ik ben nog steeds aan het chagerijnen hoor.. had langeloo al gebeld vanmorgen dus was geen nieuw adres. ben niet te genieten dus ben weinig online vandaag vandaar mijn afwezigheid
Aloha...mss moet je eens ff kijken bij echoburo ballio...die zit in zutphen...zit ook een winkeltje aan vast...ben ik een paar weken terug al geweest voor 2d....zou kunnen dat ze daar nog wel een plekje hebben....proberen kun je altijd toch....op hun site kun je ook gelijk afspraak maken of anders gewoon ff bellen!!! Succes
ookal gekeken haha net zielig.. manlief was boven nog steeds bezig ik dacht ga sorry zeggen.. was die mijn niet passende kleren aan het opvouwen op opruimen.. aaah ik weer huilen zo lief! ben in bed gekropen hij gaan vouwen en toen viel ik in slaap.. kortom me dag niet en moe en nu maar me eraan overgeven haha
Meandor, denk dat ik t ff heb gemist, maar welke wagen heb je??! Aloha, just accept it...t gaat m niet worden dit weekend maar niet getreurd, des te meer dagen zijn er volgende week dat t wel gaat lukken!!! Ik dadelijk lekker eten met lieve dinnetjes!!! Oha en nog een nieuwtje...mijn schoonzuster is ook zwanger whuhuuuuuuuuu, 6weekjes en 2dagen na ons fuitgerekend (31 aug) leuk leuk leuk!
Aloha: balen zeg dat je het geslacht nog niet weet, kan me voorstellen dat je baalt als je net gepland had om te gaan shoppen. Hier net voor de echo geweest, was zo leuk. Ook mijn ouders waren er helemaal stil van, en de zussen vonden het heel bijzonder. kleine was helaas niet zo druk als normaal, maar af ne toe heeft ze hem even wakker gepord. Grappige was, ik lag met mijn arm onder mijn hoofd naar het scherm te kijken en de kleine die lag dus precies zo te slapen. Ook hebben we nog een zwaai gehad. Ze vond dat het al best lange beentjes had. Bovenbeen gemeten en kwam uit op 17,2 weken. dus het is goed aan het groeien. Het voetje was nu 2 cm, Totaal bijna 15 cm. Ook al heel wat orgaantjes gezien, en het was aan het slikken, kon je ook mooi zien. Hier wat foto's: lekker koppeltje duiken: voetje: handje dat zwaaide:
aloha< jammer dat je dit weekend niet meer terecht kan, maar je bent iig nu wel optijd voor volgend weekend, maak je er dan toch gewoon een leuk weekend van. Wallie, wauw wat een gave echo's. Tamendon, wat een schitterende hond! Hier vandaag maar even naar het dorp geweest, was erg glad moet ik zeggen, en je bent nu wel banger om uit te glijden, dus voorzichtig lopen, wij hebben hier een miss etam outlet ook met positie kleding, was daar even wezen kijken voor een broek, maar konniet echt slagen, over 2 weekjes maar weer even kijken, kan het nu nog wel redelijk uitzingen met mijn broeken. Zo all you need is love kijken, dat wordt weer lekker een avondje huilen op de bank hahah
Wallie mooie echo echt heel duidelijk en gaaf. Aloha bale voor dit weekend maar ka. Je volgende week misschien nog leuker maken ja toch. Hier vandaag weer lekker druk geweest dus lekker moe op de bank. Nu lekker minute to win it en daarna snotteren met al you need is love lekker avondje dus
Nou, ik heb ook weer wat meegemaakt vandaag. Ik had zo'n zin om te schaatsen. Ga ik samen met mijn nichtje het ijs op zak ik er zo doorheen! Gelukkig had ik al snel grond onder mijn voeten, ik was tot aan mijn kruis nat. Toen ik op het ijs wilde klimmen ging ik er nog een keer doorheen. Snel terug gelopen naar huis. Onderweg schoot ik vol van de schrik, niet eens voor mezelf, maar wel om het idee dat een van de kinderen onder het ijs hadden kunnen schieten. Brrr. Ik wil zó graag schaatsen, maar ik ga voorlopig niet meer...
Pff jeetje he, daarom ga ik echt het natuur ijs niet op, en ook kunst ijs niet, ben veel te bang dat ik val, en er wat gebeurt. Gelukkig is alles goed gegaan bij je meid.
Zo loth ik wilde ook maar ik durfde al niet nu helemaal niet meer. Hoop dat je weer beetje bent opgewarmt maar schrikken zeg je nichtje ook oke?
Aloha: Beetje balen allemaal, lekker dagje gehad merk ik wel Maar goed, lang leve de hormonen! Maandag is er vast ergens plek voor je!! Kunnen we tegelijk! Tamendon: Mooie hond!!! ..en fijn dat je nog even in de zw blijft.. wat doe je normaal gesproken voor werk? Of heb ik daar heel erg overheen gelezen? Vlinder: We hebben een bugaboo, nieuw model.. ziet er prachtig uit!! Leker uit eten geweest? En wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is! Wallie: Wat leuk! Mooie fotos ook. Wilde je niet weten wat het wordt? Loth: JAKKES!!! :S oe krijg helemaal kriebels als ik zoiets lees. Gelukkig dat het ondiep was..! Ik wil ook dolgraag schaatsen maar mag van mn vriend het ijs niet op, en daar heeft hij ook wel gelijk in eigenlijk.. durf het zelf ook niet heel goed aan aangezien mn evenwicht nu toch even wat anders is dan normaal.. helaas, volgend jaar weer?! Hier eindelijk thuis.. kinderwagen staat te pronken in de kamer! Hele leuke dag gehad, veel familie gezien die ik al 4 jaar niet gezien had.. fijn! Auto was ook prima te doen, 2 1/2 uur over gedaan dus viel me mee! Zo maar eens lekker mn bed in en morgen uitslapen!!
Wilde deze nog even showen.. Let niet op het sneue matrasje op de grond, zit een beetje in een verhuizing!
Meandor: Het geslacht willen wij beide niet weten. Gelukkig bleven de beentjes ook heel vaak goed tegen elkaar. Ook al een mooi buikje trouwens!
hee meiden Meandor mooie buik zeg, leuk jurkje ook Wallie mooie fotos Aloha balen zeg dat je ze niet te pakken kreeg, snap dat je het nu wel eens wilt weten Hier alles goed, gisteren voor kim nog zon plastic slee kunnen scoren, was de laatste bij intertoys. En mijn vader had sneeuwlaarsjes voor haar gekocht, lief he, hij was 6 winkels afgegaan. Dus gisterenmiddag voor het eerst op de slee. Kim vond het prachtig, als mijn man ging rennen gierde ze het uit. Zal straks ff fototje plaatsen Ben nog wel moe pfff. Hebben jullie dat niet met werk? Zie er best wel weer tegenop eigenlijk. Omdat ik nu zo weinig doe thuis. Vraag beetje rare vraag misschien maar zijn er meer waarbij de borsten helemaal hard zijn, beetje harde schijven erin? Bij kim had ik dit helemaal niet xxx