diddel gefeliciteerd met julle trouwdag! laat het gebak je smaken Zou leuk zijn als de baby zou komen he mooie dag voor... @woepie goed bezig!!! spannend hoor ik ben benieuwd wanneer het gaat beginnen. ik zou nog eventjes lekker gaan rusten dat heb je straks wel nodig... @vlinder balen van die 1 cm, maar ja kan natuurlijk wel in een keer snel gaan he! wel fijn dat ze je vrijdag even laten terug komen voor de zekerheid! @nennie het scheinen idd wel voor tekeken te zijn, ben benieuwd of het wat zegt bij jou! Hier nog helemaal niks aan de hand, ja mijn darmen doen het niet ofzo ik heb geen idee wat het is maar het doet wel zeer! ben al aan de rovice hopeljk gaat het helpen :-s
@woepie: JOEPIE de Poepie...hihi dat was het eerste wat in mij opkwam...hopelijk duurt het niet lang meer (misschien ben je wel aan de gang...of is het er al) een mooie bevalling iig @diddle: gefeliciteerd met jullie trouwdag en een mooier cadeau als jullie kleine...is toch wel heel mooi...wij kwamen erachter dat onze meid een dag later eigenlijk had moeten komen dan was dat ook op onze trouwdag (kwam daar pas s'avonds achter...uh..het was onze trouwdag vandaag...)
Woepie: Spannend, vandaag of morgen. Dat duurt zeker niet lang meer en heerlijk al 3 cm erop zitten. Nennie: Klinkt ook hoopvol, had ik ook dat poepverhaal (bij mijn vorige bevalling) een dag voordat het daadwerkelijk begon. Diddel: Gefeliciteerd met je trouwdag. Kelliee: En terecht dat je trots op haar bent, wat een plaatje! Sas: Hoop dat je darmen snel weer goed werken, het is geen pretje. EGO: Dit weer is verschrikkelijk!!! Wat te doen met een zeer actieve dreumes, terwijl jezelf alles behalve nog actief bent. Buiten in de tuin spelen is dan ideaal, maar dat gaat echt niet. Ik voel me echt een hele slechte moeder op dit moment, ik mis het zo het heerlijk spelen met mijn dochtertje zonder na 10 minuten alweer bekaf te zijn.
Heb inderdaad net lekker geslapen en nog wat huishoudelijkheden gedaan. Hopelijk komt het daarmee op gang. Maar we zien wel. Wel gek dat het eerst 3 cm opwekt en vervolgens gaat liggen. Heb ik niet vaker gehoord, maar ach. Ik kan nu tenminste even bijkomen en voorbereiden. Vlinder wat balen van die cm. Hoelang loop je daar nu al mee dan? Wanneer willen ze jou gaan strippen?
ik kan me het helemaal voorstellen, ik had dat gevoel ook (en soms nu nog als ik voor mijn gevoel teveel bezig ben met onze meid) maar ik geloof dat kinderen dat ook wel snappen als je dat eerlijk tegen ze zegt. een vrouw zei ooit tegen mij (heeft hier een soort cursus in gehad) dat je altijd zoveel mogelijk moet zeggen tegen de kinderen ook al denk je dat ze het niet snappen. plan evt. als je dadelijk bent bevallen en het gaat weer beter een leuke dag alleen met je dochtertje in... heb hier ook tegen de kids gezegt als de kleine ''wat'' groter is we een gezellig dagje weg gaan, iets leuks gaan doen. hier: joepie de poepie ik kan alle kids meenemen op de fiets, we hebben gisteren de bakfiets opgehaald, superblij zijn we vanmorgen al een stukje gaan fietsen (met zelfs de kleine in de maxicosi mee) HEERLIJK...
Woepie al sinds 38 weken hihi ze hebben al paar keer gekeken voor te strippen maar hebben samen al paar c overlegd en as ze nu strippen ga ik daar niet op bevallen maar gaat t alleen meer rommelen...en misschien dat ik dan ietsjes meer ontsluiting krijg maar heb liever dak die dan krijg zonder al teveel klachten vantevoor vandaar nog steeds niet gestript! Hoeist nu bij jou?!
woepie: Spannend! Hoe is het nu met jou? Vlinder: Jammer dat je nog steeds maar 1 cm hebt Wel goed dat je vrijdag terug moet komen. Grace: Snap goed dat je je niet prettig voelt dat je nu weinig met de kleine kan doen. Hier is alles rustig.
Labrador ja idd wel fijn dak vrijdag weer ff die kant op kan...ben benieuwd hoe t er dan voor staat! Iets zegt mij steeds dat t maandag wordt... Moet zeggen dat ik de 23e ook een perfect mooie datum vind Hoeist verder hier? Nog geen babynieuws hè!!! Spannend allemaal!
Labrador: Hoop dat je weer een goede nachtrust krijgt. Pindanootje: Wellicht heb je gelijk dat ik het moet proberen uit te leggen aan mijn kleine meisje. Soms verbaas ik me dat ze veel meer weet, dan ik denk. Ze praat dan wel niet veel (enkele woordjes), maar als je vraagt leg dit daar neer, doet ze het wel. Woepie: Ben benieuwd of het nu tegen de avond doorzet. Hoor je toch vaker? Poemi: Kraamfeest kan nog altijd. Je kunt gewoon iedereen die nog niet geweest is tegelijkertijd uitnodigen. Vlinder: 23 juli mooie datum? Heeft die dag een bijzondere betekenis voor jullie? Trouwens rustig op de site laatste dagen, zijn we stiekem toch aan het bevallen allemaal? Hier overigens helemaal niets wat er zelfs maar enigszins op lijkt.
Alle nieuwe mama's, GEFELI!! Alle wachtenden, SUCCES!! Klinkt cliche, maar voor je het weet is het zover...(al geloofde ik daar zelf 2 weken geleden ook niet zo in hoor) Een fotootje van Mazzefras
Grace, nee hoor hahaga maar heb me nu ff ingesteld dat dat mijn 'nieuwe' uitgerekende datum wordt ipv morgen hihihi
Nah geen nieuwe baby's????? Of heb ik wat gemist!! Hier gaat herstel super fredrique mocht van afd af! Als haar bloedwaarde morgen goed is mogen we donderdag naar huis! Moest ik gisteren nog met bed naar babyafd. S'avonds in rolstoel kan ik nu kleine stukjes lopen!! Hb is 5 dus laag verder gaat het superrrrr Fredrique slaapt van 00.00 totvhalf 6/6 uur net als haar zus... Super relaxt kind huilt niet of nauwelijks ... Alleen zo rond 5 uur ff... @keillie mooi kindje hoor en begrijpelijk late reactie wij zitten op de babywolk nu he
Holiday, wat fijn dat jullie kleine meid en jij zo goed herstellen. Hopelijk mogen jullie snel thuis verder gaan genieten!
Lilage mooie foto meid!!! Holidsy goed om te lezen dat t nu zo snel al goed gaat lekker genieten!!' Hier vandaag baby D-day hihi zo'n raar idee om vandaag uitgerekend te zijn en er totaal niks van te merken hahaha echt vreemd! Naja we wachtten rustig af tot ukkie zich komt melden!
-Vlinder, duim voor je mee dat het doorzet meid! Helaas kun je alleen maar afwachten... -Lilage, mooi mannetje hoor! -Holiday, we duimen mee dat je lekker met je kleine meid naar huis mag donderdag! -Woepie, heeft het bij jou nog doorgezet? spannend.... -Grace, vervelend dat je niet zoveel kunt doen met je kleine, hopelijk komt er snel verandering in meid...geduld...( is helaas ook niet mijn st nieterkste kant) -Pindanootje, de bakfiets bevalt dus goed? Leuk hoor met alle kids erin -Kellie, wat een klein moppie! Hier heeft het ook vannacht niet doorgezet, meer dan wat krampen en een rommelige buik is het niet meer Einde van de middag naar de VK, maar even vragen of ze kan kijken of er al wat gebeurd daar binnen Hier liet het zonnetje zich al even zien, hopelijk wordt het vandaag wél een lekkere dag, dat werkt ook wel mee m.b.t. je humeur...
Vlinder: Lijkt me ook raar om op de uitgerekende dag geen beeb te zien. Lilage: mooie foto Woepie: Hoe is het bij jou? pindanootje: Dat lijkt me ook wel erg makkelijk een bakfiets als je meerdere kids hebt.