Vernon, liefde laat zich moet sturen dat overkomt je! Gewoon van genieten je hebt t verdiend na alle ellende!!!
@chans, gelijk heb je! en ik was dan in 1x een hele boel geld kwijt, maar we hadden het toch nodig en dan liever alles in eens met korting toch ik moet voor mn oudste een nieuwe autostoel, want hij wordt te groot voor de priori, hij moet nu een klasse groter zeg maar, ik prop hem mooi nog even een maand in die priori en kijk dan voor een maxi cosi rodi met korting
Net gebeld moet rustig aan doe is waarschijnlijk een spiertje dat ik verrekte heb tijdens het lopen net. als morgen niet over is moet ik wel ff terug bellen dus ben weer gerust gesteld
hier op een woensdagochtend om 9 uur ingeleid en zoonlief lag pas op VRIJDAG om 2 uur 's middags op mijn borst dus gewoon afwachten...
Ahhh, toch nog een bos bloemen gekregen vandaag Dan wel van mijn baas, maar toch leuk De vrouwen worden hier wel verwend, vorig jaar op secretaresse dag kregen we ook al een bos bloemen en een fles Prosecco (en ik ben geen secretaresse )
Chans wat leuk van je baas zeg. Spannend vanavond, succes Daphne wat naar dat je zon last hebt zeg Boja al nieuws? Meandor wat sneu dat vosje niet terecht is zeg pff vernon idd, probeer gewoon te genieten meis, na al die ellende
Nou.. voorzichtig goed nieuws hier. Kwam M ophalen en de juf nam me even apart. Ze heeft alle ouders aangesproken, of ze misschien iets wisten. Dr was een moeder die wel een beetje reageerde, die had het over een popje ofzo. Dr nederlands is heel slecht dus werd niet helemaal duidelijk. Maar goed, haar zoontje had dus iets meegenomen. Vermoeden dat het vosje is.. Maar goed, ze wou het vrijdag pas meenemen, en ik mocht niet langskomen om m op te halen. Heel erg!! Hoe kun je zo harteloos zijn.. maar goed.. de juf heeft me toch haar nummer gegeven om toch even te vragen.. maar nummer blijkt niet te bestaan. Great! Dus, hopen dat ze vrijdag iets meeneemt wat op een vosje lijkt Maar best triest eigenlijk.. als de juf niet zo was doorgegaan hadden we m nooit meer terug gezien! Dat mensen zo zijn.. echt jammer.
Meandor wat stom zeg!! Blijkbaar beseffen sommige mensen niet hoe sommige kindjes zich aan een knuffeltje kunnen hechten!! Ik heb nog een grappige fofo (vind ik zelf ). Er gaan straks vrienden mee naar de geslachtsbepaling en die hebben om mijn vriend te pesten het volgende gemaakt, super schattig. Met als bijschrift: Speciaal voor papa en mama gedaan, omdat iedereen er vanuit gaat dat het een meisje wordt!!
Meandor na ja zeg wat stom, als je kind iets meeneemt breng je het toch gelijk mee terug naar school. En dan nog wachten tot vrijdag, wat stom. Ik hoop dat het hem is. Chans haha geinig gedaan. En dan zal je zien dat het een jongetje is
Chans: Hahaha geweldig! Meandor: Ik las het al op hyves en vind het echt belachelijk hoor! Al had ik er een uur voor moeten rijden dan nog had ik het knuffeltje meteen naar jullie toegebracht. Ik snap die moeder echt niet hoor! Hopelijk heeft jullie meisje haar knuffel snel weer terug.
Meandor, wat ontzettend vreemd! Hopelijk komt Vosje vrijdag weer boven water! Chans, wat een leuke cake. Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie van de as vader als het echt een meisje blijkt! Yummy, gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Gaan jullie nog iets ondernemen?
Boja!! Gefeliciteerd!! Wie is Nino? Als ik je onderschrift zie denk ik dat het je zoon is die misschien liever een broertje wilde Maar kindje liet zich nu dus wel goed zien, fijn!!!
Boja: Gefeliciteeeeerd!! En ik denk dat Nino je zoontje is? Wat een super leuke naam heeft je zoontje!