ondertussen ga ik al bijna weer janke van het nog niets gekocht hebben voor de beeb... ander onderwerp.. we gaan er nu wel naar de 9 maanden beurs en op welke dag?!!!! wij gaan waarschijnlijk.. de zaterdag.. (help!)
ja vernon spill it bedenken mag altijd! colostrum komt pas echt als de baby eruit is volgens mij. Dit zal gewoon wat waterige melkachtige afscheiding zijn. Ik heb er nooit last van gehad btw. Tijdens het geven van bv ook nooit lekkende borsten gehad. Zo bagger was mijn productie dus.
oke oke vernon... tell us!! ik snap zelf mijn vorige 'reden' waarom je het niet zou moeten vertellen ook niet meer... dussehhh vertel vertel! lijkt me super frustie het met niemand te kunnen delen dus als je het met ons wilt delen is het altijd goed
Bekijk bijlage 221913 Hier het jasje wat we vanmorgen gekocht hebben, onze eerste kleertjes aankoop haha
was dat jasje maar 7 euro!? jeetje goed man, super schattig! @vernon een meid, wauw! en superleuk die rode witte polkadot, ik hou er wel van tayaro een voorzichtige 'jeeej een jongen' felicitatie melkproductie; vriendlief zegt de hele tijd dat 'ze' volzitten met melk, dus ik gister ff proberen er wat uit te krijgen, nou denk het dus niet... gelukkig maar, vorige zwangerschap kon dat ook pas vanaf de laatste paar weken voor de geboorte, en dan kwam er ook echt 1 druppie uit.. oh en ik denk dat ik DE kinderwagen gevonden heb. de oyster, weet niet of ie in nl. te koop is, maar je hebt hem in ontzettend veel verschillende kleuren, ben er nog niet uit welke kleur ik wil, maar zit aan rood te denken. Bekijk bijlage 221919
Mooie wagen sweetmarije. En inderdaad dat was het jasje voor 7 euro. Over de melk ik lees wel mee,maar weet er echt niks van daarom vanuit hier geen reactie.
ken het merk niet marije maar rood zwart is wel leuk!!! mits het niet te licht rood is.. je ziet welleens dat die verkleuren en dan loop je met een meer roze wagen
nee dit is echt donker rood, maar ze verkopen alle kleuren los en er zijn zo ontzettend veel, dus mocht het echt verkleuren dan kan je altijd nog een nieuwe kleur kopen
Geweldig jasje voor 7 euro hoor!! @9 maandenbeurs, aloha, als je op zaterdag gaat wordt je echt gek daar hoor! Ik wilde eerst op zaterdag daar werken, maar het idee alleen al krijg ik het benauwd van. Misschien dat ik op vrijdag ga staan, weet nog niet.
@Tamendon, wat een super leuk jasje! @sweetmarije, mooie wagen! Vind het rode ook erg leuk! En wel handig dat je die in verschillende kleuren hebt! @9maandenbeurs. Ik ga donderdagavond met mijn moeder. Dan kan zoonlief bij papa blijven......
Tamendon: Heerlijk, zulke koopjes! Ik hou van de sale!! Loth: Wij zijn dr om je af te reageren he.. Snap dat je flink baalt van je vriendin.. hoop dat je wel een hele leuke avond hebt, ikea is heerlijk! Vlinder: Het is maar net hoe je het zelf wilt noemen, maar in principe is het precies hetzelfde! Vernon: Heerlijk, een meisje! Gefeliciteerd!! Schattige schoentjes op facebook ook! Ik ben gek op polkadots, heel leuk! Tayaro: Je kunt ook gewoon online bestellen bij babydump. Geloof 5,- verzendkosten. En een voorzichtige hoera voor je, een jongen dus, leuk! Aloha: Wat heerlijk van die kleren..! En die jurk, is dat voor het trouwen? Voel me ook steeds dommer worden trouwens.. babybrain noemen ze het in de VS.. snap het helemaal! Daphne: Das al een duidelijk buikje, leuk! Marije: Leuke wagen!! 9maandenbeurs: Ik ga met een vriendin, en we kunnen helaas alleen zaterdag.. is dan echt zó erg!? Begin nu wat te twijfelen! Had vandaag een kennis over de vloer.. was vroeger wel een beetje een vriendin maar is nogal verwaterd. Ze is wat vermoeiend om het zo maar te zeggen. Maar goed, heel af en toe spreken we af.. Ben nu kapot. Heeft van 12 tot 4 vooral over zichzelf zitten praten, zo vermoeiend.. En als klap op de vuurpijl een cadeautje gekregen wat totaaaaaal niet mijn smaak is! Nee, ik ben niet aant zeuren, naja, misschien een klein beetje! Een rompertje van Winnie the Pooh.. hou ik echt niet van.. dochterlief vond m prachtig dus die mag het hebben voor dr pop, of ben ik nu heel ondankbaar en slecht?
zaterdag is meestal drama om eerlijk te zijn, je hebt ook al die huishoudbeurs bezoekers natuurlijk. maar ja, als dat de enige dag is waarop het uitkomt dan zou ik gewoon gaan en als het niets is dan maak je dat je weer wegkomt toch en helaas heel herkenbaar die types die het alleen maar over zichzelf hebben. en als je dochter gelukkig wordt van die romper, dan is het goed toch
ik ga zo weer lekker de file in bah! maar hoef pas maandag weer aan het werk, dus ik klaag niet fijne avond!!
tja doordeweeks word niets hier of vent moet vrijdag ervoor vrij nemen.. tja.. hmmzz.. tot hoelaat is het savonds?
o tussendoor tip! kruidvat heeft positieshirts in de aanbieding.. witte met een print tekst iets voor de liefhebbers en effen zwarte, ik heb de zwarte gehaald en best fijn stofje! altijd fijn voor 6 euro lagen overigens ook autostoelcovers maar waren roze.. en cars rompertjes.. voor de liefhebbers haha
Oe Aloha: Dankje! Zal morgen even kijken.. dan wel de basic, ben niet zo van de opdrukken.. En Boja: Ik denk dat we het er maar op moeten wagen, het zei zo! Ben opzich wel grote mensenmassa's gewend (festivals) dus kan al die wilde vrouwen wel aan!