Oja dat klopt Meandor. Het is niet een heel groot bedrijf volgens mij toch? Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice en volgens mij wordt dat maar door 1 persoon gedaan?
Woon al ruim 12 jaar in Amsterdam... oorspronkelijk wel uit het elfstedengebied, maar nooit helemaal zuiver geweest. Fries zit niet in mijn talenpakket bv. Voel me meer Amsterdammer dan dat ik me ooit Fries heb gevoeld.
ik kreeg een z8 romper van de kraamzorg! inderdaad leuk!! ga ook even neuzen hehehe en boja is niet te zien vanaf de weg
@mejosje, dan is het westen toch redelijk vertegenwoordigd hier ik woon mn hele leven al in Amsterdam. Zie me ook niet zo snel vertrekken hier, alhoewel, met die huizenprijzen hier, pfff.
Ik ben stiekem ook geen echte Fries.. Spreek het ook niet, al zou ik het kunnen als het écht zou moeten! Versta het prima.. Ben hier wel geboren, en heb op wat kleine uitstapjes na, altijd in Leeuwarden gewoond. Maarja, Leeuwarders zijn geen Friezen zeggen ze altijd! Boja: Moest dr nog eens bijkomen dat je het niet leuk vindt met ons!! Maar indd, z8 is een dochter van een winkeleigenaar hier in de stad.. het is echt maar een kleine hoek winkel, thats it..! Maar heb het idee dat het merk wel steeds groter wordt. Het is ook mooi spul voor een redelijk goede prijs, lekker basic! Vooral de meisjesdingen vind ik erg leuk!!
een z8 romper vd kraamzorg, wat een leuk cadeautje! dat is eens wat anders dan een hema romper ofzo haha. ik hoop dat de 50% sale niet begint voordat ik mn echo heb gehad, want daarna ga ik zeker iets nieuws voor de beeb scoren online, ook al hebben we niets nodig. deze beeb mag ook best een nieuw pakje hihi!
@meandor, ah, een 'nep-fries' ben je hihi! inderdaad heeft z8 een redelijke prijs, goeie kwaliteit. behalve het base ball jasje dat ik voor T had gekocht, die is weinig gedragen en toch gescheurd en een drukker er bijna af... ben wel tegenwoordig zo gierig dat ik wacht tot ze sale hebben
Meiden, ik wens jullie een hele fijne avond. Ik ga lekker over een kwartiertje naar huis en ben van plan lekker NIETS meer te doen als de kids op bed liggen.
boja: wij hebben uiteindelijk nu dan ook een huis gekocht. Als we groter wilden huren waren we ongeveer hetzelfde kwijt als we nu kwijt zijn aan hypotheek. En we wilden Amsterdam niet uit... dus dan moet je het er maar voor over hebben De z8 vind ik ook leuk
Ik vond Z8 juist voor jongens leuker dan voor meisjes. Voor mijn zoontje heb ik zo ongeveer de hele collecties gekocht de afgelopen jaren. Super leuk.
Wat betreft carnaval ben ik toch echt wel van boven de rivieren. Ik heb het 1x gepoogd en het is niet mijn feestje.
Haha i love it ga alleen dit jaar niet zo uitbundig vieren, maar rustig aan doen, en volgend jaar weer helemaal
Ik ben geboren in Groningen en op mijn 17e richting Brabant gegaan. Vriend is een echte Brabander maar heeft nog nooit echt iets met carnaval gehad. Ik houd er persoonlijk ook niet zo van (van het feesten wel hoor, maar dat verkleden vind ik nogal suf) maar voor kinderen vind ik het wel geweldig. We gaan met carnaval ook altijd naar mijn schoonouders en dan naar het kindercarnaval.
Carnaval is ook echt niks voor mij.. toch een beetje een nuchtere fries in deze nep-fries? Maarrrr.. de 11stedenkoorts is hier dan weel weer extreem aanwezig!! Zo spannend.. Ben heel benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben, ik heb mn zondag sowieso vrij gehouden!
Ik weer gezeur met werk. Ik zou as donderdag naar de bedrijfarts, maar hoorde van de week dat deze geen tijd heeft, en ik maar naar leidinggevende moet as donderdag.( vind ik al raar) Nu krijg ik een brief, moet volgende week donderdag naar bedrijfarts om 11.30. Ik ben op donderdag altijd vrij overdag ivm oppas, en kim slaapt ook van 11.00 tot 13.00. Ik leidinggevende gebeld, ze mailt alleen de bedrijfarts kan niet op een andere tijd. Ik heb dus echt geen oppas, weet niet wat ik moet. Kim moet echt in haar bedje om 11.00, anders hele dag van slag, en ik vind het zielig. __________________
lastig carpe maar je bent wel verplicht om te komen.. wellicht dat er toch iets te regelen valt met manlief of buren of famillie of vrienden?? irritant is het wel zeg!! pff!!
Vrienden werken, buren ken ik niet goed, wonen hier nog niet zo lang. Mijn man kan ook niet zomaaar vrijnemen een halve dag. pff wat lastig zeg