Hee meiden Sas hoe is het nu met je? Hoop dat het heeft doorgezet Pindanootje gecondolleerd. Idd fijn dat je al bevallen was Grace die 20 kilo gaan er ook zo wel weer af. Ik was 17 aangekomen en moet er nog 7. Lekker zelf brood bakken Holiday blij om te lezen dat het goed met jullie gaat Vlinder heerlijk nog weggeweest, en vanaaf weer. Wordt wel tijd voor je nu he. Hoop voordat het warm word. Hier alles goed. Al een paar x wezen shoppen, nieuwe zomerjas gekocht. vannacht mochten we 6 uur door slapen achter elkaar, heerlijk. Straks komt het cb voor huisbezoek en wegen, ben benieuwd wat ze weegt nu. xx
Heyy carp, Ja was gister uitgerekend dus ben er nu wel ff klaar mee hahaha! Ben benieuwd wanneer ukkie komt...ik hoop iig ook voor t mooie weer!!! Goed te horen dat t zo goed gaat bij jullie en heeeerlijk zo doorslapen!!!
Hier gebeurd er weinig, lijkt zelfs al weer wat minder te worden! Ga maar even op bed liggen, hopelijk kan ik was slapen @pindanootie gecondoleerd! @vlinder is idd te hopen dat de baby,s voor het mooie weer komen! dit weer zo toch fijn zijn om te bevallen
carpe: mooi meid! sas: jammer dat het niet heeft doorgezet. hopelijk kun je ff slapen. vlinder: hopelelijk zijn we allemaal bevallen voordat het mooie weer komt.
Carpe wat een popje zeg! echt lief Hier ff kunnen slapen, maar blijft buikpijn houden maar eens afwachten vandaag!
Sas: Als je nog vandaag bevalt, ben je wel de eerste die ook nog op de uitgerekende datum bevalt. Zou toch speciaal zijn? Hoop voor je dat de (voor)weeen in ieder geval een paar cm hebben opgeleverd. Pindanootje: Gecondoleerd met je verlies. 97 is natuurlijk een mooie leeftijd, maar het gemis blijft even zeer. Carpediem: Wat lief! Misschien dat zo'n mooi babyplaatje ons lichaam ook aanzet om eindelijk te bevallen. Vlinder: Apart he, zo'n laatste avond met je man samen. Dat zit er voorlopig niet meer in. Anjeli: Een start voor onderzoeken om in te leiden? Wat houdt dat in? Leiden ze direct in als het nuttig kan zijn, of wachten ze dan alsnog een week? Hoop voor je dat je voor maandag al zelf begonnen bent. Nennie: Is het vannacht toch nog doorgezet? Data: De mooie data komen eraan. 20 juli mijn uitgerekende dag, 21 juli verjaardag van mijn overleden oma (ook het getal 21-7-12 vind ik erg mooi), 25 juli precies 1,5 jaar na de geboorte van Emma. Hoop een beetje op een van deze 3, zou toch bijzonder zijn.
@Grace Je hebt hele gave houten/kunststof puzzels voor honden. Een soort intelligentiespeelgoed met verschillende niveau's. Met bakjes en schuifjes en knopjes en klepjes. Daar verstop je dan snoepjes in en dan is het aan de hond om ze te vinden (en aan het baasje om het hondje rustig te houden en te begeleiden., die van ons wordt er mega-enthousiast van). Het is echt heel geinig als ze het door hebben. Oeh, chocolade met aardbei klinkt verukkulluk! @Vlinder. Nee joh, niks om je voor te schamen. Als je je beter voelt, heb je meer geduld. Fijn dat je zo'n gezellige avond hebt gehad! @Sas Hoe is het met je darmen/buikpijn? En voorweeen? Spannend, ik hoop dat het toch nog doorzet! @Lisabeth Geen ervaring met strippen hier. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe dat is en of het 'werkt'? @Seanli He vervelend dat bloedverlies. Niet te lang wachten met bellen hoor, toch? @Nennie, nog meer geduld hebben dus... balen. @pindanootje Gecondoleerd met je oma. Kan me voorstellen hoe dubbel dat is. @Carpe, wat een mooie meid!! Vanmiddag verloskundige, ik ben benieuwd of ukkepuk is ingedaald. Hij "hangt" in ieder geval sinds gister op mijn spieren/banden onder in mijn buik, dus wie weet. Ik ga ook eens vragen naar dat strippen, nog niet voor nu maar maybe voor volgende week...
Pindanootje: Hoe gaat jouw dreumes met de baby om? Kan hij/zij er tegen als de baby huilt? Is zijn/haar ritme nu anders? Ben zo benieuwd hoe het gaat zijn dadelijk. Seanli: Bloedverlies, klinkt toch alsof er iets op gang is gekomen. Diddel: Klinkt als een leuk cadeau voor de hond van mijn ouders op dierendag, of moet je daar heel jong mee beginnen? Hondje is nu 4,5 jaar.
onze dreumes is echt een moedertje (misschien af en toe teveel...) ze is echt bezorgt. als onze meid huilt wijst ze meteen naar de babyfoon of de deur naar boven. haar ritme is niet anders, maar wij proberen om haar ritme ook echt zo te houden zoals het was, dat vinden we heel belangrijk (goed, een keer anders kan geen kwaad, zij is tenslotte ook grote zus geworden). tja eigenlijk is er weinig over te zeggen, elk kindje reageerd anders, onze oudste was bijv. heel jaloers... Diddel: suc6 bij de verloskundige, ben benieuwd of ze meteen doen strippen...
Pindanootje: Dat klopt elk kind is anders. Ik denk zelf trouwens dat Emma ook zo'n moedertje wordt. Ze heeft van opa en oma nu een pop gekregen, die huilt als de speen eruit is. Als die speen er nu (per ongeluk?) uit is, moet ik van haar de speen er direct weer in doen. Denk trouwens dat we nog iets gemeen hebben (aan jouw woonplaats te zien). Dat durpke ligt zeker in Brabant?
@diddel en grace, vanmorgen gebeld met de vk... bloedverlies komt door t inwendig onderzoek van gister.. kon vandaag ook nog zo zijn en dat klopt ook nog pff morgen uitgerekend maar denk echt serieus dat ik erover ga.. maar hoop echt t wknd te bevallen, lekker voor t warme weer.. bleh, hoop alleen niet dat ik te lang op bed moet liggen straks, we slapen op zolder en zodra t buiten warmer is dan 20gr is t boven gewoon dik 24 gr of warmer.. hebben wel een airco maar ja, die zal wel niet aanmogen denk ik ? ach, we zullen zien.. @pindenootje, gecondoleerd! @carpe, wat een plaatje!! kan niet wachten om ons mannetje te zien hihi @diddel, hoe was t bij de vk? kleine inmiddels ingedaald?
@Poemi, heb je al een baby? we zijn nieuwsgierig! @Sas, heeft het bij jou nog doorgezet vanmiddag? Of ligt het weer stil? @Grace, alles ligt hier weer plat, alleen veel harde buiken, maar geen krampen oid meer te bekennen. Afwachtend dus, maarja, langer dan 3 weken gaat het zéker niet meer duren denk ik dan maar... @Woepie, Heeft het doorgezet? @Lisabeth, heeft het strippen nog iets uitgehaald? @Carpe, wat een moppie!!! @Vlinder, nog even lekker genieten hoor nu het nog kan! Je voelt jezelf @Seanli, vervelend dat bloedverlies, was dat alleen van het onderzoek of hebben ze ook nog "iets" gedaan? @Diddel, hoe is het afgelopen bij de VK? @Pindanootje, gecondoleerd, wat een vervelende situatie! Hier ook een jonge oom die op sterven ligt (meerdere malen K en nu kunnen ze er niets meer aan doen). Hij gaat erg hard achteruit en hoop écht zooo dat de kleine niet komt op zijn overlijdensdag of op de de dag van de begravenis oid. Dan blijft je dat de rest van je leven achtervolgen...
Nennie was erg van je oom! bah dubbel is dat dan he... Hier nog precies het zelfde als vanacht pijn komt en gaat.. krijg nu ook wat meer slijm met bloed verlies ( sorry beetje vies ) zit wel weer tegen vanacht op hoor, ik kan zo niet slapen loop i weer de hele nacht rond te spoken hoe ist met de rest hier?
Thanx Sas, is heel erg dubbel inderdaad, helemaal omdat je het de rest van het leven van de kleine gaat associëren, mijn oom is nog niet eens 50 en heeft zelf nog 2 tieners... echt zo dubbel allemaal, je wordt zo met je neus op "de cirkel van het leven" gedrukt. Hopelijk komt de kleine snel en kan hij nog een glimp van hem opvangen, al is het maar via een foto... Wat betreft dat slijm en bloed, dat zijn "goede" tekenen toch? Je lichaam is in ieder geval druk bezig meid! Ik duim voor je!
Nennie: Je wordt zo wel heel intens met de twee uitersten van het leven geconfronteerd. Heel veel sterkte. Sas: Ik had echt gedacht dat jij vandaag aan de beurt was. Seanli: Onze zolder wordt ook zo heet in de zomer, kan me voorstellen dat je daar niet wil liggen. Kan het bed niet een etage omlaag? Zoveel bloedverlies na een inwendig onderzoek. Hadden ze je wel gewaarschuwd, het zal toch wel schrikken zijn geweest. Babynieuws: Het wordt toch weer tijd, hoor. Even raden hoor: Vlinder: Brabant in de buurt van de Vierdaagse feesten. Dat moet dan omgeving Cuijk, Haps zijn? Pindanootje: Ellie skon durpke kan nie wijd van de van min liggen. Zuid-Oost Brabant? Someren-Asten-Deurne die richting???