ik geloof dat nooit zo eigenlijk. wil je niet 'bang' maken nu, maar mensen die wel zo 'modern' zijn om via MP hun spullen te kopen en niet gewoon een advertentie bij appie heijn ofzo ophangen die hebben geen digitale camera?? of ben ik nu te wantrouwig...
Hmm, dat is wel een beetje eigenaardig vind ik hoor.. Ze hebben ook geen telefoon oid waar even een foto mee gemaakt kan worden? 90 km rijden is natuurlijk niet niets en het lijkt me echt héél vervelend om daar aan te komen en de kast blijkt enorm tegen te vallen! Chans: Mooie foto hoor! Iedereen met de 20 weken echo vandaag: Heel veel succes en uiteraard ook plezier!
Ja zat ook te denken 90 km voor een kast die ze niet op de foto kunnen zetten straks rij je voor niks ook ik wil je niet bang maken sorry maar kijk wel uit oké
Ik heb dat nu ook wel een beetje hoor. Ik bedoel, er moet toch wel iemand in je omgeving zijn die er een heeft. En als het 20 km was vind ik het iets anders, maar het is 90 km, we moeten een auto lenen, dus ik heb echt geen zin om voor niks te gaan. Ik vrees ook dat het gewoon een nieuwe kast wordt. Al hebben we nog even om een goede tweedehands te vinden.
@Loth ik vind het ook raar! En dan is 90 km wel heel ver als je en een auto moet lenen en misschien voor niks gaat! Is het vinden van jongenskleertjes echt zo'n ramp? Ik wilde gisteravond meteen gaan zoeken, maar nog niet aan toegekomen
Nog niet helaas. Iedereen biedt alleen de volledige kamer aan of de commode en het ledikant, maar die hebben we dus al. Ik ga verkopers van complete kamers gewoon mailen of we niet alleen de kast kunnen overnemen. Ik ben nu iig klaar met deze verkoper. Ze willen er 350 euro voor en dat willen we er niet voor uitgeven.
Oké, dat is ook wel veel geld voor alleen een kast! Wij hebben een gehele kamer overgenomen voor 250 euro
De kast is nieuw bij de meeste winkels 600 euro, al heb ik 'm nu nieuw bij babypark gevonden voor 540 euro. Als ik niks kan vinden wordt het toch een nieuwe.
@chans, ik vond het geen ramp hoor, kleding voor jongens, maar het viel mij wel altijd op dat ik voor meiden veel meer zag dan voor jongens. heeft volgens mij meer te maken met mijn koopzieke gedrag dan dat het er echt niet is hoor. mijn zoon had nog steeds te veel kleding, meer dan hij nodig had ow dat verheug me op zeg, ik heb alles nog van de kids, dus kan nu lekker gaan uitzoeken wat we opnieuw gaan gebruiken en wat we weg kunnen doen. zin in!!
Meandor, dat was ik inderdaad. Hopelijk raakt Vosje nooit meer kwijt maar mocht het toch gebeuren dan kunnen ze hem in ieder geval retourneren. Loth, 350,- is echt heel veel geld. Ik denk dat je er goed aan doet om toch even rustig af te wachten nog.
Loth, ik denk dat de meeste mensen die complete kamers aanbieden liever niet los verkopen, maar je kunt het in ieder geval proberen! ik heb juist de complete babykamer verkocht terwijl ik de kast best wilde houden maar er vanuit ging dat ie in zn geheel beter verkocht. en dat was ook zo in ons geval. ben wel benieuwd naar de kast nu, heb je een link? of merk en type naam?
Goedemorgen! Wat leuk om te zien dat de jongens en meiden gelijk op gaan! De chinese kalender gaat voor ons als het goed is niet op..... volgens de kalender zouden we een meisje horen te krijgen en het is voor 90% zeker dat het een knulleke wordt.... Jongenskleding is er wel hoor.... al is er meer keuze in meisjes. Zoonlief zijn hele kast hangt vol, heeft echt te veel kleding. kijk ook eens op kleertjes.com. @Meander, fijn dat Vos terug is!!
chans: het ligt natuurlijk ook een beetje aan je smaak! Ik ben nog al kieskeurig qua kleding. En voor iemand die ook koopziek is, is dat een probleem. Voor een meisje heb ik dus al heeeeeel veeeeel dingen gezien. Ik vind het heel leuk hoor dat we een jongen krijgen, maar dus wel jammer dat ik al die leuke kleertjes voor een meisje niet hoef te kopen. Ik kan het alsnog doen, maar het heeft zo weinig nut, want ik ga een jongen echt geen jurkje aandoen. Voor mijn geld dus wel heel veilig... voor de economie van ons land weer een dumper
op kleertjes.com heb ik 3 dingen gezien die ik wel ok vind, maar nog steeds niet echt waard om naar huis toe te schrijven