Nee dekbedjes mogen niet. Hoe goed ze ook zijn, ze zijn vaak niet ademend genoeg.. en mócht je kindje dr onder komen met het gezichtje, dan kan ie stikken. Ook kun je dekentjes strakker instoppen.. Potver.. even een ritje psz.. KOUDDD.. kom ik daar, spelen de kindjes ook nog eens buiten! Had met ze te doen.. Die festivals, tsja.. het is niet anders. Zit nog wel over een dagje pinkpop te denken, voor Mumford & Sons. Ze komen alleen op maandag, en Bruce Springsteen ook.. en aangezien die laatste een nogal grote groep fans heeft hier zal dat wel binnen notime uitverkocht zijn Naja.. dan maar op de bank genieten!
En Mare, je haalt me de woorden uit de mond.. wil niet dood gezien worden op crocs.. ook niet zwanger! Doe mij maar slippers!
tamendon, zo als ik had gehoord hebben ze liever dekentjes inplaats dekbedjes, omdat ze bij dekbedjes er in kunnen schuiven. Tussen het dekbedje en het dekbedovertrek. Ik heb eigenlijk nog helemaal niks gekocht, maar dat komt nog wel denk ik.
hahaha ik heb ook geen crocs!! en vind ze ook vreselijk! maar je ziet in de zomer altijd zwangere op crocs rondbanjeren! vandaar goede vraag van die dekentjes.. geen idee!! en lief van je kat! hier doet de hond het ook maar volgens mij word die ondertussen chagerijnig van die vervelende bult waar die afglijd hahaha
me moeder zat vd week al te geinen over me bruiloft 23 mei.. 33 weken zwanger... zooooo ga je nu op crocs trouwen of pak je witte birkenstocks hahahaha ooo shit dacht ik toen... nog niet aan gedacht... help!!
Tamendon: Laat je baby veilig slapen - Veilig Slapen Hier staat wat info over het slapen.. Meeste kraamzorg willen absoluut geen dekbedjes.. voor overdag in de kinderwagen ist volgens mij wel okay, maar dan ben je dr ook constant bij.. maar 's nachts mag het niet.
Nou dames, heb jullie ook weer gevonden De speciale echo was helemaal goed!! Geen enkele hartafwijking zichtbaar en hij probeerde ook nog te kijken of het een jongetje of meisje was, maar de navelstreng lag natuurlijk weer precies tussen de beentjes Nu afwachten tot de 20 weken echo, dus nog 15 dagen geduld, dat moet wel lukken denk ik. Heb het gevoel dat ik een piemeltje voorbij zag flitsen dus we zullen zien Kom straks nog even uitgebreider terug, we zijn nog niet thuis en zit nu op mn telefoon en gaat zo lastig maar wilde toch even laten weten hoe het ging
Ow en die crocs.. ik heb met M amper vocht vastgehouden. Ze is van april maar die maand was het ook echt bloedheet.. kon gewoon mn schoenen nog aan, misschien geeft dat hoop!
ik heb nual vocht in me enkels dus vrees het ergste hahahaha en wat goed marije!!!!!!! zal een hele opluchting zijn!! trek de fles jip en janneke maar los!!
sweetmarije mooi dat alles goed was meandor ik hoop echt dat ik het ook mag mee maken me normale schoenen en geen vocht me moeder heeft met allebei der zwangerschappen wel vocht vast gehouden
Sweetmarije, wat geweldig dat het hartje er goed uitziet! Aloha, dat komt vast goed. Heb je al een idee wat voor soort jurk je wilt dragen?
haha als je vocht vasthoud zie je het vanzelf ik heb sowieso vaak dikke benen en knieeen en voeten enz want heb spataders in beide benen dus slechte doorbloeding, bij lang staan enz hou ik altijd vocht vast heb oo steunkousen maar die zitten nu niet fijn haha ik moet eigenlijk zo'n operatie maar stel dat steeds uit want kan maar 1 been tegelijk en dan mag je paar weken niet lopen en tja heb daar nooit tijd voor ik merk het trouwens als eerste aan sokken als ik die uitdoe zit boven me sokrand een ophoping bv. en soms heb ik geen enkels meer of geen knieen haha maar dat is al even geleden dat ik dat had.. afgelopen zomer in spanje veel gehad maar toen ook veel gestaan en warm en benauwd en net mk gehad dus tja. ik hoop dat het mee gaat vallen maar me zussen konden ook beide geen schoenen meer aan dus vrees het ergste.. dan maar op blote voeten banjeren! ook wel stoer trouwens op blote voeten trouwen!
nee heb nog geen idee! ik zou het liefst in een vintage jaren 40 a 50 jurk trouwen mja ben zwanger haha en positiejurken van die tijd zijn super schaars ofwel niet te krijgen.. dus beetje jammer! word denk ik dan maar een goed lijkende moderne.. dacht eerst tot de knie maar denk toch lang nu.. als ik aan me benen denk haha wil me rug bedekt want heb schokking tattoo op me rug en oma van vriendlief is erbij ( het is een dia de los muertos schedel/gezicht) andere tattoos zijn wel gewoon zichtbaar en vrolijk en ik ga denk ik niet in het wit maar in het groen ofzo.. gevalletje apart manlief gaat in vintage pak en we gebruiken 1 van onze eigen autos.
Sweetmarije, wat fijn dat de echo goed was !! Dus jullie kleintje laat jullie nog ff in spanning wachten of het een hij of een zij is..