oja, wat betreft de buddy lijst wil ik best mee doen! denk wel dat ik zelf wel het nieuws bekend kan maken, maar kan nooit kwaad voor verder info ik ga er trouwens voor het gemak maar vanuit dat ik pas in augustus beval om ik bij de vorige 2 ook een olifantendracht had!
Nou terug van het ziekenhuis. Vlekken waren vreemd helemaal voor in de winter maar zijn een bepaalde gist.. uhh... schijnt een zomeraandoening te zijn die soms voorkomt en door zwangerschap getriggert kan worden ik hou er waarschijnlijk de rest van me leven last van. fijn :S naja in elk geval waren het geen galbulten waar ze bang voor waren. Het pigment blijft waarschijnlijk voor altijd zichtbaar, heb een zalf mee waar ik voortaan mee moet smeren en daarmee moet de jeuk enz weggaan. al met al niet al te ernstig maar wel vervelend en ontsierend en hopelijk blijft het op de borstkas en verspreid het niet richting hals gezicht nu of later. leuk weetje.. blanke mensen krijgen bruine vlekken, donkere mensen krijgen witte pigmentloze vlekken.. haha bloedprikken is ook opnieuw gebeurd, heb 10 x nagevraagd wat ze gingen prikken want had niet zin in weer een foutieve afname als het goed is donderdag de uitslag.. dat blijft nog even spannend dus. De jeuk die ik over de rest van me lijf hebt kan niet door de vlekken komen die de dermatoloog nu beoordeeld heeft en ze ziet ook geen andere rare plekken enz. ze vermoed zelf ook dat me lever welleens stuwing aan het geven kan zijn en dat veroorzaakt jeuk. En dat samen met het feit dat ik galstenen heb klinkt erg logisch. Hoop nu dus dat de galzuren enz wel goed zijn anders word het nog leuk aankomende maanden, de jeuk is niet het vervelendste namelijk brrr.. me zus heeft hetzelfde gehad en heeft vanaf 5 maanden tot bevalling in het ziekenhuis gelegen en dat kindje is met 32 weken gehaald omdat ze voor me zus haar leven kozen, kindje heeft het gehaald trouwens echter wel longproblemen. me zus is toen direct na de bevalling geoppereert aan haar lever alvleesklier en galblaas. maar goed! voor nu vandaag redelijk oke nieuws op wat lastige smeersels en ontsierende plekken voortaan na nog even duimen voor donderdag op goede uitslagen en dan is alles weer rustig positief was dat me urine wel schoon was ( dat dan weer wel getest haha) geen eitwitten gevonden dus fieeuww!! en als klap op de vuurpijl nog even een pottyshot van onze vent!!!
Een mooie, duidelijke piemel Aloha haha! En mijn buurvrouw heeft ook die enorme jeuk gehad. Bij haar eerste is ze met 36 weken ingeleid (jeuk vanaf week 20/22) en bij haar tweede kwam de jeuk ineens opzetten bij week 35 en toen is ze in week 37 ingeleid. Super vervelend en ik hoop dat het jou bespaard mag blijven!
@aloha, wat vervelend dat die vlekken waarschijnlijk blijven, maar wel fijn dat het niets 'ergs' is. gelijk heb je dat even goed gevraagd hebt of ze nu wel weten waar ze bloed voor prikken! hoop dat de uistlag goed is en dat je die inderdaad donderdag al krijgt. enne, nice pottyshot!
O trouwens die vlekken had ik ook in mijn gezicht en bij mij zijn ze wel weer weggetrokken! Ik had niet in de zon gezeten oid maar ik bleek gewoon veel pigment te hebben en die werd dus tijdens mijn zwangerschap ineens zichtbaar. Haha dat piemelstaren is zo herkenbaar, dat hebben wij ook UUUREN gedaan na de preteerste echo van onze zoon. Ik kon het gewoon niet geloven! Net als dat ik nu al weken naar 3 streepjes zit te staren haha.
ja dat zijn pigment vlekken dit is een soort gist waarmee ik ook besmet ben waarschijnlijk en die nu actief word en dus waarschijnlijk blijft.. is wat anders dan de pigmentvlekken die je krijgt door uv enz.. en ik bedoelde met staren dat dat zo raar is om trots over een piemel te praten en te laten zien hahaha zo dubbel! en grappig! maar kan me voorstellen dat iedereen gewoon staart naar het geslacht haha lekker ongeneerd staren en erover praten met iedereen die het maar wilt horen haha heeeeeeeerlijk!! nu jij Boja!! spannend!!! de eerste 20 weken echos komen ookal in de buurt zie ik... jeetje... wat gaat de tijd hard!!!!!!
hahaha, ja inderdaad, hoe trots je op een piem of een pruim kan zijn kan niet wachten tot donderdag 14.10u!!
Haha, piemelstaren! Jullie zoontje schaamt zich later rot.. Alle die zwangere vrouwen helemaal enthousiast over zijn piemeltje! En Vlinder, ik woon ongeveer 5km van Haps af! Zit niet bij jullie verloskundige
krijg je morgen ook echo mallle? spannend sowieso !!! hier bericht van de winkel waar we de joolz gekocht hebben... herinneren jullie je nog dat ik kans had hem terug te winnen...? ik kreeg mail dat er van de week contact met me word opgenomen... verder niets..... nu ga ik natuurlijk denken... !!oooo?!!!!!!!!!!!!!
had ik gister nu wel of niet al getypt dat wij vrienden in mill hebben? weet het niet meer haha we zijn er trouwens ook elk jaar sowieso keer weekend in de buurt.. in de mortel....