Nee zeker niet Ze belde van de week van het echocentrum, dat ze dubbele afspraken hadden gepland. Of dat ik misschien 1.5 weken later wilde?? Neeeeee! Dus kon nog op de 24e terecht!
Hoi dames, sorry ga niet op iedereen reageren dat vind ik nu echt te veel. Ben weer terug van weg geweest probeer nu weer en beetje bij te blijven, met mij gaat het wel er redelijk, bloeden is helemaal gestopt maar heb af en toe nog wel pijnlijke buik, heb lekker hele wel alleen maar op bed en bank gelegen. IK wordt zo gebeld door het ziekenhuis met de uitslagen van bloed en uitstrijkje, ben benieuwd, zal dan ook wel even over leggen wat ze verder willen kwa werken enzo. Nou dames, zie jullie snel weer hier. Heb jullie gemist
wat gek...Ik zit net foto's te bekijken van mijn vorige zwangerschap...Deze foto is van ongeveer 30 weken de vorige keer...Is het dan echt zo'n verschil met nu? Wel lastig om te zien dat ik daar zoooo veel slanker was dan nu
stuwing.. hmmz hier ook erover gehad in het ziekenhuis, de pijn die ik in me borsten heb is dus al stuwing ze hebben even gevoeld en ik mocht er niet aankomen want dan zou de stuwing gestimuleerd worden. ik heb dus al de pijn van stuwing zonder daadwerkelijk verlost te kunnen worden door een open kraan maar om daar nou medicijnen voor in te nemen? maar goed ieder zijn ding.. @wasmachine.. de 1 de kat erin de ander het ding stuk.. was die kat toevallig in de machine van meandor dapnhe haha @malle blij dat het vloeien gestopt is! lekker kalm aan doen!! ik duim voor een goede uitslag van de onderzoeken voor je! lilage jeetje ook mooi!!! zo zie je maar dat elke zwangerschap echt anders is!! wellicht ditmaal ander geslacht? @chans.. weet je het nu nog niet?! wat raaar!!!! ik zou ze gaan stalken als ik jouw was!! @fietje.. hahaha of het even later kan? domme vraag!! ;P groot gelijk heb je!!!
Aloha: ik ga je nu officieel haten! Maar die stuwing nu is normaal, borsten zijn aant oefenen wacht maar tot dr zo veel spanning op staat dat het dr uit spuit, hahaha.. help!
Lilage mooi buik zeg echt gaaf. Man lief is thuis ik mag niks doen kan ook weinig weer pffff dinsdag toch pijn in me buik dat ik bijna niet kon lopen nu weer zon pijn baaldaar wel beetje van hoor wat
Aloha ik heb van de week gebeld naar de VK, die kon niet meer vinden of mijn gegevens wel of niet verstuurd waren dus ze zijn opnieuw verstuurd. Maar ik bel van de week wel weer als ik niks weet! Lilage wederom mooie buik! Misschien inderdaad dit keer een ander geslacht?
hahahaha nerdje! het voelt nu alsof ik graag wil dat het eruit spuit lijkt me heerlijk! straks piep ik wel anders maar nu ben ik nog lekker onwetend haha en ach het niet aan borsten zitten verhaal is voornamelijk een vrijbriefje wat ik naar vent hier kan zwaaien neeeeeee schat daar mag je echt niet aankomen, nu ook niet meer vd dokter!
nah chans wat slordig! dat was tochal eerder tegen je gezegd ook.. ik zou er gewoon bovenop gaan zitten nu gewoon om de dag bellen haha
De eerste keer werd gezegd ik ga het navragen hoelang zoiets kan duren. Toen werd er gezegd bel eind volgende week terug als je niks hebt gehoord. Dus ik toen weer gebeld en toen kon ze zo snel niet terughalen of het was verstuurd, ze ging het in ieder geval meteen versturen als het niet zo was. Dus inderdaad best slecht als het niet verstuurd is maarja dat weet ik niet. Dus ik wacht nog even tot dinsdag en dan bel ik wel weer als ik niks weet!
..iemand zin om hier te komen afwassen?! Heb constant gluurders voor mn huis, en in de tuin.. huis staat op internet en daardoor denken mensen dat ze je tuin in mogen lopen, grrrrrr.. iemand een waakhond over? (nee aloha, niet boogie, die is te schattig )