Goedemorgen dames. Ik ben weer helemaal bijgekomen van die onderzoeken gelukkig. Ga zo eens even naar mijn paardje, even lekker tuttelen want met die sneeuw kan hij niet eens naar buiten. Vanmiddag hebben we een echo met mijn ouders en onze zussen, dus weer spannend, maar zij vinden het nog spannender om het nu eens in het echt te zien hoe dat gaat. Hoop dat we weer wat mooie fotootjes hebben straks, dan zal ik hier wel wat posten. Bij mij begint het nu ook wel te kriebelen om te gaan shoppen hoor, ga met me vriend nog orienteren op kinderwagens, dat is wat hij het belangrijkste vind om ook mee uit te kiezen, voor de rest ga ik lekker een keer met mijn moeder shoppen, die vind dat ook helemaal geweldig. Fijne dag allemaal!
Goede morgen dames, ik schiet net wakker, gelijk geslapen. Kinderwagen, ja dat doe ik ook wel even van te voren. Bang even naar mijn paard, verder niet veel, denk daar ik huis maar en schoonmaak beurt ga geven, moet ook maar is gebeuren.
Loth: dar was ikke ben er ook echt helemaal happy mee!!!!! Meandor: as t goed is volgende week, krijgen telefoontje as ie binnen is, is nu besteld! Hier weer druk aant werk...nog 3,5 uur dan weekend
brrrrr wat is het koud he!!! ik ben helemaal in de war had zo erop ingesteld vandaag te kunnen shoppen voor het geslacht! beeetje jammer da we het niet weten haha heb a 3 echo buros gemaild over wanneer de eerst volgende plek is haha blij me mail vernieuwen, frustrerend! denk echt dat ik ga winkelen en weer ruilen mocht het anders zijn hahaha
Het is NIET leuk in de auto.. Van Leeuwarden naar Rotterdam, pfffff... Zitten nu in een sneeuwschuiffile, 4 schuivers voor ons waar we niet langs kunnen.. Verder kettingbotsingen in de buurt van rdam, leuk vooruitzicht Maarrrrr, het is wel heel mooi! Lekker muziekje aan en kijk m'n ogen uit! Aloha, wst doe je hier nog, ga shoppen voor jongenskleren!!
Hallo dames, hier ligt ook een mooi laagje sneeuw! Hoef het hele weekend niet weg dus vind het wel gezellig. Vandaag een beetje rommelen in huis en de krant lezen. Bij ons Kruidvat hadden ze de babyfoon gewoon nog liggen trouwens, dus de eerste serieuze baby-aanschaf is een feit. Loth, wat vervelend dat je zo lang alleen bent en vanwege de reden verdrietig voor jou en je man natuurlijk. Weet niet meer wie het schreef, maar er komen nieuwe kleuren voor de Mutsy? Welke, weet iemand dat al? En wat is eigenlijk het verschil tussen een slider en een rider en kun je bij allebei het zitje omkeren? Ik ga misschien tussendoor deze week nog een keer voor controle naar het ziekenhuis. Ik voel zo weinig, begin er een beetje onzeker van te worden. Dat is natuurlijk ook het nadeel als je je kindje al vroeg voelt, dan kan het gerust een week niets van zich laten "horen" en dat is dan toch wel even stressen vind ik. Nu net pas van mijn hoofdpijn af die gisterenochtend begon trouwens, hebben er meer daar echt last van? Volgens mij komt het wel door de zwangerschap (heb normaal af en toe migraine, maar dat voelt echt anders). Aloha, al een afspraak kunnen maken? In het AD van vandaag staat een heel stuk over Drs. Papa trouwens. Anders toch nog gewoon een weekje wachten met shoppen? Daphne, die vermoeidheid/pijn in je bekken is volgens mij helaas normaal hoor. Ik heb het ook als ik veel gedaan heb op een dag (veel gelopen/gefietst). Wallie, fijn dat de onderzoeken nu weer achter de rug zijn, hopelijk blijf het nu rustig! Verder weet ik het allemaal niet meer precies, goed weekend nog!
dr papa is echt leuk!!!! Bij mijn dochter daar geweest. Hij is niet goedkoop, maar ik vond hem wel echt goed.
Wij gaan zo van Adam naar 't gooi. Minder ver dan Leeuwarden-rotjeknor, maar met die sneeuw vind ik elke afstand een uitdaging. Wel net lekker even gespeeld en gesleed in de sneeuw. Erg leuk @wallie: ik gellof dat ik iets gemist heb met onderzoeken. Maar sterkte iig.
ooo ik zit echt helemaal te flippen haha zoo stom!! had me zooo ingesteld op verf uitzoeken enz! wat een domper!! ik heb nog geen echoburo te pakken gehad.. drs papa is in amsterdam.. das beetje ver heb heel gelderland drenthe overijssel en friesland geprobeerd. mja tis zaterdag dus telefoon word niet opgenomen haha dus maar gemaild.. wel irritant want ze maken allemaal in het weekend echos zou je denken dat de tel ook opgenomen word toch! ik stel me aan ik weet het! maar hormonen he haha stomstomstom!!!
Echostudio Kiekeboe - 2D en 3D/4D pretecho's in Langelo Drenthe Zit in Langelo (Drenthe) en doet echo's op zaterdag en nam toen ik belde ook op zaterdag gewoon de telefoon op. En ze is heel aardig! Weet niet of je die al gehad hebt hoor, maar is wel een aanrader.
Loth@ jij vroeg geloof ik wat ik had? Ik heb al aantal jaren fibromyalgie, daar is bijgekomen hypermobiliteit in mijn handen en polsen waardoor ik daar weinig mee kan , en daarna is er nog borderline geconstateerd. En nu tijdens de zwangerschap kan ik heel weinig doen anders meteen bekkeninstabiliteit. Dus een hele waslijst haha. Aloha@ ik had ook gekeken voor pretecho maar bij bijna allemaal staat vanaf 18 of 20 weken, dus wij wachten toch maar tot 1 maart. En ik las dat iemand met haar moeder ging winkelen? Ik vind het nu ook zo leuk om mijn ouders overal bij te betrekken en lekker winkelen met mijn moeder, ik had al een hele goede band met mijn ouders, maar die word door een zwangerschap echt alleen nog maar sterker dat is echt zo leuk. En dan nu nog een grappig berichtje, wij hebben een akita hachi en die houdt niet van sneeuw telkens met uitlaten loopt ze mank of op 3 poten echt zo zielig hahahaha.
Tamendon: Wat een schatje! Wij hebben een Akita Inu en hij is echt DOL op de sneeuw. Hij is al wat ouder maar vergeet dat zodra hij de sneeuw ziet, zo lief.
Haha wat leuk yummy, laatst zei iemand ons dat onze akita niet echt raszuiver was maar wel een akita, afgelopen zomer hebben we haar gatis opgehaald ze woog toen 13 kilo,ze was broodmager nu is ze een jaar oud en zit ze rond de 25 kilo, heel lief maar zo eigenwijs hahaha. Het zijn aparte honden maar als je er eenmaal een hebt wil je volgens mij niet anders meer.
Grappig! Onze Akita is ook niet helemaal raszuiver, maar een Akita is het zéker. We worden altijd op straat door mensen aangesproken (die ook een Akita hebben oid) en dan roepen ze meteen "Wat een mooie Akita, wat voor eentje is het?" haha. En toen zijn we langs een fokker gegaan in Limburg en ahv de chip zijn we erachter gekomen uit welk nestje hij komt en dat de vader Akita Inu was en de moeder een kruising tussen een Akita Inu en een mechelse herder. Waar hebben jullie haar vandaan? Wij hebben hem uit een asiel in Oss, ze hadden hem gevonden en er was nooit iemand gekomen op hem op te halen. Zo vaag, helemaal als je weet hoe weinig Akita's er maar zijn.. Je moet ze inderdaad echt leren kennen, maar als je ze eenmaal begrijpt dan wil je nooit meer anders. Het is zo'n heerlijke hond. Toen ik een site las over het gedrag van Akita's toen herkende ik ALLES haha. Alleen dat haar soms.. Men-o-men, hele plukken vol met vacht.
Wij hebben haar van een particulier uit emmeloord, maar we weten dat ze uit belgie komt van een fokker die zieke honden importeert en honden verkoopt met parvo, dus geen geweldige fokker, is ook bij undercover in nederland geweest. Die van ons is toevallig bijna klaar met verharen maar inderdaad hele plukken komen eruit Ben blij als ze daarmee klaar is. Maar ze hebben zo'n eerlijk karakter er zit echt geen kwaad in. En nu de film op tv is geweest van hachi zie je meer mensen die haar herkennen als akita. Maar je ziet ze inderdaad nog niet veel, iig hier in de buurt heb ik er nog geen gezien.
Jeeeeej, we hebben de wagen! moooi.. Zag dr echt nog als nieuw uit! Ook veel meer extras dan in de advertentie stond. Adapters, plankje, voetenzak, winterbanden.. Tralalla, ben een blij mens! Staan nu alleen in de file bij rdam.. Balen!!
Top meandor Zou Aloha meteen een plekje hebben in Langelo? Ben erg nieuwsgierig of het echt een kleine jongen is...