@loth: Gecondoleerd! Heel veel sterkte voor jou en je man. @Daphne: ook geen leuk nieuws. Ik hoop voor je dat bestraling werkt. BV: ja niet iedereen heeft dezelfde ervaring meandor. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn. Dus ik kan best wel snappen dat mensen FV geven ipv BV. Overproductie is ook echt een luxe btw. Als ik aan de kolf hing kreeg ik 3 druppen. Dan geef je BV, kind niet voldaan... aan de kolf om te kijken of je de productie kon vermeerderen. Wat dus voor geen meter opschoot. Houd dat maar eens 18 maanden vol.
Hallo ladiez, Wbt bv ik ga dat ook doen, heb 9feb een info/cursus aaf ben benieuwd! Ik denk trouwens dat voor de Meiden met overproductie dat absoluut niet als luxe ervaren word hoor! Kan me heel goed voorstellen hoe f*cking vervelend zoiets kan zijn maar de andere kant net zo goed...steeds kolven in de hoop dat er iets komt maar t blijft uit...al met al is t maar hopen dat t gewoon lukt en andersaar niet toch?! Heb met ukkie weer ff beluisterd hihi en las ergens iets over de hartslag??! Heb 5x geluisterd of iig 5x 1minuut getimed en t was 4x 143 pm en 1x 145... War betekend dat??!!! Voor de ervaringsdeskundige onder ons hihihi want ik ben een leek op dat gebied! Fijne dag allemaal!!!
@vlinder gister bij de VK zat het bij ons rond 143 en 145 toen zei ze dat het wel is een jongetje kon zijn! Dus ik ben benieuwd
carpediem en chans...oehhhh ben benieuwd...stiekum hoop ik dat dat klopt...of mag ik dat niet zeggen?!! aan het begin wist ik 100% zeker dat t een jongen zou worden, dat voelde ik aan alles, maar nu twijfel ik heel erg, misschien ook omndat ik bang bven als ik mne daarop instel dat t dan niet zo is hahaha, stom he! en niet dat ik minder blij ben als t een meisje is hoor echt niet, maar zie mezelf gewoon sneller met een jongen dan met een meisje hihihi! heb net ff een fotootjes gemaakt van mn buik(je) valt nog weinig te zien, maar omdat ik mensen zag opperen over fotoos dacht ik, laten we vandaag precies 16 wkn eens een fotootje maken
Haha, wij hebben altijd geroepen we willen een grote broer die op de rest kan passen haha. En vooral mijn vriend is dan ook ingesteld op een jongen, maar het maakt mij ondertussen niet meer uit! Meisjesnaam heb ik al bedacht vor een jongetje nog geen idee!
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 03 juli - Meissie2008 ( 2e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 27 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Meandor controle VK 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Labrador pretecho 10 feb - sas27 controle vk 11 feb - sas27 echo geslachtsbepaling 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 15 feb - Meissie2008 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Labrador controle VK 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 27 feb - InCognito 20 weken echo 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 01 mrt - mejosje controle vk 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 05 mrt - Loth controle vk 05 mrt - vlinder13 controle vk 06 mrt - mejosje 20 weken echo 06 mrt - InCognito controle gyn even mn nieuwe afspraak toegevoegd!en de afspraken van gister verwijderd! __________________
Het gaat mij ook wat te hard hoor hier, hihihi... Loth, sterkte meis, wat vreselijk... Hier alles in ordnung, baal alleen gruwelijk van mijn gewicht...Ik snap niet waar het vandaan komt, maar voel me er erg rot onder...Sorry, dat is schraal nieuwws naast een overlijden natuurlijk...
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 03 juli - Meissie2008 ( 2e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 27 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Meandor controle VK 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Labrador pretecho 10 feb - sas27 controle vk 11 feb - sas27 echo geslachtsbepaling 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 15 feb - Meissie2008 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Labrador controle VK 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 27 feb - InCognito 20 weken echo 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 01 mrt - mejosje controle vk 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 05 mrt - Loth controle vk 05 mrt - vlinder13 controle vk 06 mrt - mejosje 20 weken echo 06 mrt - InCognito controle gyn Heb mezelf even op roze gezet
Loth gecondoleerd, sterkte voor jou en je mannetje. Kolven: Ik kan er misschien nog niet over oordelen, maar aan de borst lijkt me echt helemaal niks, ik weet niet waarom, zit er gewoon in. Ik moet me er ook gewoon even wat meer in verdiepen, maar ik wil ook gewoon dat andere kunnen gebnieten van mijn kindje en niet alleen ik, met fles geven enzo, nou kan je wel kolven en aan de borst, maar dan ga ik liever gelijk voor het kolven. Mooi buikje hoor! Oeh bij mij was de hartslag 143, ook jongentje dan, ben benieuwd
@Malle, Ik herken het wel dat je helemaal niet kunt voorstellen hoe het is om BV te geven en ik dacht eerst ook dat het niets voor mij was. Maar toen het eenmaal zover was vond ik het wel heel speciaal. Zo vlak na de bevalling WIL je je kind namelijk nog helemaal niet delen... hij/zij heeft al die tijd in jouw buik gezeten dus geloof me, daarna wordt je overvallen door een enorm oergevoel om bij je kind te zijn. En papa, oma, opa, etc kunnen nog genoeg doen in de verzorging zoals luiers verschonen, troosten, enz. Waarschijnlijk weet je pas echt wat je wil doen als je kind er is.
Lilage: Wat is dr met je gewicht? Baal je dat je aankomt..? Of gewoon in het algemeen? Mejosje: Je hebt mij ook niet horen zeggen dat dit standaard is, en geloof me, bij was het ook écht geen rozengeur en manenschijn. Overproductie is alles behalve een luxe. Borstontstekingen, constante stuwing, pijn en lekkerij.. en daarnaast ook flinke productiedips gehad. Maar toch was het een hele fijne tijd.. En zoals ik ook al zei, iedereen heeft zn eigen ervaringen, en ga hier zeker niet de discussie starten of je het wel of niet moet doen. Mensen bij wie het niet lekker gaat, of die het bij voorbaat niet zien zitten moeten gewoon lekker flesvoeding geven hoor! Doen waar je je goed bij voelt! Vlinder: Waar zit die baby van jou? Hartje: Nou als die theorie klopt krijg ik een meisje hadden een hartslag van 156 geloof ik.. ben benieuwd of het klopt! Hier vannacht dik een uur wakker gelegen. Een of andere idioot haalde om 4 uur de containers binnen, door de steeg.. wat een garnaal! Toen maar gaan plassen maar kon daarna niet meer slapen. Helaas! Vanavond maar wat vroeger..
Nouuu, ik ging bellen voor geslachtsbepaling. Die zouden ze volgens de VK al bij 15 weken doen, doen ze het pas bij 17 weken . Dan wacht ik wel tot de 20 weken echo, die zouden ze in het ziekenhuis misschien al bij 18 weken doen namelijk.. bah wat een domper! Ik ben geloof ik te nieuwsgierig aan het worden
Wat raar Chans! Volgens mij verschilt dat echt heel erg per echopraktijk! Bij mij doen ze het met 16 weken maar heb hier geloof ik ook iemand gelezen die het met 13 of 14 weken al had! maar wel balen, nog langer wachten..
Ja, ze deden het wel bij 15 weken maar daar zijn ze op terug gekomen. Kan wel is gaan kijken waar ze nog meer echo's maken in de omgeving of ik ga nog minimaal 4 weken wachten.. hmmm..
goedemorgen dames jullie zijn lekker beziggeweest met type ik heb echt nietalles onthouden sorry loth ik wil je toch nog even sterkte wensen en een dikke knuffel ik zag ook een buikje voor bij komen cool mooi buikje hoor. ik heb niet zo goed geslapen en voel me ook niet super vandaag. lijkt ook wel of er iets in me keel bliijft steken en niet vanhet huilen want ik weet gewoon dat het goed komt voorloopig dan. maar lijkt gewoon moeite met slikken en of er ietsin me keel of op me maag ligt joepe. ik vraag me af wat er nog meer fout ken gaan
daph jij ook veel sterkte en succes voor de bestraling binnenkort! bv of fv, wat ik altijd wel grappig vind is die verhalen van meiden die tijdens de zwangerschap heel hard schreeuwen dat ze fv willen geven en dan, zodra hun kindje bij hen ligt dat ze ineens zo'n oergevoel krijgen waardoor ze het kindje gewoon aan MOETEN leggen en die vervolgens 6+maanden borstvoeding geven. al een aantal keer om me heen gehoord hier al voor de 1e ochtend achter elkaar met een compleet verstopte neus wakker geworden, zo erg dat ik van al dat slijm en niet kunnen snuiten, gewoon keihard over mn nek ging! bah bah bah. hopelijk was dit de laatste keer, slaap ook zo slecht. jamie is ook al begonnen met snotteren dus gaat lekker hier