Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddel

Diddel Lid

17 sep 2011
    53
    0
    0
    NULL
    Lelystad
    Thanks voor de felicitaties! Ik heb het toch maar (erg netjes vind ik zelf) bij 1 moorkop gehouden. Maar wat smaakte die lekker zeg hihihi.
    @pindanootje helaas is het ook mij "niet gelukt" om te bevalen gisteren... helaas.... hihi

@Woepie, joh 3 cm! Goed! Wat spannend!

@Nennie Dat van die darmen is heel herkenbaar, ik moet ook veel vaker de laatste 2 dagen en stinken dat ik doe joh!!!! (sorry sorry sorry sorry) Succes bij de verloskundige, ik ben benieuwd!

@vlinder, sterkte joh. Wie weet gaat het ineens wel hard...

@Grace. Het is niet te vergelijken, maar ik voel me schuldig t.o.v. ons hondje. Ik trek langer dan 10/15 minuten wandelen gewoon niet meer. Dus ik zoek dan maar leuke alternatieven (ik puzzel nu bijv. extra vaak met 'm, dat trek ik nog wel...). 't Is gewoon echt even niet anders...

@Holiday Wat fijn dat het goed gaat joh! Ik duim voor donderdag naar huis!

2. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Diddel: Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Hoe puzzel je met een hond? Voor een hond is het idd niet veel anders, ook die zal merken dat hij/zij minder aandacht krijgt. Laten we allemaal maar weer snel veel energie krijgen!
    Anjeli: Ik denk ook dat Woepie wat te melden heeft, maar nu even geen puf/ zin heeft;).
    Pindanootje: Yes, het is gelukt met de bakfiets. Lijkt me heel gezellig zo met z'n allen op de fiets.
    Vlinder: Verstandig de datum zover vooruit te schuiven, elke dag een dag opschuiven is veel frustrerender.
    Over de datum: Lijkt erop dat we dadelijk allemaal "te laat" gaan zijn.
    Oh, ja wie het nog wil weten, de chocoladefondue was heerlijk. Vooral de chocolade met aarbei. HMMMM.

3. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Hihi!! Dat denk ik ook Grace!!
    Maar de rest is ook verdacht stil en rustig... zijn ze stiekem allemaal aan het bevallen? Of gewoon aan het genieten van het zonnetje dat eindelijk weer een keertje schijnt?
    We zullen het vanzelf lezen hier!

Het stukje over de chocoladefondue negeer ik even... begin al helemaal te kwijlen!!!

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Grace: heerlijk, chocola met aardbei.
    heb gisteren een cake gebakken, net weer een stukje van op. Die smaakte ook heerlijk.

Ik kan en heb geen zin meer om ver met de hond te lopen. Ik ga zo naar het water met hem. Hij zwemmen en spelen en ik zittend op het bankje :D.

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hey Meissies,

Ti's idd rustig hier hahahahaha.iedereen gefrustreerd over t overrijd gaan;)
    Ik heb inmiddels vrede gesloten met t idee dat t pas na t weekend wordt hahaha, vanaaf ff lekker t dorp in vierdaagse feesten vieren, morgenavond ook (en hoop zoooooo dat t niet morgen komt want dan is m'n tante jarig en die hoopt heel erg dat t op haar verjaardag komt en dat wil ik niet hahaha)
    Vrijdag naar de vk weer controle en dan laatste weekendje samen hahahahaha.
    Ach ti's maar goed dat we niet alles zelf in de hand hebben hè;)
    Voel me eig vandaag ook heel erg goed, goed geslapen dus dan ist ineens allemaal niet zo erg hè hihihi.
    En misschien dat t ook meespeeld dak vanaaf gewoon heeeeeeel graag nog ff t dorp in wil ff feesten hihihi shame on me!!!

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    vlinder klinkt gezellig, veel plezier vanaaf geniet er maar lekker van :)

ik loop ook alleen nog maar een klein blokje met de hond, komt straks wel weer allemaal

Nou ik ga weer, heb echt buikpijn mijn darmen zijn niet goed word er vervelend van pfff

fijne dag all

7. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevallen Juli 2012!

15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.)
    20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.)
    27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.)
    5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.)
    6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.)
    7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.)
    8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.)
    10 juli: Ruby1987 I.SAIA (40,6 weken, kind 2, 4 juli uitger.)
    14 juli: Holiday F.REDERIQUE (39.0 weken, kind 2, 21 juli uitger.)
    15 juli: Ratatosk G.EHEIM (40,3 weken, kind ?, 12 juli uitger.)

Te bevallen lijst Juli 2012!

15 juli: Rooiwyn, 1e kindje
    15 juli: Awesta
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    15 juli: SiobhanMcG
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador 1e kindje
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    20 juli: Seanli31, 2e kindje
    21 juli: Woepie, 1e kindje
    23 juli: Diddel, 1e kindje
    24 juli: Elfje84, 1e kindje
    26 juli: Nennie, 1e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

19 juli: Diddel controle vk 14:45
    20 juli: Labrador controle VK 11:50
    20 juli: Sas27 controle vk 12:30
    24 juli: Nennie controle vk 11:00

Lijst maar weer even naar voren gehaald...

8. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Hier ook alles nog rustig. Ben vanmorgen wel gestript door de vk. Iemand hier ervaring mee? Mijn bloeddruk was wat hoog. Vrijdag weer terug.

9. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Lisabeth hoe was t strippen as ik vragen mag?!
    Ik moet vrijdag ook terug en mijn bloeddruk was gister ook ietsje te hoog! We gaan lekker gelijk op hè;)
    Wil iemand mijn controle date bij de vk voor vrijdag erbij zetten op de lijst pleaseeeeeeee:)
    11.00 uur!

Blijft wel errug rustig hier hè hahahaha, ik wil babynieiws!!!

10. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Ja, beetje pijnlijk wel, maar allee, als het werkt maakt t me niks uit. Bovendien moet t echte werk nog komen ;) maar nog geen effect tot nu toe. We wachten af...

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lisabeth: hopelijk gaat de werking vh strippen nog helpen.

vlinder: veel plezier vanavond!!

het was heerlijk bij het water.
    volgende week wordt het weer warm :).ben daar op dit moment niet echt blij mee.

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Bevallen Juli 2012!

15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.)
    20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.)
    27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.)
    5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.)
    6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.)
    7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.)
    8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.)
    10 juli: Ruby1987 I.SAIA (40,6 weken, kind 2, 4 juli uitger.)
    14 juli: Holiday F.REDERIQUE (39.0 weken, kind 2, 21 juli uitger.)
    15 juli: Ratatosk G.EHEIM (40,3 weken, kind ?, 12 juli uitger.)

Te bevallen lijst Juli 2012!

15 juli: Rooiwyn, 1e kindje
    15 juli: Awesta
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    15 juli: SiobhanMcG
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador 1e kindje
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    20 juli: Seanli31, 2e kindje
    21 juli: Woepie, 1e kindje
    23 juli: Diddel, 1e kindje
    24 juli: Elfje84, 1e kindje
    26 juli: Nennie, 1e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

19 juli: Diddel controle vk 14:45
    20 juli Vlinder controle vk 11.00
    20 juli: Labrador controle VK 11:50
    20 juli: Sas27 controle vk 12:30
    24 juli: Nennie controle vk 11:00

vlinder erbij gezet

13. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hier ook weer teken van leven :)

gisterochtend lekker gezwommen, gister niet veel meer gedaan.. vanacht redelijk geslapen. vandaag zelfs de halve beekse bergen gelopen hahaha t ging wel met veel zitten tussendoor, hebben ieder geval genoten vh zonnetje, heerlijk!!

vanmorgen controle vk gehad, bloeddruk was prima, ze hft inwendig onderzoek gedaan, alles was wel wat weker enzo maar niet te noemen ontsluiting.. nu heb ik daarna eigenlijk de hele dag bloedverlies (bruin / oud) gehad? snap er niks, hele zwangerschap niks gehad en na t onderzoek ineens de hele dag.. pas nu is t weg? iemand een idee? :D

als ik t morgen opnieuw heb, zal ik toch maar eens bellen denk ik..

verder rustig dus met de bevallingen! spannend!

14. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisabeth, ben benieuwd of het strippen iets doet bij je...

Vlinder, voor jou wordt het ook weleens tijd ;)

Hier weinig nieuws na bezoek vk. Ze denkt dat die ene nacht voorweëen waren en dat mijn lichaam me voor de gek heeft gehouden :(
    Omdat ik het idee heb dat de beeb nog dieper ligt, zegt ze dat het wel heel goed kan dat mijn baarmoeder aan het verstrijken is. Verder geen inwendig onderzoek gehad, want bereik daar niks me zei ze, omdat je er dan nog weinig van kan zeggen hoe lang het gaat duren. Bloeddruk is nog steeds laag 110/60 en ze denken dat ik een lange baby krijg haha, aangezien zijn billen helemaal onder mijn ribben zitten en zijn hoofdje vast in het bekken... we zullen het allemaal zien als het zover is...

15. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    #4455 Grace79, 18 jul 2012
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
    Er lopen toch al aardig wat dames overtijd. Heb alleen wel al een tijd niets meer gehoord van onze 15 juli dames muv Anjeli. Denk stiekem dat ze alledrie al babynieuws hebben. Bewijs maar eens het tegendeel dames.
    Zo ga dadelijk op internet weer op zoek naar een lekker gerecht. Probeer laatste weken vanalles uit. Heb ontdekt dat soep zelf maken heel simpel, maar o zo lekker is. Broodbakmachine heb ik weer op de aanrecht gezet, etc. Vreemd he, dat ik al 20 kilo aangekomen ben:cool:.
    Poemi: Ben je nu nog niet klaar???;)
    Sterkte aan alle wachtenden.
    OH JA Vierdaagse, veel plezier met het feesten Vlinder. Als Nijmeegse studente heb ik nog in een ver verleden een jaartje meegelopen.

16. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Ik heb helaas ook nog geen babynieuws :(
    Voor komende maandag heb ik onder voorbehoud een afspraak in het ziekenhuis om een start te maken voor onderzoeken om in te leiden. Hopelijk komt het niet zover!

17. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    dacht vandaag toch wel babynieuws te lezen na een zware droevige dag...he dat viel tegen.

vandaag een rare beladen dag gehad...begravenis van mijn oma. ze was al langer ziek en uiteindelijk (mag het misschien niet zeggen) nog te lang geduurd.
    maar oma is goed af, ze is 97 geworden.
    was vandaag eigenlijk ook heel blij dat onze meid eerder is gekomen, had er niet aan moeten denken om als net bevallen mama naar een begravenis te gaan.
    maar ook wel heel raar omdat daar tantes/oom, neven en nichten waren die mij weer feliciteerde met onze dame...heel dubbel...

18. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    @grace: ik zie nou dat we allebei kinderen dicht op elkaar hebben. jij hebt (aan je onderschrift te zien) een dochter uit jan. 2011 en nu bijna uitgeteld, ik heb een dochter van feb 2011 en was nu uitgeteld....grappig

19. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hier al vanaf 01:00 (voor)weeen om de 5 a 6 min soms zijn het 3 min..
    duren ongeveer 30 a 40 sec nog maar!
    Ben benieuwd hoe dit verder gaat vandaag! misschien zijn het ook alleen maar voor weeen...

Hopelijk vandaag meer baby nieuws

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Sas, spannend!!!!!! Hoeist nu?! Kga voor je duimen dat je op de goeie weg zit!!!

Pindanootje, gecondoleerd! Wij hebben 2jsar geleden doet gelijk iets gehad, de opa van mijn msn overleed 2dgn na onze bruiloft dus op de begrafenis alles maar condoleances en tegelijk felicitaties...heeeeeel vreemd voelt dat!
    Lief dat mensen daar toch aan denken maar t voelt zo apart...

Hier gister echt mega leuke avond gehad!!! Exgt lekker om ff avondje weg te zijn hihihi wordt je ineens heel bewust dat dat voorlopig misschien de laatste x is hihihi!
    Vabdaag eig nog 1avondje in de planning mits de meiden ook meegaan en er nog niks aan de habd is natuurlijk en anders heb ik iig een hele leuke laatste stap avond gehad hihihi!
    Hoop vabdaag toch wel op babynieuws van iemand hoor!!!
    Owwwweww volgende week wordt t zoooooo mooi weer, ik wil eigenlijk dan toch wel heeeeel graag bevallen zijn as t ff kan!

Deel Deze Pagina