Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Vernon, liefde laat zich moet sturen dat overkomt je! Gewoon van genieten je hebt t verdiend na alle ellende!!!

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @chans, gelijk heb je! en ik was dan in 1x een hele boel geld kwijt, maar we hadden het toch nodig en dan liever alles in eens met korting toch ;) ik moet voor mn oudste een nieuwe autostoel, want hij wordt te groot voor de priori, hij moet nu een klasse groter zeg maar, ik prop hem mooi nog even een maand in die priori en kijk dan voor een maxi cosi rodi met korting ;)

3. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Net gebeld moet rustig aan doe is waarschijnlijk een spiertje dat ik verrekte heb tijdens het lopen net. als morgen niet over is moet ik wel ff terug bellen dus ben weer gerust gesteld

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier op een woensdagochtend om 9 uur ingeleid en zoonlief lag pas op VRIJDAG om 2 uur 's middags op mijn borst:( dus gewoon afwachten...:D

5. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Fijn Daphne!!

6. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh, toch nog een bos bloemen gekregen vandaag :D

Dan wel van mijn baas, maar toch leuk ;)

De vrouwen worden hier wel verwend, vorig jaar op secretaresse dag kregen we ook al een bos bloemen en een fles Prosecco (en ik ben geen secretaresse :))

7. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Haha mooi bosje chans dagje baas er iets aan doe wonder denk want ken geen enkele baas die dat doet

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chans wat leuk van je baas zeg. Spannend vanavond, succes

Daphne wat naar dat je zon last hebt zeg

Boja al nieuws?

Meandor wat sneu dat vosje niet terecht is zeg pff

vernon idd, probeer gewoon te genieten meis, na al die ellende

9. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Nou.. voorzichtig goed nieuws hier. Kwam M ophalen en de juf nam me even apart. Ze heeft alle ouders aangesproken, of ze misschien iets wisten. Dr was een moeder die wel een beetje reageerde, die had het over een popje ofzo. Dr nederlands is heel slecht dus werd niet helemaal duidelijk. Maar goed, haar zoontje had dus iets meegenomen. Vermoeden dat het vosje is..

Maar goed, ze wou het vrijdag pas meenemen, en ik mocht niet langskomen om m op te halen. Heel erg!! Hoe kun je zo harteloos zijn.. maar goed.. de juf heeft me toch haar nummer gegeven om toch even te vragen.. maar nummer blijkt niet te bestaan. Great! Dus, hopen dat ze vrijdag iets meeneemt wat op een vosje lijkt ;)

Maar best triest eigenlijk.. als de juf niet zo was doorgegaan hadden we m nooit meer terug gezien! Dat mensen zo zijn.. echt jammer.

10. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meandor wat stom zeg!! Blijkbaar beseffen sommige mensen niet hoe sommige kindjes zich aan een knuffeltje kunnen hechten!!

Ik heb nog een grappige fofo (vind ik zelf ;)). Er gaan straks vrienden mee naar de geslachtsbepaling en die hebben om mijn vriend te pesten het volgende gemaakt, super schattig.

Met als bijschrift: Speciaal voor papa en mama gedaan, omdat iedereen er vanuit gaat dat het een meisje wordt!!

11. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hahahaha.. wat een briljant cakeje! :) Arme pappa..

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meandor na ja zeg wat stom, als je kind iets meeneemt breng je het toch gelijk mee terug naar school. En dan nog wachten tot vrijdag, wat stom. Ik hoop dat het hem is.

Chans haha geinig gedaan. En dan zal je zien dat het een jongetje is:D

13. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Chans leuke cake zeg erg grappig leuk voor je vriend haha

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Chans: Hahaha geweldig! :D

Meandor: Ik las het al op hyves en vind het echt belachelijk hoor! Al had ik er een uur voor moeten rijden dan nog had ik het knuffeltje meteen naar jullie toegebracht. Ik snap die moeder echt niet hoor!

Hopelijk heeft jullie meisje haar knuffel snel weer terug.

15. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Meandor, wat ontzettend vreemd! Hopelijk komt Vosje vrijdag weer boven water!

Chans, wat een leuke cake. Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie van de as vader als het echt een meisje blijkt!

Yummy, gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Gaan jullie nog iets ondernemen?

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden! Het is...... en MEISJE! Nino is niet blij hahaha!

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    woehoeeee boja!!!! alles zag er verder goed uit dus?!! superrr!!!!!

18. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Boja!! Gefeliciteerd!! :D Wie is Nino? Als ik je onderschrift zie denk ik dat het je zoon is die misschien liever een broertje wilde ;)

Maar kindje liet zich nu dus wel goed zien, fijn!!!

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Boja: Gefeliciteeeeerd!! En ik denk dat Nino je zoontje is? Wat een super leuke naam heeft je zoontje!

20. kimmi1988

kimmi1988 Actief lid

1 jan 2009
    112
    0
    0
    Fulltime mama van saphyra en marleen
    oosterhout
    waarom is de mijne van 27juli er niet bij gezet?

Deel Deze Pagina