Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, ja lekker gezonnnnnnd! :D
    Straks verandert mn jongetje alsnog in een meisje door alle roze koeken :D

2. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Oeh of ben en jerry ijs, mijn favoriet! roze koeken zijn ook goed. Avond eten grein lekker pizza ofzo, lekker makkelijk

3. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Gisteren manlief omgekocht om op pad te gaan voor een McFlurrie! Ik moest hem gewoon hebben hahaha!!
    Vanavond ga ik lekker pannenkoeken eten, jummie!

4. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Pannenkoeken zo dat gaat er ook wel in!

5. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh pannekoeken met vruchten en poedersuiker! Maar pizza heb ik nu ook wel zin in.. twijfel twijfel :D

6. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Ooo meiden, ik krijg honger!!!
    Dadelijk toch maar gezond eten :(
    Heb nog stoofvlees, sperziebonen en aardappelkerstboompjes uit de oven
    jamjam

7. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

ooo pannenkoeken lekker! Met stroop mmm

8. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nou ik ga naar huis en naar de supermarkt.
    Ik wens jullie alvast een fijne avond en een fantastisch weekend ;)

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    helemaal leuk chans! ik heb 3x mn mand leeggegooid en baal er nog van! (die jas heeft mn zoon in de andere kleur, vorige keer in de sale gescoord!)

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik ook amper wat! eerste voelde ik 1x met 17 weken, daarna dagelijk vanaf 20 weken ruim. tweede voelde ik dagelijks vanaf 16 weken en deze nummer 3 voel ik niet of nauwelijks! bij dr papa dinsdag was ze weer hartstikke druk, zag dat kind voetballen en alle kanten of vliegen op het scherm, maar voelde er helemaal niets van! dus geen zorgen meiden!!

11. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ow en denk dat ik van de week en net weer de kleine heb gevoeld, maar weet het niet zeker Haha

12. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Manlief staat pannenkoeken te bakken! Dat wordt smullen!
    Als toetje heb ik slagroomijs. :))

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Net new york pizza besteld en ben en jerry ijs, heerlijk!

14. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, hier is het Chinees geworden. Maar heb wel yoghurtijs en chippies voor straks :D

Boja jaaa, super leuke kleertjes. Moet mezelf weerhouden niet weer te kijken!

15. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Eetze allemaal! Hier staat de applecrumble klaar voor t toetje, eerst eten we wraps.
    Aloha, medicijnen tegen de stuwing, ieder zijn ding inderdaad, ik was blij dat ik het kreeg!

Jullie hebben ook van die rare dromen dus, zal er wel bij horen :).

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hmm mac.

Ik heb een zak chocoladepindas op, toen ie op was zag ik staan 1000 calorien. Vreemd he dat ik al bijna 5 kilo ben aangekomen:D

Ik word gek van die steken in mijn hoofd, is al vanaf maandag nu.:(

17. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Maedra: In jouw situatie was het heel logisch, en doen ze dat volgens mij ook standaard. Is te confronterend om dan ook daar nog mee geconfronteerd te worden. Volgens mij zijn ze dr tegenwoordig bij normale bevalling minder snel mee..

18. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeehhh meiden, al dat eten:$ hmmjammieee daar wordt je hongerig van:D Hier vanavond GTST, The Voice Kids en Moordvrouwen koekeloeren onder het genot van een Mona Frambozenpudding met bessensaus en een zak chipito's:) hééél gezond;) maar heb de rest van de week wel gezond gegeten

Gewicht: Hier geen vrienden geweest met de pot in de zwangerschap en zit nu op +2. Valt best mee toch hoop ik:( Heb geen idee wat "normaal" is.

Negenmaandenbeurs: Wij gaan ook woensdag op de "papadag" , las net trouwens op Facebook dat ze hier geen gratis "papakaartjes" meer voor uitgeven vanwege het overweldigende succes en om veiligheidsredenen... Zal het écht zo belachelijk druk worden dan:( Ach we zullen zien, heb geen zin om me er druk over te maken...;)

Zijn er meer meiden die "relaxter" zijn geworden? Ik was altijd wel van alles tot in de puntjes uitzoeken en regelen, perfectionistisch en een stresskip wat dat betreft of alles wel optijd af zou komen etc. Ik merk dat ik me nu een stuk minder druk maak om alles en denk "het komt wel of het zal wel" dat is echt niks voor mij haha, herkent nog iemand zich hierin?

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dat geeft helemaal niet hoor, maar daardoor ging ik er een beetje vanuit dat het dat niet was en was daarom verbaasd dat het wel daardoor komt. stom dat ze het niet gezien hebben, ik hoorde het toen al toen ik bij de 12 weken echo aangaf dat ik bijna leegliep. zat toen dus ook een hematoom van meer dan 10 cm.
    mn oma was jarig, verder niet aan de hand hoor haha!

20. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Zo, lekker bij de Mac gegeten! Heb wel bijna iemand vermoord op de parkeerplaats. We stonden echt al 15 minuten te wachtten, is er eindelijk een plekje vrij, dringt er een auto voor. Ik kon dat wijf wel wat doen. Ze had niet door dat we stonden te wachtten, nee wij staan voor de gezelligheid daar. Grrrrr, haha.

De kast op onze kamer is eindelijk uitgezocht. Nu nog even een auto met trekhaak regelen. Hopelijk kunnen we volgende week aan de babykamer beginnen!

Deel Deze Pagina