jeeej vernon terug, waar ben je nou uiteindeijk in groningen terecht gekomen? hier heeft het gisteravond en vannacht voor het eerst gesneeuwd en jamie stond vanochtend om 7 uur naast zn bed; 'can I play in snow now, mummy?' We zijn de hele ochtend buiten geweest, nu even opwarmen en eten en dan straks weer er op uit
Denk je dat Aloha? dat dat de baby is? Ik wil ook constant krabben als het kriebelt, maar zo gauw ik krab is het al over maar de jeuk lijkt meer van buitenaf te komen? Wat spannen he? Haha! Oo ja, heb de babyfoon van de Kruidvat thuis! Doet het perfect!! Binnenhuis luid en duidelijk. Mijn broer woont ongeveer 300meter achter ons, en net met de babyfoon naar hen gelopen, deed het perfect! Kon alles goed horen. helemaal blij voor die 30euro!
Lilage grappig die foto van bal haha. Mooie buik Vernon welcome back here Jeuk van buitenaf ken ik niet met baby eigenlijk. Denk eerder je huid die oprekt?
haaaaallo allen ik heb een huisje in paddepoel, mooie portiekwoning vlak naast het winkelcentrum! kan er nog laaaang niet in helaas, wordt denk ik pas eind vd maand
hmmz nee ik had echt het idee dat het van binneuit jeukte.. buitenkant kan wel het groeien van je buik zijn inderdaad.. huid op spanning = jeuk wij gaan zo stukje wandelen.. als het lukt met me bekken en de sneeuw en ijs.. anders duiken we lekker restaurantje in voor kop thee zonnebrilletje mee en zonnebandcreme op en gaan!! ps zijn er al meer die een masker idee krijgen op hun gezicht? gyn wees me hierop vrijdag.. ik moet uit gaan kijken met zon.. hoed op straks en goed smeren enz.. ik ben voor nu allang blij weer wat kleur te hebben ipv de witte lijk huid haha
Vernon, welkom terug! Laat de anderen het werk maar doen! Wat vervelend dat je bi hebt, sterkte. Lilage, wat een leuke foto! Echt heel schattig! Aloha, fijn dat je zo lang geslapen hebt, dan had je het echt even nodig. Ik hoop dat je alsnog snel ergens terecht kan. Sweetmarije, leuk dat er bij jullie ook sneeuw ligt, geniet ervan! Wij gaan zometeen ook even lekker een stukje wandelen, heerlijk even een frisse neus halen.
zoooo iedereen weer terug van ijs en bos en sneeuw? brrr koud he! hier zodra we weer in de auto zaten luid protest vanuit buik haha volgens mij vond beeb het wel leuk in de sneeuw! nu lekker gloeiend hoofd! charming!! Vanavond maar lekker languit op de bank simpele tv kijken
Hey meiden,net terug van een weekendje weg,heerlijk.Onderweg naar huis even naar sliedrecht geweest en een kinderwagen en een babykamer besreld.Ben er helemaal blij mee.
Sweet, bij baby en tiener? Foto ben ook nieuwsgierig. Hier vandaag niet veel gedaan, vanmiddag ff lekker 2 uurtjes geslapen, heerlijk, ik ben niet zo van de kou, nou lekker op de bank, zo patatjes eten, Hmm. Verder lekker rustig avondje op de bank. Weet niet wat er met mijn banner is maar die hoort op 15 werken te staan, hij is en beetje traag
Kon niet de foto's hier uploaden,via de telefoon wil ie nog wel eens weigeren.Ik heb t nu maar even in mijnfotoalbum gezet.Zijn welfoto's vua internet.... Ik hou ook niet van de kou,van mij mag t wel weer n graad of 10 worden en dsn langzaam oplopen.... Heb van t weekend ook de angelsound binnen gehad,w!!at een geweldig aparaat
@mejosje, ja klopt, hij zit nu in een winkel in osdorp. is voor mij dichterbij dan ijburg. vorige zwangerschappen zat hij nog daar. ben al meerdere keren bij die winkel geweest omdat een vriendinnetje daar werkt. kan niet wachten tot het donderdag is en kan niet uitstaan dat ik zelf nog geen idee heb of het een jongen of meisje is! @sweet, mooi kamertje!! @de rest, heb alles snel gelezen, maar helaas van alles weer vergeten. heb ook nog een beetje moeite met onthouden wie wat gezegd heeft, maar dat komt vast snel goed
Sweet mooi kamertje gaaf. Hier languit op de bank neus helemaal dicht en ook lichte koorts griepje denk. Ach hoord er bij met deze kou. Ben even op het ijs geweest maar was er snel af veel te bang met de kleine. De rest nog wat leuks gedaan?
voor onze verhuizing was Osdorp ook dichterbij. Nu woon ik aan de hele kant van Amsterdam. Kan me zo voorstellen dat je wil weten wat het is. Ik hoop eigenlijk dat ik het de 14e weet bij die echo van de fontys. Anders heb ik de 20e een extra echo staan om het geslacht te bepalen die doe ik trouwens niet bij dr papa. Vond 65 euro eigenlijk een beetje te gek om even het geslacht te weten. Toch een beetje een krent.
@mejosje, ja snap ik, het is ook een boel geld. maar hij neemt altijd ruim de tijd en je krijgt een cd mee en hij bekijkt alles al voor zover mogelijk, dat je bijna de 20 weken echo kan overslaan (niet dat we dat doen, maar toch ) ik vind het wel waar voor mn geld zeg maar. en daarnaast kan ik het niet maken om het bij de eerste 2 wel te doen en bij de derde niet haha!