Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    flavourites kijk ik ook regelmatig of ik weer leuke webwinkels zie.
    etsy.com is ook leuk, allemaal vintage en handgemaakte spullen. Veel unieke exemplaren dus ook.

Ik zoek veel op deense merken... bij knotsknetter ben je bv nog wel even zoet :)

Spelletjes geen idee voor een kind van 4. Zo ver zijn we hier nog niet.

2. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Cuijk, Uden, Haps... woon er niet echt in de buurt (woon bij Eindhoven), maar daar heb ik op een aantal adressen stage moeten lopen voor mijn opleiding!!

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    aaah ik ben ook een etsy addict!!!

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Is er uberhaupt nog iets anders dat friezen en brabanders?? of ben ik echt on my own ;)

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ehm... dat 'iets' is niet lullig bedoeld ;)

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wat webshops betreft, vind ik inderdaad kixx-online erg leuk. Veel verschillende merken en levering eigenlijk altijd al de volgende dag! Maar wel erg aan de prijs. Bestel veel bij h&m online, maar daar hebben ze voor babies heel weinig nu vind ik. En www.z8.nl vind ik erg leuk en name-it, via de vero moda website.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    jaja, hier een Gelderlander

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Zara.nl heeft ook vaak leuke dingen

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    orgineel een gelderlander hier ;) ben import friezin haha
    kom overigens wel vaak in amsterdam Boja!! ken je de cruise inn? op zeeburg..? daar zijn wij veel...

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    En gap.eu. Nu hou ik erover op!

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @Aloha, nee ken ik helemaal niet! Snel ff gegoogled, reed daar wel vaak langs want mn vriend woonde in zeeburg. En mn stiefzoon woont daar vlakbij. Kun je het zien vanaf de weg (vlakbij de brug) of niet? Zo ja, dan heb ik echt een bril nodig haha want het is me nooit opgevallen!

12. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    z8.. ik hou van z8!! :D Is een klant van mijn man, gunstig.. ;) krijgen daardoor korting op kleertjes.. !

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik ben ook z8 fan! Wat handig!! Wat doet je man voor werk? Ik zit te wachten, deze week of volgende week gaat alles weer voor 50% haha. Een vriendin van me had ze al gemaild wanneer dat ging gebeuren want ze doen elk seizoen eerst 25% en daarna 50, dus deze gier wacht nog even ;)

14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.268
    10.980
    113
    Hier nog een westerling Boja :) maar dan meer naar 't zuiden

Shoppen voor kleding doe ik toch t liefst in een winkel, waar je alles eerst kan voelen en van alle kanten bekijken. dingen als elektronica zoek ik uit in de winkel om ze vervolgens op internet te bestellen

spelletjes voor een kind van 4? Ik geloof dat zo'n spelletje als de hippo hap toen favoriet was (zoveel mogelijk balletjes ophappen met je nijlpaard aan de zijkant). Als ik aan mn neefje denk, die zit niet lang genoeg stil voor een bordspel, en leeft zich liever uit op de wii, vooral ook omdat hij daar net zo sterk is als zn grote ooms :D. Als bordspel iets als een domino met kleuren (hoeven ze niet te tellen)? Als je tegen je verlies kan, kan je misschien ook wel met ze twisteren?

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    De foto op mn avatar heeft mn dochter ook een z8 jurkje aan, die grijze met die donkerblauwe hartjes :) staat zo lief!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @madeinusa, ah, gelukkig ben ik dus niet de enige haha!

shoppen in een winkel voor kleding is wel handiger voor je portemonnee. ik betrap mezelf erop online altijd veel meer te kopen dan ik ooit in een winkel doe, maar heb een beetje een gat in mn hand als het om kleding voor mn kids gaat.

17. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Hier ook een randstedeling! Zes jaar geleden verhuisd van Amsterdam naar Rotterdam. ;)

18. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Z8 komt uit Leeuwarden, en hier zit dus ook de winkel.. elk jaar met koninginnedag gaan de kleertjes voor bespottelijk lage prijzen weg, dan is het echt vechten om het mooie spul! Leuk om te zien! ;)

19. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.268
    10.980
    113
    aanvulling: hippo hap bestaat gewoon nog, 25 jaar later! Is trouwens niet dat je zegt "rustig en lief een spelletje doen terwijl jij bezoek hebt..."

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Jippie! maar we zijn nog steeds in de minderheid volgens mij ;) ach ja, ik vind ook die 'niet-randstedelingen' eigenlijk best gezellig hier op zsp :D

Deel Deze Pagina