Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    @sas: zal ik jou even een hart onder de riem steken:
    pindanootje zingt luid:
    EN SAS DIE MOET BEVALLEN, EN SAS DIE MOET BEVALLEN, EN SAS DIE MOET BEVALLEN....ZE GEEFT EEN RONDJE WEG (UH...ZE MOET MAAR GAAN BEVALLEN)!!!
    weet zo niet waar het wijsje van is maar bij ons zingen ze altijd: en ...is ene goeie, en ... is ene goeie, en ... is ene goeie...hij geeft een rondje weg (lees ... als een naam)

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Pindanootje dat is lief van je!!! Hopelijk helpt het ;)

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Grace, jep kuuk it is;)
    Pindanootje, ik zing vrolijk mee!!! SAS DIE MOET BEVALLEN!!!
    Sas, laat ff weten of t helpt:p

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sas hoe is het nu met je?

nennie wat erg van je ook zeg, sterkte

5. Diddel

Diddel Lid

17 sep 2011
    53
    0
    0
    NULL
    Lelystad
    @Nennie, dat is zo triest...sterkte!
    @Grace Nee hoor, je kunt er op elk moment mee beginnen. Er zit een boekje bij hoe je het aan kunt pakken. Je moet nl. simpel beginnen, moet geen frustratie worden. Ik heb 2 puzzels van het merk Karlie via een dierenwebshop besteld (die zijn nog een beetje redelijk geprijsd).
    @pindanootje Ik trof helaas een verloskundige die niet zo "flexibel" is, volgende week donderdag heb ik een ander (die is veel fijner). Ik moet zeggen dat ik ook nog niet heel erg heb aangedrongen hoor... Maar dat doe ik volgende week wel! (als het dan nog niet zo ver is...)
    @seanli hoop dat het nu dan klaar is, dat bloedverlies. Zit je toch niet op te wachten... :(

***zingt ook heel hard mee voor Sas***

YES YES YES! Onze kleine man is diep ingedaald! Ik ben zooo blij! Verder ook alles goed, hartslag kleine 130 en regelmatig. Mijn bloeddruk 110 over 65. Dus we kunnen er nog effies tegenaan... Vannacht heerlijk geslapen.

Gisteren was mijn zusje hier, dat was heel gezellig (veeel afleiding!) Kung fu panda 2 gekeken, erg leuke film. En toch maar eventjes naar het tuincentrum...'k moest en zou (nog) een orchidee kopen...

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Nennie: Heel veel sterkte!

Ik denk dat het zingen helpt voor Sas. Ze is er al even niet meer geweest.

Vandaag is de uitgerekende dag en helaas nog geen beeb in aantocht.
    Moet straks wel naar de VK voor controle. Zal eens vragen hoe lang ze je overtijd laten lopen.

7. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hier ook nog niks, en vandaag uitgerekend! pff t mag echt wel nu :) heb ieder geval vannacht weer lekker geslapen..

@diddel, fijn dat alles goed was en de kleine is ingedaald! haha nog even koopdrang op het laatst ;) wel leuk toch! zolang je nog kunt, gewoon ff dr uit gaan :)

@hier, bloedverlies over.. alleen gister nog wat last van gehad.. was echt vh inwendig onderzoek, vk hft verder niks gedaan ieder geval. zal eens een foto plaatsen van mn buik met 40 wk :D

Bijgevoegde bestanden:

• 39.61.jpg
      39.61.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      6
  8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    mooie buik seanli. en fijn dat het bloedverlies over is.

9. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    @sean: mooie buik. wanneer ga jij aan de gang?
    @sas: ben jij bezig??? zou het zingen geholpen hebben?
    @grace: laten we erop houden dat ik dichter bij Vlinder woon dan bij jou...

10. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Oeghh pindanootje ben nu ook wel heel benieuwd waar juj vandaan komt hahaga!
    Sas.........you are so afwezig?!!!!! Heppie een beebie?! ;)
    Sean, mooie buik hoor!

Hier weer terug van controle, bloeddruk weer iets gezakt dus niks ergs...maandag weer terug dus ben benieuwd!
    Hoop eig toch wel dat ik voor maandag gewoon lekker mama ben hihihi!
    Had vanmorgen echt ff een dip moment...was er ff zo klaar mee, terwijl ik zo normaal helemaal biet ben...echt stom!
    Ff lekker huilen werkt dan perfect blijkt wel want heb weer m'n spirit terug en zit nu weer in t we zien t wel gevoel hahaha

11. Diddel

Diddel Lid

17 sep 2011
    53
    0
    0
    NULL
    Lelystad
    @seanli. Zo! Mooie buik hoor! Volgende foto is van de kleine, goed? :)
    @vlinder. Dit weekend is toch prachtig om te gaan bevallen? Dan doe ik gewoon ook met je mee hoor, zo zijn er vast meer...

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? :cool: Ga er toch maar even van genieten met hondje zo, eerst maar even eten. Hmmm...what to eat...what to eat... TOSTI! :D

12. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    thnx all :)

hoop vandaag pindenootje hahaha of ieder geval t wknd, dan zijn we de warmte voor ;) ben vanmorgen al wel 3x naar de wc geweest, normaal maar 1x per dag ofzo dus weet niet of dit een start is hahahaha

@vlinder, sterkte nog ff! ik heb t ook hoor, je kijkt uit naar de datum en als de baby er dan nog niet is, is best een tegenvaller .. althans voor mij maar goed, t zal hopelijk voor ons allemaal niet te lang meer duren!

@diddel, smakelijk! ik ga maar eens aan de kibbeling whahaha naar de wc moet ik toch wel ;) nu nog maar ff lekker eten :)

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik doe ook mee om dit weekend te bevallen.

Vanmorgen bij de VK geweest. KLeine is ingedaald. Als de beeb volgende week donderdag er niet is mag ik gestript worden.

14. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Zo, nog maar eens een berichtje van mij! Ik mis mn buik! Haha en ze is nog niet eens 2 weken oud! Maar het is ook heel fijn om mn kleine meisje in mn armen te houden! T gaat goed met ons. Ze slaapt goed door, alleen het in slaap vallen s avonds wil nog niet echt lukken. Ik moet er echt naast gaan zitten wil ze in slaap vallen. Maar als dat nou het enige is... Vind k helemaal niet erg:D

15. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik lees al een tijdje mee op dit forum en kom nu ook maar eens een berichtje plaatsen hoe meer er te lezen valt hoe leuker !! Ben as donderdag uitgerekend van ons 1e kindje... Vannochtend op controle geweest bij de vk, kindje ligt helemaal ingedaald (was vorige week ook al) en voor de rest geen bijzonderheden... heb wel al een paar dagen vooral in de nacht last van voorweeen denk ik... maar wil nog niet doorzetten. Van mij mag ze nu wel komen (het word een meisje) ... spannend ook voor jullie allemaal !!!

16. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ja dit weekend vind ik een strak plan, met z'n allen dan hè!!! Samen gaan we voor dit weekend!!!;)

Hier ook heerlijk weer, zijn al bezig de BBQ klaar te zetten hihihi!

17. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Pinda: Met alleen "skon durpke" als uitgangspunt was het ook wel heel erg moeilijk raden. Meer ga ik ook niet raden, ik respecteer de anonimiteit hier.
    Ninii01: Welkom, spannend he zo op het eind. Leuk dat je mee schrijft.
    Kelliee: Vind het leuk dat ook de bevallen dames nog meeschrijven/ meeleven. Superlief die babyfoto's.
    Labrador: Hoop dat je voor donderdag toch al bevallen bent. Volgende week weer mooi weer en ik dacht dat jij ook een van de vochtvasthouders was, toch?
    Seanli: Tja, ben bang dat we gewoon moeten afwachten tot het echt begint. Maar... je hebt het hier op de site in ieder geval wel heel erg spannend gemaakt de afgelopen dagen:D. Mooie buik trouwens!
    Diddel: Heerlijk tosti.

Mooi weer: Toch wel onverwachts vandaag. Helaas al eten uitgehaald, anders was BBQ wel heel lekker geweest! In ieder geval gaan we wel buiten eten.
    Zo vreemd, vandaag uitgerekend. En... niets!

18. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    #4498 Grace79, 20 jul 2012
    Laatst bewerkt: 20 jul 2012
    Bevallen Juli 2012!

15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.)
    20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.)
    27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.)
    5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.)
    6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.)
    7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.)
    8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.)
    10 juli: Ruby1987 I.SAIA (40,6 weken, kind 2, 4 juli uitger.)
    14 juli: Holiday F.REDERIQUE (39.0 weken, kind 2, 21 juli uitger.)
    15 juli: Ratatosk G.EHEIM (40,3 weken, kind ?, 12 juli uitger.)

Te bevallen lijst Juli 2012!

15 juli: Rooiwyn, 1e kindje
    15 juli: Awesta
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    15 juli: SiobhanMcG
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador 1e kindje
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    20 juli: Seanli31, 2e kindje
    21 juli: Woepie, 1e kindje
    23 juli: Diddel, 1e kindje
    24 juli: Elfje84, 1e kindje
    26 juli: Ninii01, 1e kindje
    26 juli: Nennie, 1e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst
    23 juli: Vlinder13 controle vk
    24 juli: Nennie controle vk 11:00
    25 juli: Grace79 controle vk
    26 juli: Labrador controle vk (strippen)

Ninii01 toegevoegd + Grace, Vlinder + Labrador afspraken toegevoegd
    Vlinder maandag alweer? Dat is snel.

Ben toch heel benieuwd naar Sas.

19. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Grace79 thnx dat je me op de lijst heb gezet !! Voor jou is het nu helemaal spannend.... maar wat niet is kan nog komen vandaag hahah .. we gaan gewoon allemaal voor het weekend :) zijn we de warmte nog voor.

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Grace raar is dat hè op DE dag niks aan de hand, vond ik ook hihihi.
    Moet maandag weer omdat de afspraak vandaag tussen controle was voor m'n bloeddruk en dan maandag gewone controle weer en ast dan og niks is dan word er voor woensdag afspraak gemaakt int ziekenhuis voor ctg scan en extra echo voor t checken van t vruchtwater omdat ik dan 41wkn ben...standaard hier...weet niet of dat overal is...En dan mag ik evt zelf kiezen of ik ingeleid wil worden of nog een weekje wil wachtten...

We zijn gewoon met 10 meiden, die tot en met vandaag uitgerekend zijn en nog niet bevallen zijn, raar toch??! Hahaha ben benieuwd of t dit weekend wat wordt hoor!!!
    Gewoon 10baby's erbij dit weekend vind ik;)

Deel Deze Pagina