Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ik wil op zondag naar de beurs omdat dat echt de enige dag is dat wij kunnen...maar is t dan ook dramadag?!

2. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Deze nuchtere import nep-fries is een beetje zenuwachtig!! De hele stad staat bol van de 11stedentocht! Overal media.. dingen worden al opgebouwd.. tralallaaaaa.. zou t??? Zijn er ook mensen die deze kant op komen mocht er een tocht komen?

3. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Meandor, ik kom naar Friesland, mocht het doorgaan. Ik weet niet wat makkelijker is maar ik kan in Lemmer of Heerenveen verblijven. Lijkt me super tof om mee te maken.

4. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga woensdag naar de beurs...ik ga samen met mn vriend,dus die is t wel na een uur of 2 zat haha.Tis als een wonder dat ie meegaat.
    Ik zie dat jullie lekker bezig zijn met shoppen,ik wil ook!!Maar ja wij willen niet weten wat t wordt en wat is dat lastig shoppen zeg en ik heb n lastige smaak wat betreft kleding....Ik ga voor t 1e pakje maar gewoon iets kopen voor een jongen en n meid.Maar dat is ook lastig,pfff keuzes maken,ik kan dat echt niet!!

Ik zag wel n gaaf jasje voorbij komen. En wat betreft die elfstedentocht,ik word er n beetje gek van.Ligt aan mij hoor, maar van mij hoeft t allemaal niet.
    Bij mij op werk(basisschool) gaan ze ook schaatsen met de kids voor de kids onwijs leuk en gezellig,maar ik sta 2uur aan de kant...

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Mare het is echt super om mee te maken!

Sweet: voor niet schaatsers of mensen buiten Friesland is het sowieso misschien niet helemaal te begrijpen. Ik hoop alleen dat het feestje voor de mensen die er wel zin in hebben gewoon door kan gaan. (misschien net zoiets als dat carnaval niet te begrijpen is voor iemand boven de rivieren, is schaatsen niet een volkssport onder de rivieren... of heb ik het nu mis??)

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh ik hou dus al de hele week het nieuws in de gaten he voor de evt. elfstedentocht! heb er zo'n zin in als het doorgaat, ga het dan ook lekker de hele dag online kijken als dat kan (mijn enige optie hier in engeland:p) weet nog als de dag van gister dat ik de enige van ons gezin was dat als 14 jarige meisje om 5 uur 's ochtends voor de tv zat. wat een sfeer!!!!!

7. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hou wel van een feestje...en ik hoop echt wel dat de tocht doorgaat.Maar t komt nu zo vaak voorbij op tv en kranten,dat ik zoiets heb van nu weet ik t wel.En ik ben echt wel zo'n muts die voor de buis gaat zitten....maar niet om 5uur..hihi.
    Carnaval heb ik niet zoveel mee,t wordt gevierd op school en dan doe ik als enige juf lekker gek met de kinderen,heerlijk....maar dat is t dan ook.Ik heb van die collega's die de hele dag aan t mopperen en chagerijnen zijn.Dus een collega en ik gaan ze even lekker in het zonnetje zetten,haha

8. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Helaas.. :(

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    aaah ik vind het stiekem wel jammer dat het niet doorgaat... voor nu... maar wat die ouwe zei is wel goed... mensen kunnen nog steeds schaatsen in friesland alleen niet de elfstedentocht.. goed punt liggen hele routes klaar!

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jammer! Maar wie weet blijft de dooi zondag tóch uit.. :D

Hier even een buikfoto gemaakt! Ik ben al 4 kilo aangekomen, maar ik vind mn buik toch niet echt groot haha. Volgens mij zitten al die kilo's in mijn kont en onderkin! :D

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Toch zie je al wat hoor yummy ik wel mijn buikje is ook nog kleine hihi komt vast nog helemaal goed

12. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hier trouwens net een hele harde buik kan dat?

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ja kan zeker!

Ik heb al een aantal weken af en toe harde buiken. Is helemaal niet erg.

Moest gisteren lachen toen ik mijn zoontje op kwam halen van het kdv. Een leidster zei heel enthousiast: wauw, je ziet echt al je buik door je jas heen! Dus ik deed mijn jas los en zei "hoe kan dat?!"

Toen zei ze: och je hebt nog helemaal geen buik!

Hahaha. Nee zei ik, maar ik weet nu wel dat mijn jas me dus dik maakt :D

14. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hihi dat is wel lullig ja niemand heeft het hier nog gezegt nou loop ik ook achter bij jou

Me schoonmoeder zei laatst wel ik zie al aardig buikje maar vind het nog mee vallen maar bij jiu zie ik he wel nu niet veel maar wel iets

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Komt vanzelf hoor, over een aantal weken zijn we allemaal tonnetje rond hihi.

16. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    En dan zeggen we hadden we maar wat minder buik

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @9maandenbeurs, denk dat zaterdag of zondag niet zoveel uitmaakt nee. ik trek dat soort hysterische taferelen juist heel slecht haha. hoop dat ik nu niemand beledig maar ik ben altijd in shock als ik al die vrouwen met koffers en trolley's volgeladen zie rondlopen, alleen maar omdat het gratis of goedkoper is! ik ga niet een half uur in de rij staan voor een gratis probeerverparkking van een of anders macaroni ofzo haha. maar goed, ieder zn eigen ding natuurlijk! 9maandenbeurs-bezoekers vind ik wel minder hysterisch (ondanks de hormonen ;)) dan de huishoudbeursbezoekers.

@kruidvat t-shirt, ik zag hem ook ja! ik wil kijken voor de zwarte.

@elfstedentocht, mij kan het niet zo boeien maar ik ken genoeg mensen hier in mijn omgeving die zich er heel erg op verheugden en nu met hun ziel onder hun arm lopen ;)

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    oja, mooie buiken voorbij zien komen!

ik vond net een kaartje in de brievenbus van de school waar Nino straks naar toe gaat dat ze hem 5 maart verwachten! Slik! Mn kleine manneke wordt zoooo groot al. 5 maart is hij jarig, dus die dag ga ik hem zeker nog niet naar school brengen maar wat komt het dichtbij! Arme ventje heeft trouwens koorts en constateerde meteen zelf dat ie dan niet naar school hoefde haha. Heb hem maar meteen duidelijk gemaakt dat dat over een maand vast wel over is ;)

Ik ga zo naar bed denk ik (lijk wel een ouwe oma!) want ben bang dat het weer een dramatische nacht gaat worden.

Jullie horen het sowieso als ik bij Dr Papa ben geweest :):):)

19. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ach ja.. het is jammer, maar was opzich wel te verwachten. Volgend jaar weer een kans! ;) Snap best dat het voor veel mensen wat irritant is, alle zenders hebben het er over. Vind het zelf ook jammer hoor, dat het zo gigantisch opgeblazen is.. maar ach.. het ís dan ook heel erg leuk! Ik kan me 1997 nog heel goed herinneren.. die nacht heb ik leren drinken! ;)

Boja: Owjee.. wat gaat het dan hard he? Ik zie ook al op tegen april, dan gaat mijn dochter ook naar de basisschool. Ergens is het heel mooi, ze zijn dr dan vaak ook wel echt aan toe.. maar toch is het wel heel spannend!
    Heel veel succes morgen, en hoop dat je goed slaapt vanavond!

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Boja hoelaat mag je morgen?!!

als ik je niet meer spreek alvast heeeeeeeeeeeeel veel succes mocht je dit nog lezen haha

Mooi buikje yummy langzaamaan komt het tevoorschijn nu bij de meeste leukleukleuk!!!

Deel Deze Pagina