuis te wachten. Maar goed, die 3 cm heb ik in the pocket!

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Oh woepie heerlijk, ben gewoon jaloers hahaha!
    Ik zou nog ff wat gaan slapen als ik jou was, je hebt je energie hard nodig strax!
    Hier net weer terug van de vk, ik blijf hangen op die 1cm verdorie Ukkie heeft echt nog GEEN zin om te komen! Ben benieuwd of ik gelijk krijg, 21e of 23e hihihi
    Bloeddruk was ietsjes hoger als normaal, niks zorgwekkende maar wel dat ze me niet een week wilde laten lopen zo, dus vrijdag extra controle om 11uur!

20. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diddel, gefeliciteerd met je trouwdag! Zou inderdaad wel een leuk kadootje zijn;)

Woepie, Spannend! en al 3 cm joh, wat goed!!!
    Ik moet morgen weer naar de VK ( als ik dat ga halen )
    Ik ben geen slijm oid verloren, maar schijnt ook niet te hoeven:(.

Ben wel al 4 keer naar de wc geweest om te poepen sinds vannacht uurtje of 5, elke keer een klein beetje (sorry dames voor de vieze praat:)) . Mijn darmen zijn dus lekker aan het "legen". Ook ben ik misselijk, niet zo erg dat ik moet spugen maar gewoon een rare vervelende maag... Verder alleen drukkend gevoel van onderen, soms wat spieren die zich daar aanspannen en enorm veel gewoel in mijn buik...:(

Ik weet niet wat ik moet verwachten, dus we wachten maar gewoon af... Ga toch maar kijken of ik nog ff wat slaap kan pakken, val zowat om haha... Tot later meiden!

Deel Deze Pagina