Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Goedemorgen dames

malle hoe is het nu met je weer?

Sas wat leuk een meid gefeliciteerd

hier een rotte nacht gehad krijg steeds meer pijn met slapen bij me bekken voor de rest gaat het wel oké. nu alleen wat kramp ook maar dat gaat ook wel weer weg

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @wallie, hoopp dat het snel beter gaat!

@carpe, gaat vast goed morgen, succes!

@allemaal, fijn weekend meiden!

3. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hoi Allemaal,

@Malle, jeetje dat is schrikken! Gelukkig alles in orde met de kleine, en fijn dat ze het nu goed in de gaten gaan houden!

@Sas, leuk.... een meisje.....Gefeliciteerd!

@all.... hier vanmorgen een hartverzakking. ik moest naar het toilet en had moest ook een grote boodschap doen. Toen ik afveegde had ik allemaal bloed aan mijn papier. Gelukkig toen ik nogmaals veegde kwam ik er dus achter dat het van mijn billen kwam. Ik heb tijdens de zwangerschap van Y. aambeien gekregen en gehouden. Dus dat was de oorzaak..... maar had wel even een hartverzakking.
    (sorry voor het smakelijke verhaal ;) )

Manlief is een trainingsloop aan het doen in Spijkenisse, wij gaan straks naar een vriendje van Y. Kunnen de mama's lekker kletsen en misschien kunnen de kids nog even het ijs op.

Fijne dag allemaal!

4. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    @malle: wat fijn dat alles goed gaat met je kindje! lekker uitrusten dus!

@sas27: gefeliciteerd met jullie meisje :)

hier gister maar weer eens op de weegschaal gestaan, groei nog niet echt hard, zit nog op -2 kilo.
    morgen 20 weken echo en dan dinsdag voor conrole naar VK, op valentijnsdag, kan manlief ook het hartje horen!

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hoi dames, het gaat goed hoor, nog waar buikpijn maar verder oké, vlak voordat ik naar huis ging hadden ze nog even gekeken en zat de mond zelf weer gesloten gelukkig doe lekker rustig aan, zal van de .. ff op iedereen reageren

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    he mallle wat een schrik! goed dat alles weer rustig en dicht is nu!

heb alleen globaal bijgelezen want ben niet thuis het weekend maar wou toch even mallle berichtje doen sorry overige dames!!

fijne zondag!

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jeetje mallle, wat een schrik! gelukkig lijkt alles weer goed, heel rustig aan doen en hopelijk blijft dan alles goed gaan!!!!

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jaaaa, we hebben een kinderwagen gekocht! :D
    Een Maxi Cosi Mura 3 (zwart) met alles erbij en we hebben ook nog een Maxi Cosi Pebble met voetenzak gekocht. Echt super blij! :D

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    leuk yummy, wij hebben de mura 4, fijne wagen

Brr ik voel me een watje maar heb het zo koud buiten.
    Meer die liever niet naar buiten gaan?
    Net ff ergens wat gedronken, en portie bitterballen hmm.
    Gisteravond hadden we mac, ook al zo slecht:D

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    yummy wat een leuke aankoop, mooie wagen is het!!

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Yummy mooie wagen echt gaaf

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Thnx! Ik vond hem eerst zelf niet echt geweldig, tot we afgelopen week in de winkel waren en echt even rustig met ons tweetjes gekeken hebben naar alle mogelijke kinderwagens. Deze Mura sprong er echt uit qua degelijkheid en stevigheid en daar waren we echt naar opzoek.

Heb er even een foto van gemaakt, dit is hem (en je ziet er écht niet aan dat hij tweedehands is, ik kon amper geloven dat ze er uberhaupt mee naar buiten zijn geweest..)

13. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Ik denk dat ik gisteren nacht me kindje heb gevoeld maar weet niet zeker leek wel een soort plopje en kriebeld ik hoop het zo maar zeker weten doe ik het niet

14. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @Yummy, ziet er goed uit!

@Daphne, zou heel goed kunnen hoor! misschien een keertje een koude hand op je buik doen... willen ze ook wel op reageren.....

Hier een leuke middag bij een vriendin en haar zoontje gehad...
    Nu staat uiteraard studiosport op.... Manlief in zijn nopjes want Feyenoord heeft weer gewonnen.....

15. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    #1375 mare, 12 feb 2012
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
    Mallle, wat een schrik zeg!!! Gelukkig zit je bm weer dicht en is het bloeden gestopt. Doe maar lekker rustig aan.

Sas, gefeliciteerd met jullie meisje!

Yummy, mooie wagen, stoer!

Ik heb sinds gisteren de babykamermeubeltjes, wat is het mooi!! Morgen heeft mijn man speciaal vrijgenomen en gaan we behangen en de lamp kopen en dan is het kamertje klaar, zo leuk!

16. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Yummy, nette wagen. Wij hebben hem ook en zijn er erg happy mee. Vooral weer met dit weer, zit onze dochter er heerlijk in en het rijdt super.

Malle, dat is even schrikken zeg! Fijn dat je weer thuis bent. Sterkte ermee.

CD, succes met werken morgen. Het valt vast mee als je er eenmaal bent, de eerste stap is nu weer even het moeilijkste.

Mare, wat leuk dat jullie al zo ver zijn met de baby kamer. Wij moeten nog beginnen maar hebben de meubels natuurlijk al.

Daphne, bijzonder he je kleintje voelen. Geniet ervan, er komt een moment dat het ook zwaar kan zijn al dat geschop ;)

Hier verder weinig nieuws. Morgen weer werken, een week ziek thuis gezeten. Totaal nog geen zin.

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    uur geleden gebeld door dinnetje, bevallen van een gezonde dochter! Leuk nieuws midden in de nacht....nu wel al sinds 1 uur wakker...dat suckt, ben kapot..

18. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Lilage, wat leuk gefeliciteerd!!
    Cybi, sterkte vandaag op het werk.

19. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Lilage gefeliciteerd
    cybi succes vandaag op je werk

goedemorgen hier weer slecht geslapen bah voel me ook niet zo topper vandaag maar moet dingen gaan inpakken want vrijdag gaan we verhuizen bah maar ja hoord er bij he

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy meissies, pfff druk weekend achter de rug vandaar niet online geweest... Ga alleen niet 20/25 blz terug lezen hahah!
    Vandaag de eerste 20wkn echo('s) toch!!! Weet zo ff niet wie maar heeeeeeeeeel veel succes en plezier!!!

Lilage; gefeliciteerd!!! Hoe heet ze of wil je dat liever niet zeggen...

Deel Deze Pagina