Wel wakker vlinder, eva was van 1 tot 6 wakker, echt erg. En kim om 7 uur wakker, dus zit nu heel moe beneden. Tis wel fijn als je bevallen bent, maar genieten jullie nog maar van je rust hahaha. Vannacht dacht ik zat ze maar erin nog
@Lilage ik weet het nog niet, heb niks gehad meer daarna dus ook niks op kunnen vangen.... En de harde buiken zijn gisteravond laat gestopt. Dan maar een heerlijk dagje in de hangmat in het zonnetje, ook niet verkeerd... (zucht...)
@pindanootje en @seanli: ik zing uit volle borst (en buik hahaha) mee voor je! Geef maar een seintje hihi
Hoi dames Mag ik jullie wat vragen? Voor degene die al bevallen zijn en fv geven. Hoeveel drinkt jullie kleintje nu? D is nu 3 weken en weegt net 3 kg. Hij heeft tot een paar dagen geleden 6/7x 60cc + 2 gedronken. Kwam steeds om de 3 uur. Ik ben nu pas begonnen met 90cc + 3 en hij lijkt daarna nog steeds honger te hebben en blijft soms nog steeds om de 3 uur komen. Is het al te snel om naar de 120cc +4 te gaan? Drinken jullie kleintjes dat al? Voor de dames die nog moeten hoop ik dat het niet al te lang meer zal duren! Zie dat er al een paar zelfs overtijd zijn. Succes de komende daagjes.
Hier nu lekker in de tuin in m'n bikini hihihi...ff niksen! Meiden als we gaan zingen doe ik weer mee, maaaaaaaar dan moeten jullie ook voor mij zingen hahaha ik vind 5dgn overtijd toch echt wel genoeg eigenlijk hihihi
vlinder: Ik vind eigenlijk dat jij nu wel de 1ste bent die mag gaan bevallen (volgens mij ben jij het verst overtijd). je bent er in ieder geval optijd bij om in je bikini te zonnen . Ik ga vanmiddag nog maar eens een keer naar het water met de honden. De meiden die al gestript zijn: is dit pijnlijk en duurt het lang voordat ze er 'klaar' mee waren? Ik ben zojuist de slijmprop verloren. Dus weer een stapje verder. Ik weet dat het niets te betekenen hoeft maar toch blijft het spannend.
Ik zing mee voor iedereen!!! Laat maar komen die baby's.... Hier gisteren al lichtelijk verbrand Dus dagje in de volle zon wordt m niet vandaag. Ben benieuwd of de VK me morgen al zou willen strippen, of doen ze dat écht pas na de 40 weken?. M'n oom wordt vrijdag gecremeerd en ben zooo aan het duimen dat de kleine niet die dag komt
nennie: ik heb begrepen dat ze in elke vk praktijk anders omgaan met wanneer ze strippen. Bij ons doen ze het pas met 41 weken.
Ik wil ook wel voor iedereen zingen nu, als dat helpt om de kleintjes te laten komen?? haha Carpe wat een pittig nachtje zeg!, kan je overdag nog ergens wat slaap inhalen? Hoe gaat het verder met jullie?Hoe doet Kim het met haar zusje? @labrador, spannend het kan nu best snel gaan hoor... afwachten! Ben erg benieuwd wie er als eert gaat bevallen hier... ik ga het goed in de gaten houden maar ik hoop zo voor jullie dat dit niet meer te lang gaat duren!! Geniet nog lekker van het wonder in jullie buik... Hier gaat alles goed, Ik kan niet stoppen met kijken naar kleine N.ienke het is zo mooi wonder Na zo lange tijd proberen om een kindje te krijgen en dan ligt ze er eindelijk. Met mij verder ook alles goed... heb alleen een knip gehad bij de bevalling en dit voelt nu niet erg prettig. maar ja we doen er niks aan Meiden rustig aan allemaal geniet van het weer en succes voor de gene die gaan bevallen snel
er zit een foefje achter hoeveel een baby mag hebben: 150cc x gewicht baby:hoevaak voeding. in jou geval: 150cc x 3 kilo: 8 voedingen = 56 cc per keer dit kun je natuurlijk niet maken en sommige baby's kunnen niet op of vinden dit te weinig maar ik zou denk ik zeker niet overgaan naar 120cc, dit is wel erg veel in 1x. als je het sommetje dan zou omdraaien: 120x8:150cc= voor kindjes (globaal) 6,4 kilo (het dubbele wat die van jou weegt) bel anders even het consultatiebureau, je hebt ook voeding voor hongerige baby's maar ik weet niet of je die zo mag starten.
Hahaha sas idd andere banner Labrador, lief van jou!!! Weet niet of ik t langst overtijd ben eig...kan de lijst ff niet terug vinden hihihi. iig dadelijk weer op controle en de bedoeling is dan toch wel dat ze me ging strippen zei ze vrijdag dus ben benieuwd of t nu zin heeft...vorige keren niet gedaan omdat t weinig zin zou hebben zei ze dus we wachtten af...anders woensdag naar t ziekenhuis voor controle... Hoop eig toch wel dat t allemaal binnen nu en 2dgn een beetje gebeurd is eigenlijk hihihi. Moet wel zeggen dat dit weer me weer een stuk opgewekter maakt en me weer een beter gevoel geeft...wat de zon wel niet kan doen hè Ik laat jullie weten hoe t gegaan is als ik terug ben van de vk! Xxx
@vlinder: hopelijk dat het wat gaat doen, ik wil voor jou ook wel graag een liedje zingen: EN BIJ VLINDER MAG DE BABY KOMEN....HIHAHO...EN BIJ VLINDER MAG DE BABY KOMEN HI..HA..HO.
Labrador strippen was met 3 min klaar ofzo, vond het alleen een beetje naar voelen. Sas fijn dat alles goed gaat. Eva wil nu de hele dag ook al niet slapen, snap niet dat ze zolang wakker kan zijn
@vlinder Ja, jij mag eerst hoor Ik ben vandaag uitgerekend. Ben benieuwd hoe het bij de vk was? Ik moet donderdag weer naar de vk... van mij mogen ze dan gaan strippen als de kleine man er dan nog niet is.... Het weer is heerlijk. Het werd me net effe te warm, dus zit nu maar weer even binnen. Maar word er wel opgewekt en minder ongeduldig van, fijn zo'n zonnetje en strakblauwe hemel.
Heey meiden, Ik heb tussendoor even "ander" goed nieuws. Ik heb na mijn verlof een andere baan! Toch ff gescoort in mijn zwangerschapsverlof met dikke pens en Hobbitvoeten in Birkenstocks gepropt Weer een zorg minder, ben helemaal heppie Nu alleen de baby nog....
Bevallen Juli 2012! 15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.) 20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.) 27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.) 5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.) 6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.) 7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.) 8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.) 10 juli: Ruby1987 I.SAIA (40,6 weken, kind 2, 4 juli uitger.) 11 juli: Rooiwyn M.ERLE M.ARIE (39,2 weken, kind 1, 15 juli uitger.) 14 juli: Holiday F.REDERIQUE (39.0 weken, kind 2, 21 juli uitger.) 15 juli: Ratatosk G.EHEIM (40,3 weken, kind ?, 12 juli uitger.) 18 juli: Woepie S.ENN (39,4 weken, kind 1, 21 juli uitger.) 20 juli: Sas27 N.IENKE S.OPHIE (40,1 weken, kind 1, 19 juli uitger.) Te bevallen lijst Juli 2012! 15 juli: Awesta 15 juli: Anjeli 1e kindje 15 juli: SiobhanMcG 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 20 juli: Labrador 1e kindje 20 juli: Grace79, 2e kindje 20 juli: Seanli31, 2e kindje 23 juli: Diddel, 1e kindje 24 juli: Elfje84, 1e kindje 26 juli: Ninii01, 1e kindje 26 juli: Nennie, 1e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 24 juli: Anjeli controle vk 24 juli: Nennie controle vk 11:00 25 juli: Grace79 controle vk 26 juli: Labrador controle vk (strippen) Lijst even aangepast en naar voren gehaald, sorry als ik ergens overheen heb gelezen...
Nennie: Wat goed van je..een nieuwe baan. gefeliciteerd! Diddel: Het is idd lekker weer. We kunnen eindelijk weer naar buiten. Wel zetten helaas gelijk mijn voeten, benen enz op vh vocht.' Vlinder: Hoe was het bij de VK? Carpe: Heeft Eva uiteindelijk nog geslapen? Misschien door het warmere weer?? Ik ben vanmiddag naar het water geweest met de honden, morgen doen we het weer als alles nog rustig is.