Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha dat is niet gek Mare!!! Dat is heerlijk en logisch!!!!!!! Die kleine zit daar maar mooi even te groeien en te stoeien! hoe geweldig is dat!!

2. vernon

vernon Niet meer actief

als het maar niet roze is haha, ik ben niet zo'n roze-mens. babykamer wordt rood-wit (polka dot behangetje). hoop ook niet dat ik ladingen roze zooi krijg :p

& de vader hou ik per sms up to date, hij beseft inmiddels dat hij vader wordt maar thats about it. wel contact met zijn ouders gehad, en die willen graag contact met mij hebben en houden, dus dat is wel fijn!

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    even tussendoor..

18 weken wave woehoee

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jahoeeeee!

5. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hij was wel mee met de echo, maar het is helemaal langs hem heen gegaan dat het een jongen wordt. We wachten tot de 20 weken echo, als het dan helemaal overduidelijk is, dan gaan we 'm langzaam voorbereiden. Hij zegt namelijk nog steeds dat hij een zusje krijgt;)
    We gaan het namelijk pas na de 20 weken echo aan iedereen vertellen.

6. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Gefeliciteerd!!

7. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0

Wel fijn dat zijn ouders betrokken willen worden. Zij worden natuurlijk ook grootouders.
    Gaaf rood met wit!

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    leuk!! rood wit is altijd goed ;) leukleuk!! lekker kitsch ? bambi erin hoppa!

Maar wat fijn dat zijn ouders contact willen, toch fijn dat het ukkie straks zijn opa en oma kent!

9. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    joeeehooeeee!!!

10. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0

Ik heb meegedaan met je Wave!

En super hoor, jullie ook een knulleke.... al los gegaan met online shopping ;)?

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahaha ik heb gister de heleeeeee dag online gezocht!! ik had al een hele wishlist op etsy maar alles was verkocht!!!! was zooo pissig!! daarna overal gezocht maar niets gevonden.. ja oke wel wat maar dat was meer voor als die groter is ;) en aangezien wij een vreemde smaak hebben is het best lastig haha

ik herkende het van meandor gister dus helemaal.. denk je los te kunnen lukt het niet!! frustie!!!!

maarrrrrr heb vandaag al een vintage jasje gescoord voor als die 3 is hahahahaha tja zijn van die dingen waar je nooit tegenaan loopt en als je dan ineens een bericht krijgt dat er 1 gevonden is.. tja! actie!

verder ga ik vandaag of morgen de naaimachine bestellen.. en dan aan de slag met leren naaien! lijkt me zo leuk! wil het al jaren en nu is een goed moment om te beginnen!!!

ennnnn thank god! iemand heeft een broek in mijn stijl voor me gemaakt! word deze week verzonden vanuit amerika dus die heb ik met 2weekjes ofzo ook! en iemand anders is nog een jurk met jasje aan het maken! word langzaamaan helemaal blij en mezelf weer haha

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ben nu wel heel benieuwd wat voor 'vreemde smaak' jullie hebben Aloha!

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
  14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hmmz als je de link gebruikt kom je op een webshop uit.. ik linkte naar de catalogus.. die webshop is niet zo duidelijk en heeft amper iets...

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    leuk aloha! al zag ik meer voor meisjes dan voor jongens en ik kan geen zweeds dus kon niet zelf zoeken op die site hihi. neem aan dat je smaak niet zo 'vreemd' is dat ie meisjes kleding aankrijgt toch. kan wel ff mn zweedse collega vragen die naast me zit! maar vind het erg leuk!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ow kijk, dan lag het niet aan mijn zweeds haha!

17. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Vernon, ik heb ook nog niets wat roze is. Alles is geslachtsneutraal of in een neutrale kleur. Wat lekker stoer en lief dat rood met witte dots. Wij hebben voor een bosthema gekozen, ook weer in geslachtsneutrale kleuren.

Aloha, Joehoe voor de 18 weken vanaf morgen doe ik met je mee!
    Enne, I heart Etsy!

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
  19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Rockefella Sonny tee - Sivletto dit is zoon beetje de beste afspiegeling van ons leven hahaha

mjaaaaaaaaaa moet die wel eerst ff groeien!!!
    lastig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja die is duidelijker aloha!

Deel Deze Pagina