he wat naar marije! en dan ook nog de hormonen erbij! balen van het etentje maar dan maar gauw opnieuw plannen altijd zo sneu als kindje zo hangen en ziek zijn bah! hopelijk knapt die snel weer op! telefoooon ga nou eens af!!!! grrrrr
nee die werken niet mee inderdaad.... dat etentje kan me gestolen worden om heel eerlijk te zijn, maar dat lijkt me nog al logisch... spannend aloha, zit de hele tijd op f5 te drukken om te zien of er al nieuws is. het is vast gewoon iets kleins of zelfs helemaal niets... duim duim duim
Ow wat naar marije! Dioe kleintjes ziek en je voelt jezelf zo machteloos. Meestal gaat het ook snel voorbij, maar ja... voor vanavond schiet je er niet zoveel mee op.
geen bericht is goed bericht? nog niets gehoord... als ik om half 5 nog niets gehoord heb bel ik zelf!
MAG IK EVEN HEEL HARD GILLEN?!!!! De vlucht is geannulleerd. Nou komt hij niet vanavond thuis. Snik, snik, snik!
Boja@ Ik zit nu al dagen aan de lactulose siroop maar heb van mezelf al traag werkende darmen. Vanochtend ben ik wel een beetje kwijtgeraakt maar nog lang niet alles. Maar mag nog niet klagen dat is het enige waar ik tot nu toe echt last van heb. Als het maandag niet beter gaat toch maar eens naar de huisarts vragen voor wat anders dan de siroop. Aloha@ wat spannend als ze je zo laten wachten hoop dat je snel de uitslag hebt.
he bah loth, wat klote zeg!!! hopelijk kan ie snel op een volgende vlucht naar huis en is ie er morgen?!
OOOOOOh loth wat erg dan verheug je je zo en gaat het weer niet door. En tuurlijk mag je ff komen gillen hier.
Hopelijk komt hij morgen. Hij heeft de tickets, maar het is weer begonnen met sneeuwen. De vlucht was ook al daar, maar kon niet landen ivm de sneeuw. Ik reken dus nergens meer op, maar opbreken doet het me wel! Ik ben er echt klaar mee.
Loth, wat ontzettend balen!!! Ik snap dat je er nu echt helemaal klaar mee bent. Aloha, al nieuws meis? Anders gewoon zelf erachteraan gaan hoor!
Jeetje @Loth balen dat het nog langer duurt! En @Aloha, ook balen dat ze niet op tijd iets laten horen!
Loth jeetje wat balen zeg, dat is echt een teleurstelling Boja, pfff ook erg als je moet wachten zeg om gehecht te worden. Ik vond die hechtingen en de napijn ervan het ergste van de bevalling Sweetmarije beterschap voor je mannetje Aloha weet je al wat?
ze hebben gebeld.. was goed thank god!!! waarde was 7.4 gemiddels is 5 en boven de 10 krijg je meds maar dit was nog goed zeker in samen werking met mijn galstenen weer rustig adem halen dus!!!