Aloha, succes bij je nieuwe gyn! @ Kinderwagen: wij hebben ook de Joolz gekocht. Die vonden wij het fijnst lopen; het makkelijkst en kleinst opklappen en ziet er ook nog eens goed uit!
Aloha: inmiddels al wat te laat, maar succes straks meid, hoop dat het beter is dan die vorige!! Kinderwagen: Grappig om te lezen, een paar weken geleden waarom we allemaal nog lekker aan het orienteren, inmiddels is iedereen dr al uit en veel hebben zelfs al ee nwagen.. wat gaat het allemaal hard he!? Wij halen m morgen op, kan ik meteen de sneeuwwielen testen die dr bij zittten! Daphne: Wat kan dat fijn zijn he? Enneuhm, zou m zo nu en dan nog wel even uit trekken om in de was te doen! Hier net met de slee naar buiten geweest. M en ik, de buurvrouw, en haar tweeling.. drie kleutertjes op de slee, past precies Was heerlijk. Lopen in de sneeuw is lang zo erg niet als fietsen!
Heyy meissie, niet alles kunnen lezen helaas maar wilde ff zeggen dak erg blij word van de sneeuw hihihi lekke wandelen Strax whuhuuuu!!! I like it!!! Ik heb op internet gekeken en las alleen maar slechts recensies over de kv babyfoon dus ga m niet halen...wel dat alecto een goed merk is maar dat type niet ofzo...maar ik weet t verder ook niet!
Oh wat fantastisch dit weer. Mijn vriend kwam om 15 uur langs mijn werk was om 16 uur thuis. En dat over een stukje waar je normaal 10-15 minuten over doet. Ik kijk al uit naar het moment dat ik in de auto stap, not! Vind dat sneeuw er zo leuk uitzien en leuk om in te spelen... maar alle nadelen zoals het verkeer vind ik verschrikkelijk!! (moest even zeuren )
Hmm.. mn vriendinnetje heeft dezelfde, in mei gekocht bij het kruidvat Maar die is er juist heel erg over te spreken. Stoort niet, bereik is ook prima.. Ik wacht t af, als het niks is gaat ie gewoon terug!
@Aloha, ja heb verschillende modellen, maar geen limited edition Er zijn meerdere mensen die denken dat ze de bak te laag vinden, maar in de praktijk blijkt dat helemaal geen nadeel hoor. De eerste ontwerper van de Bgb is langer dan 2 meter en die heeft er nooit moeite mee gehad Zelf ben ik 1,73 dus ook niet zo klein en heb er ook nooit last van gehad. Maar goed het is een 'ding' dat je waarschijnlijk dagelijks gaat gebruiken dus je moet gewoon kijken wat jezelf (en partner) het prettigst vindt! En goed laten informeren in de winkel!
Net buiten in de sneeuw geweest en vanmiddag toen de buien het ergst waren liepen wij er ook. Van mij hoeft het allemaal niet maar de kids worden er ontzettend blij van, dus ik daardoor natuurlijk ook weer @baby voelen, iedereen die nog niets voelt, is heel normaal hoor (hoe irritant ook haha). gemiddeld voel je een eerste pas rond de 20 weken.
Net terug van de gyn. Heb daar echt 2,5 uur gezeten. Steeds bevallingen tussendoor haha. Onderzoeken gehad, erg vervelende en daardoor weer meer bloedverlies nu. Ook een catheter (of hoe je het schrijft) in mijn urinebuis gehad, was geen pretje. Brand nu als een gek. Ook een snelle echo en die was gelukkig goed, kleine was lekker aan het bewegen. Verder nog geen duidelijke aanwijzingen voor het bloed, behalve iets geirriteerde baarmoedermond, en ze zag wat troebele afscheiding. Nu moet ik morgen bellen voor de uitslag van de onderzoeken. Ik hoop natuurlik dat er niks is maar als ze iets vinden wat het verklaard kan er misschien iets mee gedaan worden. Afwachten dus maar. Ben nu helemaal kapot van dat wachten en die onderzoeken dus zoek na het eten lekker mijn bedje op. Morgen hebben we een echo afspraak staan dus kunnen we weer naar de kleine kijken samen met de ouders. Aloha: hoe was jouw afspraak gegaan?
De denim en silver waren toch limited editions? Is natuurlijk wel alleen de bekleding, maar toch.. Ik vind m ook niet te laag, vind het ideaal.. vriend en ik zijn allebei rond de 180 en bevalt ons perfect
net thuis van de nieuwe gyn na een uur vertraging super vrouw! vet lief alle tijd 5 kwartier!! arm om me heen vet lief!! echo was goed ook 4d gehad, geslacht wou ze niet na kijken grrr heb vreemde vlekken moet daarvoor dinsdag naar dermatoloog en moest bloedprikken voor zw vergifitiging en lever stoornis ivm jeuk en veel harde buiken enz over 2 weken vk in ziekenhuis controle en over 3 weken 20 weken echo en week daarna weer gyn. blijf in het ziekenhuis lopen. al met al fijn gevoel alleen bloed even spannend.. maar komt vast goed ze ondernam actie das al heel wat! sorry even snel facebook status gekopieerd eerst eten!
Fijn om te horen Aloha! Klinkt een stuk beter dan die vorige gyn die je had.. Ook goed dat ze actie ondernemen wbt de jeuk, kan niks zijn maar toch goed om dingen uit te sluiten! Maar dus nog steeds geen idee waar je voor moet shoppen? Of stiekem wel een piemetjel voorbij zien komen?
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 03 juli - Meissie2008 ( 2e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 26 juli - Boja (3e kindje) 27 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Meandor controle VK 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 07 feb - Aloha dermatoloog voor vlekken 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Labrador pretecho 09 feb - Boja geslachtsbepaling 10 feb - sas27 controle vk 11 feb - sas27 echo geslachtsbepaling 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 15 feb - Meissie2008 20 weken echo 16 feb - Aloha controle vk zk 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 21 feb - Aloha 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Anjeli controle vk 23 feb - Labrador controle VK 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 27 feb - InCognito 20 weken echo 27 feb - Fietje86 20 weken echo 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 28 feb - Fietje86 echo Fontys hoge school. 29 feb - Labrador 20 weken echo 29 feb - Anjeli 20 weken echo 29 feb - Aloha gyn 01 mrt - tamendon 20 weken echo 01 mrt - mejosje controle vk 01 mrt - Anjeli Echo Fontys Hoge School 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 05 mrt - Loth controle vk 05 mrt - vlinder13 controle vk 06 mrt - mejosje 20 weken echo 06 mrt - InCognito controle gyn 07 mrt - Meandor 20 weken echo nieuwe afspraken erbij gezet
nouuu bij 4d beelden die we ook even kregen van deze lieve vrouw en haar co in opleiding zag ik meende ik een piemeltje toen zei ik heeeee jongen en toen moest ze lachen kreeg het idee dat ze niets mocht zeggen wegens beleid voor de 20 weken en we wouden nog wel gaan verven dit weekend en shoppen!!! shit! naja anders haal ik gewoon spul en ruil ik het weer mocht het nodig zijn hebben al geprobeerd pretecho buro te bellen maar was net 5 uur geweest shit!!!
Ow fijn Aloha, ik ga die jeuk ook voor leggen woensdag ik berm benieuwd. Nou hier vanavond niet uiteten en stappen, vriendin kan alleen maat huilend op bed liggen, voel me zo hopeloos, kan ook niet makkelijk naast haar toe omdat ze bij haar vriend zit. Wordt maar en saai rondje bank hangen dan, Hmm had er net zijn in.
hier was het een combinatie van jeuk hele rare vlekken en al galstenen hebben en die pijnaanvallen die ik heb plus veel harde buiken.. alleen jeuk is niet erg zei ze is strekken van je huid en eventueel droogte of acne door progestoron, in week 16 word dat nivo hoger even dus is logisch dat er jeuk kan komen en door groeien jeukt je huid. maar ik had dus bruine vlekken onder me borsten erbij nu en die kende ze niet dus er is toxologisch bloedonderzoek gedaan met gal en leverwaarden en urine naar eiwitten en ketonen enz.
Malle: Gewoon jeuk is heel normaal hoor.. heeft ook met het oprekken van je huid te maken.. Aloha: Gewoon lekker gaan shoppen, als het een piemel was was het een piemel! En als het nou toch ineens iets anders lijkt te zijn kun je het nog ruilen toch? Bij de meeste winkels kan dat binnen 30 dagen..
Ja heb ik ook, vooral op mn onderrug.. vreselijk! Maar net wat aloha al uitlegde, kan door verschillende dingen komen. Maar als je het niet vertrouwd gewoon aangeven..!