Loth oh wat erg zo plotseling, gecondoleerd Sweetmarije fijn dat je echo ook goed was, jammer dat ze geslacht niet konden zien Ben helemaal in de wolken. Al kim haar leuke kleertjes kan de kleine weer in. En het leuke roze wiegje haha xx
Hoi meiden, Loth, wat erg, gecondoleerd.. veel sterkte gewenst! Maar wat een geklets heir zeg!! Heb net alles bijgelezen van de afgelopen 3 dagen, maar ben nu alles alweer bijna vergeten! Gelukkig wel een hoop mooie echo's voorbij zien komen. Fijn!! Even wat puntjes: Borstvoeding; wil ik heel graag gaan geven. Binnenkort weven kijken waar er info avonden worden gehouden, want heb zoveel vragen! Blije dozen ; Heb die van de etos al opgehaald, vind het zelf altijd wel leuk! Blije doos heb ik zojuist aangevraagd. Dit waren toch de 2 dozen die je kon bestellen?? Bandenpijn; Hier heel erg! Vooral als ik moe ben/veel loop dan heb ik de hele tijd een zeurende/stekende pijn onder in mijn buik. Alles lijkt zich wel op te rekken in mijn buik, maar dat is ook de bedoeling he! Volgende week dinsdag weer controle, heb er erg veel zin in! Zal mijn afspraken weer eens op de lijst zetten. Probeer nu weer wat geregelder te reageren! X
@Loth wat verschrikkelijk... Gecondoleerd! Heel veel sterkte de aankomende tijd! @sweetmarije wat ontzettend fijn dat alles goed is! Altijd goed om te horen. @carpe het wordt een huis vol girlpower, leuk! Zelf ook vandaag bij de VK geweest! Alles was goed baarmoeder goed gegroeid en ze voelde voldoende vruchtwater! Het hartje was heel constant, krachtig en niet heel snel. Kon wel is op een jongetje duiden, dus vriendlief is helemaal blij! Verder blijk ik ook nog is speciaal (oftewel mijn bloedgroep: AB positief). Heeft slechts 3% van de Nederlanders. 20 weken echo gaan we in het ziekenhuis laten doen, als het goed is horen we deze week wanneer die is. En dat kon al wel is met 18 weken zijn. Verder vertelde ze dat ze bij 15 weken ook het geslacht kunnen bepalen in het echo centrum waar ik eerder ben geweest, dus nu begint het helemaal te kriebelen, misschien morgen maar even een afspraak maken Zo dat was het even voor nu! Ik is blij
wat erg Loth.. gecondoleerd en veel sterkte gewenst. ookal bandenpijn dus fietje.. iedereen gaat groeien!!!! chans mooi dat de controle goed was! kan me voorstellen dat het gaat kriebelen als ze zo'n uitspraak doen haha jij hebt vast volgende week pretecho als ik dt zo lees en anastasi.nl check! thnx mare en meadra! gaat in het mapje trouwlinks haha mocht iemand een positieonderjurk tegenkomen... ik zoek er 1....
Loth wat erg gecondoleerd en sterkte komendetijd Carp leuk met een meid. Wij hebben net te horen gekregen dat ze me schoonvader gaan bestralen dus hier ook een k*t avond
Loth, wat verschikkelijk nieuws! Heel veel sterkte de aankomende periode voor jou en je man natuurlijk ook!!!
@ Loth, jeetje wat een heftig nieuws, vreselijk zeg ! Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader en veel sterkte toegewenst.. @ Daphne, ook al zulk rot nieuws. Sterkte voor jullie de komende tijd..
Verder veel gelezen vandaag! Jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg!! Weet niet meer wat iedereen heeft geschreven maar een paar dingen die langs zijn gekomen: @Sweetmarije, wat fijn dat de echo goed was, dat is echt een geruststelling! @BV, ik ben niet de goede persoon om daar advies over te geven, Ik vond het verschrikkelijk, maar denk er toch wel weer aan om het te proberen. Maar nu ook een cursus te volgen, die ik bij de eerste niet heb gedaan. En sorry.... nu weet ik al niet meer wat ik allemaal heb gelezen, dus tja zwangerschapsdementie alom hier! Vandaag de VK gebeld om dat ik een beetje gek van mijzelf wordt, ben zo bang dat er iets is. Dus mag ik donderdag langs komen om naar het hartje te luisteren, voor mijn eigen gemoedsrust. Nu hebben ik een afspraak, maar weet niet meer of het 14:20, 14:40 of 15:00 uur is..... tja duidelijk gevalletje zwangerschapsdementie.... Ik zorg wel dat ik er kwart over 2 ben.... weet ik zeker dat ik op tijd ben Verder gaan we vrijdag voor een geslachtsbepalende echo. Ik ben zooooo nieuwsgierig. We nemen zoonlief ook mee... dan kijk ook eens naar de baby kijken...
Meiden serieus!!!!!!!! 11pagina's alweer, pfffffffffffff...ik houd t niet bij zo hoor! Goed kleine reactie, Loth, gecondoleerd, jeetje wat erg voor jullie! Heel veel sterkte komende tijd! Felicitatie doos, heb de bon al ff in m'n mailbox, maar vergeet steeds de doos te halen...heb zelfs al een herinnering gehad hahaha... Babydumpdoos, zitten wel wat leuke dingen in, niet teveel verwachtten...1rompertje, een knuffel, een stom doosje die ik heb weg gegooid, stomme ruitsticker, sippycups, lepeltjes, kortingscoupon van 5,- voor positie kleding bij babydump... Ik gister weer op controle geweest, was daarna niet meer in de gelegenheid te reageren... Alles was goed, zag er goed uit, baarmoeder groeide goed...ze moest weglachen want ze zei hmm je buik is nog iet echt veranderd hè..ik zo uhm nope niet echt nee hahaha. Maar was geen punt, zolang m'n baarmoeder maar groeit Dat ik ben afgavellen (zonder ziek te zijn geweest) was uitzonderlijk zei ze, maar waarschijnlijk neemt mijn Ukkie mijn reserves...vind ik niet erg hahaha eet maar lekker door kleintje Ze zei waarschijnlijk kom je ook niet bovengemiddeld aan op deze manier, dus alleen maar positief nieuws hihihi. Nu lekker avondje op de bank na alle drukke dagen... En niet teveel kletsen hè hahahaha
Daphne ook al zulk naar nieuws bah. Snelheid hartje, deze echoscopiste zei dat bij een meisje vaak 150 of hoger is de hartslag, en bij een jonger lager. Heb dat wel vaker gehoord Vlinder lekker nog niets aangekomen, als de kleine het maar goed doet toch Fijn meiden dat alles goed was bij de verlos, voor wie er geweest zijn vandaag
Jeetje meiden, gaan jullie voor het record zo snel mogelijk een topic vol kletsen Jullie zijn niet bij te houden! @Carpe Gefeliciteerd, wat leuk nog een meid erbij! @Marije Fijn dat alles goed was op de echo. Geslacht blijft dus nog even spannend. Kwam ook nog een paar goede controle's bij de vk tegen, leuk! Hier inmiddels al weer 17 weken. Tijd vliegt echt, niet normaal!
Meiden, wat een tempo vandaag!! Ben blij dat ik bijgelezen ben, pffff. Hou het even kort, Labrador volgens mij bedoelde je mij met ziek zijn? Geen idee want ik ben wel blijven werken. Alleen flink aan de medicijnen gezeten vanwege misselijkheid en beroerd zijn. Maar dat gaat inmiddels helemaal goed hoor, kan alles weer eten, zit geen rem meer op Hier verder geen dozen besteld nog. Sex is hier prut, toevallig van het weekend voor het eerst in 2 maanden Loth en Daphne, sterkte ermee Sta verder niet in de lijst maar morgen naar de vk, eigenlijk eerste afspraak sinds de intake. Maar zal vast goed zijn allemaal! Fijne avond!
Maedra: Kan me voorstellen dat het dan inderdaad best condroterend kan zijn om die cd te luisteren.. Maar wat een prachtige muziek he? Ik heb ze 1 1/2 jaar geleden op Lowlands gezien, heb staan jánken zo mooi was het. Stonden helemaal vooraan en geloof niet dat ik ooit zo intens heb genoten van een concert! Hoop dus dat ze indd ook nog gaan touren in NL want dan ga ik dr hoe dan ook heen! Loth: wat naar zeg, gecondoleerd.. woonde jouw schoonfamilie ook niet in het buitenland (marokko of turkije, weet t niet meer precies..). Gaan jullie er ook heen voor de begrafenis? Heftig allemaal.. Sterkte voor jou en vooral je vriend! Fietje: Je hebt alleen jezef dr mee als je niet vaker reageert.. ben je langer bezig met bijlezen!! Chans: Gezellig, zitten we samen bij die 3%, ik heb het ook! Werd mij toen ook direct gevraagd om bloeddonor te worden.. Fijn dat alles ook goed was verder bij de VK! Daphne: Jakkes meid.. wat heeft ie precies? Tayaro: Dramatisch he, die dementie.. even een tip.. ik heb altijd een dubbel scherm open. Op het ene scherm lees ik, en dan op de andere heb ik alleen het reageerblokje. Zo kan ik per persoon reageren zonder alles te vergeten! Hier.. Vandaag van een kennis een Angelsound te leen gekregen. Ik ben nog steeds super onzeker en steeds die 4 weken tussen de afspraken is me veel te lang. Wilde dr eerst niet aan beginnen want was bang dat ik zwaar in paniek zou raken als ik m niet kon vinden, maar ging perfect! Heel duidelijk hartje, en kindje schopte ook fflink in het rond.. vloog alle kanten op! Zat met een grote grijns op de bank, zalig gevoel!!
Labrador, het kan ook zijn dat mij bedoelde, ik zit al een tijdje in de ziektewet! Gelukkig gaat het met de misselijkheid en het spugen een stuk beter! Maar ik ben nog zooooo moe! Echt niet normaal!
Zo hallo zeg, gelijk paar pagina'à verder, kan dat niet bij houden hoor, kan niet op iedereen reageren. Carpe gefeliciteerd met je meisje. Zo kreeg me net toch hier en partij hartkloppingen pff. Daar schrik je wel even van.