oooo ik heb nog zelf te bakken chocolate chip cookies liggen!! hmmmzz.... als echo goed is vanaaf maar maken haha tosti zit erin! lekker lekkerrr!!! en hoop dat ze ubrhaubt naar het geslacht willen kijken chans je hebt soms gyns die zooo stug zijn!!! maar ga gewoon smeken haha haha herkenbaar dapnhe nu vent boven aan het schuiven en doen is word ik hysterisch van alles wat verplaatst is! ben maar veilig benenede.. voor beide veilig want me hormonen schieten erop los!! zal straks rampzalig worden met dingen terugvinden en ernaast grijpen enz! had vd week trouwens een pakje toastjes wat leeg was blijkbaar met afval en al erin ipv in de container terug in de kast gezet... stinken!!!! nu snap ik alle verhalen over hagelslag in de koelkast vinden enz mejosje wat een verschil kan daarin zitten he! ik had echt niet verwacht de kleine al te voelen maar me baarmoeder schijnt gevoelig te zijn door de curretages en mken enz... ondanks dat placenta voor ligt.. voel overigens in ene hoek meer en beter dan in de andere.. wellicht dat daar placenta meer ligt? het gevoel was hier ook eerst zo van hmmz wel niet wel niet baby.. maar nu weet ik het zeker en het word elke dag sterker... ooo tosti roept!!
hey dames, bloedverlies is gelukkig iets minder maar niet over. Net nog even contact gehad met de VK en ze heeft voor zometeen 14.00 een afspraak geregeld bij de gyn. Heb ik ook gelijk de verlosafdeling is gezien. Ben wel zenuwachtig maar wel blij dat er gekeken word waar het vandaan komt. Aloha: Jij ook veel succes bij de gyn.!
Grrrrr wil ik net die babyfoon van de kruidvat via de site bestellen, staat hij daar ook al als uitverkocht. GGRRR Jammer. Zou vanavond heerlijk uiteten gaan en ff gaan stappen met mijn beste vriendin, smst ze net dat het waarschijnlijk alleen eten wordt, ze zit al een tijdje niet zo lekker in haar vel en vandaag heeft ze dus weer een down dag, zo zielig, kreeg ook dat ze alleen maar kan huilen, had haar gestuurd dat als het ook niet met eten gaat dat ze dat dan maar moet zeggen, maar dat wist ze nog niet, ze hoopte dat ze zich vanmiddag beter voelt, voel me dan zo machteloos, wil haar zo graag helpen, heb haar maar gestuurd dat ze rustig aan mioet doen en afleiding moet zoeken, maar dat gaat ook een beetje moeilijk als je alleen bent, hoop dat ze een beetje opknapt vanmidag en dat we wel lekker samen ff weg kunnen, dat zou ook goede afleiding zijn, maar ja sorry hoor dames moest het even kwijt.
Wallie gelukkig kan je zo terecht Meiden sinds een paar dagen gaat het echt beter met me, heb zelfs weer wat kleur op mijn gezicht( zag lijktwit al die tijd) Voel me veel meer happy
Malle: Sneu voor je vriendin zeg! Hoop dat ze zich beter voelt en je dr wat afleiding kan geven.. En sorry, denk dat ik dan de laatste babyfoon voor je neus heb weggekaapt Carpe: Fijn dat je je weer wat beter begint te voelen! Merk het ook wel een beetje aan je berichtjes, veel positiever.. fijn om te lezen!!
Ja zou as donderdag daarheen, kreeg ik mail van mijn leidinggevende. Arbo heeft geen tijd, dus nu met leidinggevende afspraken maken. Dat is toch raar?
je leiding gevende mag helemaal niet beslissen of jij weer gaat werken of niet zou het niet accepteren hoor je hebt recht op een afspraak met de arbo
Meandor, Ja ik hoop het ook. Ja dat zal jij dan wel zijn geweest hahah, nou ja jammer dan, komen misschien nog meer mooie aanbiedingen.
Ben toch wel heel erg benieuwd wat voor bedrijf jij werkt.. zo raar steeds dit soort berichten.. als je eenmaal bij de arbo loopt heb je daar mee te maken. En als de arbo niet kan moet hij/zij dat melden en die afspraak maar verzetten!
Kreeg trouwens gister bericht van mn werk. In geval van een 11stedentocht hebben we een verplichte werkdag. Dus de avond/nacht dr voor, en de dag zelf.. Ik was woest!! Nou maak ik me niet heel veel zorgen, die tocht komt dr toch niet, en helemaal niet met al die sneeuw die dr nu valt.. maar toch, schande!
Hey meiden, @ Wallie, wat schrikken zeg dat bloedverlies.. Hopelijk kan de gyn zien waar het vandaan komt. Gaf mij toen wel wat rust dat er destijds een hematoom te zien was wat het bloedverlies verklaarde. Succes straks ! @ Aloha, spannend echo vanmiddag! Hopelijk kan de gyn duidelijk zien of jullie een jongen of meisje krijgen, succes en veel plezier ! @ Carpe, fijn te horen dat je je weer wat beter begint te voelen. Mag ook wel weer na zo'n vervelende periode. Hopelijk straks dat gedoe van je werk ook voorbij.. @ Kinderwagens, zoals het nu lijkt gaan wij voor de Bugaboo Cameleon. Vindt em helemaal geweldig. Vriendin van me heeft em ook, is er helemaal weg van.. Gaan morgen shoppen, heb er zin in !! @ Geboortekaartjes, wij bestellen ze via een drukkerij. Kunnen dan een aantal voorbeeldboeken mee naar huis nemen om te bekijken. Wij willen het geslacht niet weten, dus wordt het 2 kaartjes uitzoeken .. Vind het namelijk wel leuker om een echt jongens of meisjeskaartje te hebben en geen neutraal kaartje. Bij jullie ook allemaal sneeuw gevallen? Hier een witte wereld.. Alleen jammer dat ik straks nog naar me werk moet rijden.
Een kroeg? Haha, nee. Werk in een schouwburg in Leeuwarden. Werden in 97 ook allemaal activiteiten voor de officials georganiseerd etc, nu dus eventueel ook..
hier voor het eerst me zwangerschapsbroek aan wat een opluchting zeg pff die doe ik noit meer uit haha
wij vertrekken nu richting ziekenhuis... brrrrrrrrrrr zo buikpijn van de zenuwen!!! om 3 uur afspraak... mja sneeuw en half uur rijden sowieso.. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 03 juli - Meissie2008 ( 2e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 26 juli - Boja (3e kindje) 27 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Meandor controle VK 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Labrador pretecho 09 feb - Boja geslachtsbepaling 10 feb - sas27 controle vk 11 feb - sas27 echo geslachtsbepaling 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 15 feb - Meissie2008 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Anjeli controle vk 23 feb - Labrador controle VK 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 27 feb - InCognito 20 weken echo 27 feb - Fietje86 20 weken echo 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 28 feb - Fietje86 echo Fontys hoge school. 29 feb - Labrador 20 weken echo 29 feb - Anjeli 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 01 mrt - mejosje controle vk 01 mrt - Anjeli Echo Fontys Hoge School 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 05 mrt - Loth controle vk 05 mrt - vlinder13 controle vk 06 mrt - mejosje 20 weken echo 06 mrt - InCognito controle gyn 07 mrt - Meandor 20 weken echo