Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh en bevalling, hier begon het op woensdagochtendd om 9 uur en jamie was er pas op vrijdagmiddag 10 voor 2. Ik was helemaal kapot maar zodra hij er was had ik het gevoel alsof ik nog wel even een marathon kon rennen:D zoveel adrenaline kwam er vrij...

2. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    broeken: bij de prenatal hebben ze alleen deze week nog uitverkoop en ze hebben bonnen voor 20% korting op o.a. kleding. kan je via de website uitprinten en bij ons lagen ze ook gewoon in de winkel.

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ow meandor... wat voor stofjes zoek je?
    Is dit misschien een idee: Fabric Rehab
    Ik vind hier altijd veel leuke stofjes. Het is niet altijd even goedkoop.

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh en broeken; ik ben helemaal klaar met mijn positie spijkerbroek, die zit gewoon zo niet lekker! had dat met de 1e zwangerschap ook al, had er toen 3 of 4 die gewoon allemaal ruk zaten.:( nu heb ik dus steeds nog mijn gewone spijkerbroek aan met een elastiekje door het knoopsgat en de rits open:p ziet er ook niet uit maar zit lekkerder...

5. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sow heb een hoop bijgelezen en weet nu al niet meer wat haha.

Van uit hier niet echt nieuws, alles gaat zijn gangetje, alleen darmen nog steeds flink verstopt :(.

Had gisteravond het idee dat ik ineens een rotschop kreeg toen ik in bed lag, maar omdat ik het laatst ook dacht en dat waren mijn darmen twijfel ik weer of het nu ons meisje is of niet.

De bevalling@ ik wil in het ziekenhuis bevallen, heb ook zoiets van als er dan iets niet goed is kunnen ze snel ingrijpen.
    Pijnmedicatie heb ik nog niet echt over nagedacht, en de bevalling zelf, ik denk dat ik straks op het einde wel beetje bang zal zijn, maar er is er nog geen 1 blijven zitten en zoals meerdere zeggen, miljoenen vrouwen hebben het gedaan dan moeten wij het ook kunnen.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wij gaan vanavond ook uiteten trouwens :) dochterlief gaat even logeren bij opa en oma!

7. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    bevallen: als het even kan gewoon thuis! tis mn moeder ook 3 keer geukt en dat gedoe met zo'n ziekenhuis........ als je denkt dat het begonnen is en zij denken van niet, dan sturen ze je zo weer naar huis.
    als er iets misgaat, zullen we er natuurlijk niet onderuit kunnen, maar dan ben je er snel genoeg!

8. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    enne...tamendon: volgens mij kunnen je darmen je niet schoppen! denk dat het echt je beebje is. voel de mijne nu ook regelmatig en er wordt inderdaad echt geschopt :p

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Positiebroek, zijn er meer die er last van hebben dat ie afzakt?
    Ik vind een riem niet lekker vinden, maar moet ze constant ophijzen.
    Was toen met Kim ook al grrr

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    O ik heb zo'n lol samen met mijn vriend. We hadden net een advertentie op MP geplaatst dat we een maxi cosi mura 3 zoeken. Kregen we direct een reactie van ene Michelle dat we voor €35 haar nieuwe mura 3 (nog nieuw in de doos) over kunnen nemen.
    Er gingen natuurlijk meteen alarmbellen rinkelen, helemaal toen ik zag dat ze 2 dagen actief was op MP. Dus teruggestuurd dat het helemaal te gek was en waar ik de wagen eventueel op kon halen.
    Kreeg ik terug: Ballum (Ameland).
    Een truc natuurlijk, want wie gaat er nou helemaal naar Ameland om een wagen op te halen. Maaaaar: ik heb toevallig zelf op Ameland gewoond en mailde dus terug dat ik dit weekend heen ga naar familie en dat ik de wagen graag op wil halen.
    Kreeg ik als reactie dat het niet mogelijk is om de wagen op te halen, ik moet het geld overmaken en dan stuurt ze het op.

Haha te grappig gewoon. Maar eigenlijk natuurlijk ook hartstikke erg want na even gegoogled te hebben blijkt deze persoon al zeker voor €1000 te hebben opgelicht in een paar dagen tijd. Heb er meteen maar melding van gemaakt.

11. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yummy wat erg! En dan nog te bedenken dat er dus serieus mensen intrappen! Grote aankopen gaan wij ook altijd afhalen en eerste bekijken en anders maar niet!

12. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    wat een stomme doos zeg yummy! maar.... er zijn er genoeg die erin trappen.

zelf heb ik ooit eens iets verkocht via marktplaats en die mensen kwamen van 2 uur rijden verderop. belt die man me op dat ie op het opgegeven adres voor de deur stond en dat die mensen van niets wisten. Had ik met mn stomme hoofd ons oude adres opgegeven (we waren net verhuisd), gelukkig was dat maar 2 staren verderop, maar schaamde me dood, die man moet zich dood geschrokken zijn en gedacht hebben dat ie opgelicht was.......

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0

hahahaha...

Ik heb nog nooit dergelijke reacties gehad op MP trouwens. Maar ja je hebt van die mensen/organisaties die dit soort acties doen.

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    zooo dames allemaal een pesthumeur dus! hier vandaag weer beter dan gister gelukkig ;) wel zenuwen voor de uitslag vanmiddag brrr

Ik kreeg vandaag de wij maar er zat geen blije doos bon in hoor? meandor bij jouw toch wel toen? vreemd!!! zat ook een boekje over 9maanden beurs bij met welke aanbiedingen enz er zijn en uitknipbonnen haha

Jeetje de eerste 20 weken echos alweer... spannend hoor sas en yummy!

Ik heb hier het idee dat me buik krimpt? heeeeel vreemd... of het is even iets wat alleen vandaag is haha
    positiebroeken heb ik verschillende merken, queenmum zat in de winkel heerlijk maar is nu compleet uitgelubberd ziet er niet uit!
    mamalicious heeft ook dunne broeken met stretch die zijn heerlijk met name voor de zomer nu gaat de kou erdoorheen, hebben ook aangename band. de band van queenmum gaat pillen en trekt stof.

miss etam broeken zijn een ramp, te kort voor mijn lange stelten echterrrr ik heb een miss etam zonder band meer tregging model en die zit me sindskort wel fijn, eerst zat die echt nietnietniet krulde op ect. nu zweer ik momenteel bij bandloze broeken want me buik is gevoelig. heb tevens een bandloze noppies gescoord laatst maar die is 3 kwart dus niks voor nu ;)
    heb ook een zwarte prenetal regular, leuk voor thuis model is niet je van het kwa pasvorm maar dat kan aan mij liggen.

voor mensen met kleinere maten Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind heeft mamalicious erg goedkoop ikzelf heb echter 32 en die is er vaak niet helaas ;)

hier doen me tepels laatste dagen meer pijn.. meer mensen hier last van? vooral snachts is het heel naar en nu voel ik me bh schuren zeg maar... tips?

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    hoi hoi ik ben alweer 16 weken trouwens!!!!

ow ik was nog vergeten... en Jeej Loth :) Hopelijk gaat de dag voor jou snel voorbij!

16. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik vind dat wel heel schandalig. snap ook nooit zo goed dat mensen daar in trappen eigenlijk, het ligt er zo dik bovenop!
    heb het zelf een keer met een mobiele telefoon gehad. beeldscherm was kapot en kon er niks meer mee, op mp gezet, denkend dat er nog wel iemand iets mee kon qua batterij ofzo, kreeg allemaal mailtjes van iemand uit engeland dat ik het naar afrika moest sturen, heel vaag. zou dan 200 euro krijgen!? interesseerde mij allemaal niet zoveel odat de telefoon toch nutteloos was, maar toen ik uiteindelijk mailde dat ik het toestel kwijt was (wat ook echt zo was) werden ze hardstikke kwaad via mail, werd helemaal bedreigd. kon er wel om lachen want het was gewoon te dom voor woorden maar stel je hebt wel iets van waarde wat je opstuurt of denkt te krijgen. ben je mooi je geld of je spullen kwijt!

dat bedoel ik dus ook, hij zakt af, moet hem constant ophijsen en zit onder de elastieken band ook helemaal niet mooi, rond de broekzakken...

leuk leuk, wij dus ook:D

17. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    aloha: had bij de wij ook nog geen bon voor de blije doos, begreep dat die later pas komt, misschien bij de volgende?

dat van die pijnlijke tepels herken ik niet, heb ook geen idee wat je eraan kunt doen........ misschien meiden die al eerder zwanger zijn geweest?
    hier wel af en toe wat afscheiding uit tepels, maar dat schijnt geloof ik te kunnen.

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahaha dat heb ik eens gehad met een bank.. mensen helemaal boedelbak gehuurd enz.. bellen ze ja we rijden nu bij afslag noord.. ik zo noord...? noordwolde bedoel je..? nee apeldoorn noord...

stond marktplaats advertentie op me oude adres in apeldoorn en bank was in friesland.. oops! mensen hebben opgehangen en nooit weer gbeld haha

gelukkig was het bj jou 2 straten ;) maar kan me je gevoel wel voorstellen haha

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Geen idee of ik hier last van heb gehad. Heeft iig dan geen indruk op me gemaakt. Misschien ook van die inlegkruisjes gebruiken voor in je bh. Die zijn iig wel lekker zacht. Misschien een beetje vettige creme op smeren?
    Ik zou voornamelijk dingen uit proberen.

Hoe laat zou je de uitslag krijgen?

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    mag dat wel dan creme smeren? had begrepen dat dat niet mocht omdat je lichaam zelf spul maakte voor de tepel en er anders verstoppingen in de open stukjes kunnen komen? kan het mis hebben hoor haha ze zijn ook continu hard haha misschien komt het daardoor? de kou werkt ook niet mee trouwens voelt als naaldjes.. misschien toch maar even ziekenhuis navragen voor tips.. compressen kan ik proberen of wellicht gaan ze hier ook wel lekker eerdaags dat het op knappen staat..

ze verwachten om half 4 de uitslag te hebben en wat ik begreep belt de gyn me dan om 4 uur direct op..

Deel Deze Pagina