Aloha: ben blij om te lezen dat het dit keer een warme douche was. Iemand trouwens een idee voor een leuk cadeautje voor een jongetje dat 5 wordt? Please help... ik heb echt geen ide! Tnx alvast voor suggesties
Aloha@ fijn dat je nu een goede vk hebt gevonden en dat ze een keer wat verder kijken. Fijn dat eigenlijk iedereen wel goed nieuws heeft. Reageren is lastig na alle berichten weet ik al niet meer waarop ik moet reageren. haha Wij hebben deze week al 2x samen de kleine gevoeld, in het begin twijfelde maar nu weet ik het echt zeker, echt zo leuk en apart. En heb een kleine bloeduitstorting op 1 borst, maar verder hier weinig verandering alles gaat gewoon goed naar mijn idee. Zit al vanaf juli in de ziektewet en heb gister te horen gekregen van uwv dat ik zoiezo tot na mijn zwangerschapsverlof thuis mag blijven, dat geeft me zo'n fijn gevoel. En volgende week als de sneeuw weg is gaan mijn vader en mijn vriend het ledikantje en de commode ophalen, dan kunnen we de babykamer in gaan richten, heb er nu al zin in haha. Iedereen die nog afspraken heeft heel veel succes.
hee meiden Wallie naar zeg die onderzoeken. Ben benieuwd naar de uitslag iemand vroeg waar ik werk, in een verzorgingshuis voor ouderen Tamendon een geruststelling dat je thuis mag blijven dan zeg Aloha jammer van geslacht dat ze niet keek, wel fijn dat het goed was en een aardige vrouw, en dat ze verder gaan onderzoeken
aloha fijn dat alles goed was hier ging de afspraak in het ziekenhuis voor jamie zn hart ook prima, meneer was heel stoer en deed heel serieus en ze gaan proberen alle operaties OF voor de geboorte van de baby te doen, OF pas in de herfst. De arts zei, als jamie het goed blijft doen, ze het nog wel even uit kunnen stellen. Dus ik ben helemaal opgelucht!!! oh en mijn nieuwe paspoort is binnen dus ik kan een ticket gaan boeken voor mij en jamie om lekker een lang weekend naar nederland te komen! hopelijk laatste weekend van februari, nu al zin in!!!
Marije: Wat fijn dat alles goed was.. en wat goed zeg, dat ze rekening houden met de geboorte van de baby. Zal straks sowieso druk en stressvol genoeg zijn voor jullie allemaal, niet echt een lekker moment voor zulke operaties!! Enne.. babyshoppen in NL! Neem je een koffertje met spullen voor ons mee uit engeland?
kunnen we niet een standje op schiphol opzetten waar ik mijn engelse kleertjes voor jullie overhandig in ruil voor een lading nederlandse kleertjes
euhm, je hebt gelijk, ik heb wel silver haha, dus wel limited. de denim die ik heb is de 007 versie, die is dus uit 2007 en was niet limited maar wel een zogenaamde 'special'. dus tijdelijk in de collectie maar niet voor een beperkte oplage zoals de zilvere wel was
iets van Cars? is hier succes verzekerd! nou is mijn zoontje bijna 4 dus wel wat jonger, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit.
Boja: Ik vond die denim ook best leuk, lekker stoer.. maar moeilijk te vinden en wilde ook graag een nieuw model! Die zilvere is leuk.. welke basiskleur heb je dr bij, gewoon antraciet?
@meandor, ik heb die denim gecombineerd met de zilvere aanvullende bekleding. dus ik kan hem of geheel in denim gebruiken of in denim met zilver. in de zomer doe ik meestal de zilvere kap erop omdat ik een voetenzak ik off-white heb, vind ik heel mooi combineren met dat donkere denim, maar weer niet met zilver, dus dan doe ik het een in de winter en het ander in de zomer of als het gewassen moet worden natuurlijk. heb daarnaast ook nog een Bee, ook erg blij mee. en het nieuwste model die je zowel als duo als mono kan gebruiken die heb ik in de testfase mogen testen en dat is ook een feest haha!
Klinkt goed Boja! Leuk!! Is die Bee nou echt handig als buggy? Wat ist voordeel ten opzichte van een 'normale' buggy?
Het is niet echt te vergelijken met een simpele buggy denk ik, het is meer een kleine simpelere versie van een volledige kinderwagen. Hij is namelijk al vanaf de geboorte te gebruiken, stoeltje kan vrijwel plat, maar je hebt niet zo'n hele wiegbak erbij zoals bij de cameleon bijvoorbeeld. Met adapters kun je ook een maxi cosi erop gebruiken. En je kunt het stoeltje zowel naar je toe als van je af plaatsen en hij is compact op te vouwen zonder dat je het stoeltje eraf hoeft te halen. Lijkt wel een verkooppraatje haha, maar ik werk gelukkig niet op de sales afdeling haha!
Nou mevrouw bugaboo, het is wel weer duidelijk.. Kun je ook wat korting voor me regelen? hahaha.. nee maar okay, dan hou ik het gewoon bij mn mooie bugaboetje en de koelstra buggy!