Fietje, niet doen hoor! Ik voel mijn beebje al vrij lang, maar ja ik weet heel goed waarop te letten...Echt schoppen enzo voel ik niet, placenta ligt ervoor namelijk! Bij mijn eerste voelde ik wat met een 18 weken, omdat iemand me er op wees... Dat verschilt zo enorm..Echt niks van te zeggen, en helemaal niks om je zorgen om te maken. DE kans dat je het gevoeld hebt is nu al groot, alleen weet je misschien niet wat je moet voelen of verwachten.. Al eens een kriebeltje gevoeld, dat op een luchtbelletje in je darmen leek, of iets dat leek op een 'trekkend; spiertje in je buik?
Fietje: Hier ook amper hoor.. net voelde ik wat wiebelen, maar heb pas 1 of 2 keer een schopje gevoeld. En dat terwijl t mn tweede is, en ik geen voorliggende placenta heb.. En toch, zit dr wat in!
Ohh, ik had besloten nog geen kleertjes te kopen. Maaaaar ik kon het niet laten heb 1 setje gekocht, na het winkelmandje meerdere malen helemaal volgestopt te hebben
Bijna 19 weken Heb wel een tijdje een rommelend gevoel gehad in mijn buik, meer van die snelle plopjes achter elkaar, dacht echt dat dat de baby was. Maar dat is alweer een hele tijd geleden. Moet me er ook niet te veel op focussen. Vorige week nog controle gehad en toen hadden we een mooi krachtig hartje! Maar af en toe slaat die onzekerheid toe.. Geniet wel hoor, vind het heerlijk om zwanger te zijn!
Haha meandor, ik wilde net gaan zeggen, jeetje jij ook anders een flinke toeter! hahaha, toen las ik de rest.. Als ik mijn foto's van nu vergelijk met de vorige keer lijkt het nu een beetje overeen te komen met toen een weekje of 24 ongeveer...Maar nogmaals, ik ervaar het absoluut niet zo.. En Fietje, geen zorgen maken! Dat beebvoelen is net als met buikgroei...Bij iedereen anders, maar alles kan! Wss heb je je beb al gevoeld, maar weet je het niet...Nooit iets gevoeld dat leek op een'trekkend' spiertje, of een luchtbelletje in je buik? Ik voel mijn kindje nu al best lang, maar nog steeds geen echte schopjes hoor, mijn placenta ligt ervoor en dempt een heleboel...De eerste zwangerschap voelde ik pas met 18 weken iets, omdat iemand me er op wees...anders had ik dat wss ook echt gemist! Geen zorgen hoor!
Ik voel ook nog niks, maar ben ook minder ver. Ik weet niet of dit je eerste kindje is? Want dan schijn je het pas voor het eerst tussen week 20 en week 24 te voelen.
Ben vooral verliefd op het jasje is ook aan twee kanten te dragen! Is echt het eerste kledingstuk voor jongens waarvan ik dacht oke dat vind ik tof, dus ik MOEST het kopen
De baby voelen doe ik af en toe...... Met Y, voelde ik het met 16 weken al en al heel snel elke dag. Deze keer veel minder. Placenta ligt aan de voorkant. Toen we met 16 weken de pretecho deden zag je de baby al flink schoppen en rekken, maar voelde echt nog niets. Dus kan zo verschillen met de eerste (of andere). Bedankt voor de berichtjes.... mijn nichtje is ook met 32 weken geboren, mijn schoonzus lag toen ook met 29 met gebroken vliezen in het ziekenhuis. Ze is inmiddels een bijdehandte tante van 5 Zit nu een oude aflevering van de pfaffs te kijken. Zo overschakelen naar Wie is de mol....
Thanks voor de reacties meiden! Tja Lilage, zwangerschapsdementie noemen ze dat Het is mijn 1e zwangerschap ja, dus weet ook wel dat het normaal is om nog niets te voelen.. Maar sommige voelde al zo vroeg iets Chans; ik keek eerst alleen naar kleertjes voor een meisje, omdat ik die leuker vind.. Maar nu ik ook naar jongens kleertjes kijk zie ik regelmatig wel leuke dingen! (ook zo zielig om een ventje in een jurkje rond te laten lopen... tenzij hij jurkjes leuker vindt!)
ooo wat schrikken tayaro..! hoop dat het goedkomt.. wel naar als ze ver weg ligt.. lijkt me heel naar om ineens in een onbekend ziekenhuis ver van huis terecht te komen.. hoop dat de bevalling lang uitgesteld kan worden.. doet je wel even beseffen hoe dichtbij wij ook bij eventuele zulke taferelen komen.. jeetje.. wie weet ligt 1 van ons paar weken ookal aan de weeenremmers... bizar... haha chans toch maar iets gekocht geeft wel lekker gevoel he!! en ach het is sale dat maakt veel goed toch ! veel succes morgen dapnhe lekker kalm doen!! voel hier beeb ook niet vaak eigenlijk afgelopen week niet, maar sinds de echo vanmorgen vandaag ineens wel veel.. geen pijl op te trekken dus! ziekenhuis dacht dat ik het volgende week echt zou gaan voelen.. en met 2 weken continu.. dus ben benieuwd. lilage ik had al gereageerd op je in het buikjes topic maar nogmaals! mooooooooooi!
Heeft iemand hier ervaring met een 2D/3D/4D echo met 30 weken zwangerschap? Komt dat er mooi uit te zien?
Tayaro, wat erg voor je vriendin, heel veel sterkte! Ik weet helaas hoe het is (al braken mijn vliezen al met 19 weken), maar het gaat ook vaak goed, zeker met de termijn die zij nu heeft. Ik reageer straks weer even op de rest, zit op mijn iPad.
wij hebben met 33 weken een 3d/4d echo gedaan en was super mooi en duidelijk allemaal!!! dus rond de 30 weken is zeker aan te raden oh en hier sinds al het gepor n geduw van de echo gister, heb ik het idee dat ik beebje veel meer en duidelijk voel schppen. zo schattig!!
Wat heftig Tayaro. Hopelijk komt het goed met je vriendin en haar baby. Jou verhaal over urineverlies geeft de burger moed, not! Haha. Wat leuk Chans. Is alles van z8?
Het stomme is, dat ik hier met 13 weken al op gecontroleerd ben en de echoscopiste toen zei dat dit niet het geval was! Nu kan die placenta er niet meer voor groeien als hij er nog niet zat, hij kan alleen maar naar boven groeien, dus weet niet waar ze toen met haar hoofd zat, zeker bij mijn prachtige meisje Dat bolletje wordt met het groeien van de baarmoeder steeds een beetje verder 'leeggedrukt' zeg maar en tot het helemaal leeg is, blijf ik dus af en toe bloed verliezen. Niet leuk, maar nu ik weet wat het is, is het helemaal niet erg meer