@Vlinder Wat huilt ze veel zeg, is erg vermoeiend lijkt me. Ons zoontje huilde ook altijd heel veel, dus kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt Je hebt speciale huilpoli's in sommige ziekenhuizen, waar ze je kunnen helpen. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe erg je het zelf allemaal ervaart of je behoefte aan zoiets hebt of niet. Wij zijn toen met 6 weken naar de fysio gegaan, zo hebben wij er een beetje hulp bij gehad hoe er mee om te gaan enzo. Wij zijn ook nooit van het laten huilen geweest, zeker als je ziet dat er iets is met je kindje. Dat is de enige manier voor zo'n kleintje om zich uit te drukken. En zeker tot de 6 maanden kun je ze echt niet verwennen. Sterkte in ieder geval, hopelijk gaat het snel beter allemaal.
Hey meiden hier nog niet veel beter...morgen naar de osteopaat...hoop dat dat helpt... Begin een beetje op te raken
wat is het hier stil. gisteren is l voor het eerst naar het cb geweest. ze weegt nu 4590 en is 54.5 cm.
Hier was ik ook weer ff, ben nu inmiddels 2x bij de osteopaat geweest en heb heel langzaam het idee dat het begint te helpen... Ti's echt nog niet het perfecte plaatje maar het begint beter te worden heb ik t idee...das al heel wat Wat is het hier verder stil...iedereen over naar het andere forum?