Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Loth, wat fijn dat je vriend weer thuiskomt. Kun je in iedergeval al je emoties weer met hem delen.

Pijnlijke tepels, heb ik geen last van. Gisteren twee nieuwe bh's gekocht bij de Livera. Ze hebben uitverkoop, ik heb nu 2 bh's 2 slipjes en een pyjama voor maar 25,-!
    ik schrok me alleen een hoedje, toen ik stopte met de pil was mijn bhmaat 75B en nu al 80D..... :))

2. vernon

vernon Niet meer actief

@tietengroei

na borstverkleining had ik 70C, nu 75DD :(

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik had 75c en nu 85E!!! en die 85 zit al strak... :O:O
    wellicht dat daarom tepels zo pijn doen? scheuren gewoon haha

4. vernon

vernon Niet meer actief

ze zijn ook echt zwaar he??! bij mij is er bijna 2 kilo afgehaalf 4 jaar terug maar volgens mij zit t dubbele er nu in qua gewicht :p

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja gespannen ook.. je hebt een normale D en je hebt een zwangere D volgens mij is de zwangere D een kilo per stuk zwaarder! ze staan hier ook alsof het silliconen zijn.. rond stevig en zelfs breed haha ik heb trouwens 1 borst groter als de ander.. teminste de E bh is links strak gevuld en rechts bovenin stukje niet?

ben benieuwd of dat extra gevolgen heeft een borstverkleining.. zal wel niet? denk misschien eerder littekenweefsel onderhuids? moeite met bv? of niet? andersom lijkt me lastiger haha als er sillicoon bijzit...

6. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik heb 80D en dat past nog steeds. Wordt wel een beetje bang van jullie berichten haha!

7. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Ik vind het stiekem echt heerlijk om ook eens grote borsten te hebben. En ze staan, zoals Aloha al zegt, echt mooi prontig en kunnen elke potloodtest aan!! Hahahaha

Aloha, draag je nu gewone bh's om van die schitterende meegroeidingen?

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik had 80G... en ik ga richting de 80I en draag daarom op het moment 85H! Maar hij kruipt een beetje op helaas... maar er moest even snel een oplossing komen omdat ze op ontploffen stonden.

9. vernon

vernon Niet meer actief

Hier staat de boel ook recht vooruit haha, als t straks maar niet gaat hangen..

Borstvoeding kan soms, maar moeizaam. Ik ga er niet aan beginnen in elk geval.

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    H!!!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje!!! wat een gewicht!!!!!

ik had van die meegroeidingen eerst maar dat zit echt echt echt niet!! brrrrrrrrr toen dacht ik naja dan haal ik grote maat voedingsbhs maar die hebben bandjes enz in de cup en die striemden zwaar op me huid
    toen naar hunkemuller geweest en die hebben gemeten en gedaan en hadden net een grote maten collectie wel voorgevormd binnen toen ze die bh pakte keek ik erna zo van jezus wat groot en tot mijn schrik paste het.. manlief vond het ook schokbarend da die gevuld was en moet nog steeds lachen als die die bh ergens ziet liggen haha moet denk ik als het zo doorgaat wel even een verlengstukje erbij kopen voor op de rug.. tot 85 gaan ze nog in gevormde bhs volgens hunkemuller vanaf 90 is het allemaal lapjes stof..

maar nogmaals.. jeetje... 85 H!!! dat zijn gewoon heuze suikermeloenen!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    o dus de helft van mijn aangekome kilos zitten in mijn borsten?
    Ik had 75 d, en nu pas ik de 75 e cup ook niet meer:D

12. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, vanaf wanneer zijn bij jullie jullie borsten gaan groeien?

Ik draag overigens alleen maar bh's van Saphh, vind verder niks lekker zitten.. dat wordt nog wat!

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hier begonnen ze direct te groeien toen vanaf week 12 tot 16 stonden ze stil en nu groeien ze weer haha
    tepels bleven achter tot week 16 die bleven klein en normaal van kleur maar die worden inmiddels donker en groter en stijver

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vanaf een week of 10 gingen ze groeien, en jeuken, en pijn doen brrrr

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @Meandeor, gelukkig toch wat kleertjes gescoord! Snap het heel goed hoor, dat de druk eerder te groot was en dan vind je juist niets haha ;)
    Volgende week dinsdag gaan we het opnieuw proberen bij dr. Papa, hoop dan op meer succes. Zal me toch niet gebeuren dat het de hele zwangerschap niet zichtbaar is, dan word ik echt gek! Geboortekaartjes/kraamvisite/babyborrel/bevalling, helemaal met je eens!! Een collega van mij vroeg toen ze zwanger was of het heel raar was als ze als cadeautip een envelop op het geboortekaartje zou zetten... heb haar meteen duidelijk gemaakt dat dat heel raar is ja!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ligt er zeker aan hoe je je daarna voelt ja wie je allemaal in de buurt wil hebben of niet. mijn ouders en oma mogen zeker naar het ziekenhuis komen na de bevalling en de rest van de familie ligt er even aan of we meteen naar huis mogen of niet.

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Aloha: rustig maar... mijn rug kan het aan tot nu toe. Dus gaat goed! :)

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahaha sterke rug heb je dan ;)

spannend boja dinsdag weer! zou inderdaad wat zijn als beeb hele zwangerschap zich verstopt!! hier ook placenta voor maar inderdaad ook meer rechtsvoor dan linksvoor dus via die kant kon er toch gekeken worden.. dinsdag gewoon koppeltje duikelen als beeb nog verstopt ligt ;)

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    & ze gingen dit keer meteen vanaf het begin groeien.

Vorige zwangerschap zijn ze trouwens helemaal niet gegroeid en heb ik geen nieuwe bh's hoeven aan te schaffen.

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    boja: de kleine was in een verstoppertjesmodus ;) komt vast goed dinsdag!

Deel Deze Pagina