Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    brrr bloed ophoesten!! naar!!! hoop dat het gauw overgaat allemaal met die longonsteking!!!

2. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hettie@ Wij zijn in uden geweest, heb vanmorgen gebeld en had toevallig iemand afgezegd, was €30 dus dat viel ook nog erg mee.
    En een hele leuke meid als verloskundige.

Leeftijd@ Ik ben 28 en als de kleine komt 29, mijn vriend is 5 jaar jonger en hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te raken.

9maanden beurs ga ik niet heen hou echt niet van druktes en geslenter dus dat is echt niks voor mij.

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meandor: Mooie foto, die linkse! :D Maar die rechtse foto... eh, ik kan het daar niet uithalen, sorry.... ;) Maar dat geeft niet natuurlijk! Ik ben ook geen echoscopist :D

4. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Meissies, gefeliiiiiiii met jullie zoons en dochter!!! En en en bij wie klopte t sommetje, conceptiekalender, zouttest, en hartslag meting end?! Ben namelijk alles van vanmiddag alweer vergeten hahaha en ben toch wel erg benieuwd of er iets van die dingen waar is!!!;)

Nennie, nee 0 moet je niet mee rekenen...dan ist gewoon 7 bij jou...

5. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Dankje IC .. haha.. ja je moet even weten hoe je moet kijken, maar dan zie je bij het pijltje een beste piemel! :D Mn man kreeg al een complimentje, hahaha..

6. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Vlinder.. bij mij klopte alleen het sommetje!!

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Tamendon, woon jij in de buurt van Uden?

Ik ben nu nog 26, wordt 15feb 27! Manlief is nu nog 29 maar 1juli wordt ie 30!

8. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja uden is voor ons een kwartiertje rijden dus ja woon daar wel in de buurt en kom er veel, ik woon in mill.

9. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Dan wonen wij niet ver van elkaar en gok ik dat we naar dezelfde vk praktijk gaan;)
    Praktijk Cuijk/Mill?!
    Ik woon namelijk in dat andere kleine dupske hahaha;)
    Heb je mooie fotoos gekregen in Uden? Hoor er altijd heel wisselende verhalen over de kwaliteit fotoos

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Vlinder: In Haps toevallig? ;)

Eh, hoe zit dat met het rekensommetje? Hier klopt de chinese geslachtskalender in ieder geval niet, de hartslag klopt wel, terwijl ons meisje heel rustig is en de jongens veel drukker waren, toch is de hartslag nu 10-20 slagen per minuut hoger dan toen bij de jongens.

Leeftijd: Ben nu 28, was 24 toen ik zwanger werd van de eerste en 25 toen hij geboren werd.

Was overigens wel de állerjongste van de zwangerschapsgym toen ;) Vond ik toen erg gek, maar jah, de gemiddelde leeftijd voor een eerste kindje in NL ligt op 29 of 30, dus dat was eigenlijk helemaal niet zo vreemd ;)

11. Liem

Liem Niet meer actief

Vernon: welkom terug!

Meiden, gefeliciteerd met jullie goede echo's en jullie zoons en dochter!

Leeftijd: ik ben net 30 geworden en mijn vriend is nu 32 en word rond de uitgerekende datum 33, en zijn al 13 jaar samen:D

Geslacht: bij ons blijft het ook geheim dus ik blijf lekker op groen staan;)

Nu maar weer lekker naar bedje. Welterusten allemaal!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meandor: Als dát zijn piemel(tje?) is dan is ie wel heeeeeeeeeel groot geschapen, arm ding :p

Heb 2 zoontjes en er zit behoorlijk wat aan, maar zo'n foto heb ik toch bij beide niet gezien ;)

13. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    IC, nee t andere durpske van praktijk Cuijk/Mill;) dus Cuijk hahaha.
    Maar waar ken jij haps van dan? Woon jij daar?
    Hoeveel uw bij jou de hartslag per minuut?
    Sommetje is t volgende,

"Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt."
    Helen: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen.

Bijvoorbeeld:
    49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3. Dus een jongen...

Doorgaan totdat je niet meer an aftrekken( van 3 kun je immers geen 7meer aftrekken)

14. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hahahah.. ja is niet echt een piemeltjè he?! hahaha.. ik heb het ook nog nooit zo gezien ergens.. begin nou bijna te twijfelen of het wel echt een piemel is! ;) Maar hij had voor de zekerheid nog gekeken of het niet de navelstreng was, en dat was het niet! We gaan m arend noemen.. arend schrikbarend :p

15. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha vlinder dat is wel toevallig, de foto kwaliteit is niet de beste tot nu toe maar alles is goed te zien, en ja ik zit dus bij de vk praktijk cuijk/mill, zo is de wereld toch maar klein he.

ik vond de praktijk en de vk in uden wel heel leuk, was een hele leuke spontane meid van ongeveer mijn leeftijd gok ik.
    En hier liggen 2 kleine durpkes sh en l??????????

16. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ik bedoel t andere durpske van praktijk Cuijk/Mill...als jij in Mill woont dan woon ik in...;)

17. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah zo haha dan woon je bij hettie in het dorp haha.

18. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Aloha en Meandor gefeliciteerd met jullie zoontjes, wat leuk !!

@ Tamendon, jij gefeliciteerd met je meisje, super !!

Hier net terug van controle bij de vk, alles goed ! Baarmoeder zit nu halverwege mijn navel en hartje klopte mooi.. Ook nog ff snel met echo gekeken, echt een druktemakertje daarbinnen, zo leuk !!

Hier willen we ook niet weten wat het wordt, al worden we wel erg nieuwsgierig.. Kijk stiekem af en toe tijdens de echo even bij/tussen de beentjes, maar echt geen idee waar ik moet kijken of wat ik moet zien haha.

Ik ben 28 en mijn man is 29, zijn bijna 7 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd..

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Tamendon...
    Ik zie geen hettie op de lijst...of kijk ik nou zo dom? Hahaha

Schatties ik ga slapiedoen!!! Xxx

20. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    die schrijft in het juni/juli topic, en soms hier :)

Deel Deze Pagina