Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    pfff al die verhalen over eten! ik had net tortilla chips in de oven gedaan, met geraspte kaas en stukjes tomaat en beetje paprika poeder, peper en ietsiepietsie knoflook, was lekkerrrrr. nu het eenmaal in mn buik zit, vind ik het helemaal niet meer lekker! spijt!

geen idee hoeveel ik ben aangekomen. volgens mij valt het nog mee. wil niet op de weegschaal en hoeft bij de vk gelukkig ook niet! vorige zwangerschappen ongeveer 15 kg aangekomen, volgens mij is dat best gemiddeld.

verder weet ik het even niet meer wat ik allemaal gelezen heb hier haha

2. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sow wat hebben jullie veel over lekkers gekletst, kreeg er gewoon honger van hahaha.

Dromen@ heb hier wel hele rare dromen gehad maar nu is het ff rustig met dromen.

Gewicht@ aan mijn buikje is het niet te zien maar zit al op +4 maar er mogen 10 kilo aanblijven na de zwangerschap (heb ze hard nodig)

Heb eindelijk pillen gehad van de huisarts die werkten na 3 dagen ben ik leeg haha, alleen is mijn darm en bm wel geirriteerd van alle druk die erop stond, de buikpijn is een stuk minder maar nog niet helemaal weg en moet dus de hele zwangerschap lactulosesiroop drinken en bij extreme verstopping meteen aan de pillen, maar voor de rest mag ik nog steeds niet klagen voel me goed.

Merken jullie ook dat je s'nachts niet meer draait in je slaap nu je buik groeit?????? Word iedere ochtend wakker met spierpijn.

3. Liem

Liem Niet meer actief

Hey meiden,

Hier ook al de hele week flinke hoofdpijnen, word er helemaal naar van. zodra ik ook maar buk en weer omhoog kom of uit bed stap dan word het even zwart voor mijn ogen en daarna even diuzelig. Ben ook maar 2 dagen thuisgebleven van mijn werk omdat ik me niet zo goed voelde. Hopen dat het nu weer wat beter gaat na wat rust.

We hebben net een commode en een ledikant via marktplaats gekocht, zag er nog super uit, helemaal blij ermee:D. Kast hadden we zelf al. Nu nog even wat klussen en dan kan alles erin. Nu nog even een keer plannen om flink te gaan shoppen.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.274
    10.989
    113
    @eten: we laten ons lekker gaan op de vrijdag geloof ik! We hadden een feestje van een collega, en daarvoor met een paar andere collega's even uit eten. Hoofdgerecht was redelijk gezond, een courgette gevuld met andere groentetjes en wat kaas, hoewel ik ook wat patatjes heb gesnoept. Maar ik had ook al op de menukaart een creme brulee trio zien staan - kom dat kan je toch niet laten staan?

@slapen: heb niet het idee dat ik nou zo stil lig, nog geen klachten iig...

lief heeft ukje voor het eerst kunnen voelen vanavond!

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy meiskes,

Pfffffff wat een drukke week zeg...wilde kijken hoever ik koest terug lezen maar 40pagina's vond ik toch net teveel hahaha!
    Mijn vriendinnetje was dus dinsdag ingeleid en is Savonds nevallen van een prachtige dochter!!! Zo happy voor hun!
    Woensdag was ik jarig dus hele dag met mannetje op stap geweest voor ukkie!
    Babykamer gekocht! Box gekocht! Kinderwagen opgehaald en nog heeeeeeeeeel veel meer gekocht! Auto zat echt propvol hahaha maar ik werd er zo gelukkig van!!!hihihi
    Donderdag en vrijdag heel erg druk gehad op m'n werk en vandaag laatste werkdagje voor t weekend! En dan...carnaval!!!!!
    Dus zal wel weer druk druk worden maar wel leuk;)

Gewicht; zag jullie erover praten dus bij deze, mijn weegschaal staat nog op -1,5 dus ik begin iets aan te komen langzaam...hij stond namelijk op -2,7 hahahs!
    M'n buik begint nu ook te groeien maar meer voor de mensen die t weten hahaha as je t biet weet zie je t ook niet echt!
    Krijg nog steeds de vraag waar ik m'n kind verstopt heb dus;)
    Meiden alvast heel fijn weekend!!!

X vlinder...

6. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    20 weken vandaag!

Ik zal eens een eerste foto van mijn buik maken. Heb ik de voorgaande werken nog niet gedaan...

7. vernon

vernon Niet meer actief

jullie gaan te snel, ik kan niet bij lezen :p

ik ben vandaag weer aan de klussss! en dinsdag 20 weken echo :)

hoop dat het goed gaat met iedereen!

8. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Gewicht. Ik weet het niet ik stond er de vorige.keer op en toen deed ie het niet, nog steeds het batterij niet vervangen Haha maar zal vast wel aangekomen zijn.
    Ik heb vannacht en slechte nacht gehad, kon gewoon niet slapen. Straks ff bij de carnaval optocht kijken.

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Gewicht... geen idee. Denk dat ik vrij stabiel ben... voel me nog niet veel aangekomen. Vorige zw was ik 7 kilo ongeveer aangekomen, dus dat viel ook reuze mee.

@vernon: jij nog steeds rustig aan doen he?! Er zijn nog steeds mensen toch die je helpen?

Gister is het ook snel gegaan met al het geklets... ik houd het ook niet meer bij allemaal.

Malle ben blij dat het bloeden is gestopt.

Had nog niet gezegd tegen Meandor: gelukkig is vosje terug.

En ik ben nog een heleboel vergeten... mijn oprechte excuus hiervoor!

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meandor: Dat is nog eens een leuke droom :D

Aloha: Ik weet niet of ik nu nog verder op controle móet. Ik heb over 1,5 week de SEO en 2 weken daarna weer controle. Dan zal ik het wel horen :)

SweetMarije: Wat leuk dat je nu op Ian's acount mag shoppen ;)
    Wauw, leuk rompertje!

Yummy: ellendig dat je nu zoveel minder kunt... Hier gaat het bij de zwangerschap van mijn dochter béter dan bij de jongens, precies andersom dus...

Loth: Kindjes zijn niet te vroeg geboren, beide met exact 39 weken, maar ze kondigden zich dus wel eerder aan. Gelukkig hielpen de weeënremmers uiteindelijk. Reden is onbekend, ze dénken nu dat het komt omdat die mannetjes extreem druk waren en de bm volledig overprikkeld hebben. Druk zijn ze nog steeds :p
    Spannend zeg, woensdag!

Daphne: Wat een schrik! Oh mijn god, zou me ook vreselijk voelen. Hoe is he tnu met je kat?

Chans: Denk dat je dan toch je kindje voelt hoor! :D

Malle: Fijn dat alles goed is! Is het bij jou niet net zo'n bolletje bloed als bij mij?

Medicijnen tegen stuwing: Ik ken ze niet...

Gewicht: +0,5 en dat vond ik al vreselijk, ik lijk wel gek ;)

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hier is carnaval losgebarsten. Ik hou er niet zo van, maar de optocht komt hier zo voor ons huis langs, dus we kijken wel even en omdat de oudste het zo leuk vindt, gaan we even naar de zaal, kan ie zich uitleven ;)

Jeeeej, eindelijk begint (voor ons dan echt) mijn buik zichtbaar te worden;

12. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Nee zo weinig was het niet, leek wel een kraan die open stond. Moest vanaf de dokter en luier aan naar het ziekenhuis, maandverband hielp niet

13. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Heb jij ook een anorexia verleden dat je een halve kilo al veel vindt IC? Het is echt een beginnend buikje nog. Ik had al meer, voordat ik zwanger raakte haha. Al heb ik ook vriendinnen die pas laat een buik kregen, maar aan het einde zag je geen verschil meer met vriendinnen die wel al vroeg een buik hadden.

14. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    goedemiddag dames, was ik ook weer even.
    Ik zou mijn bijdrage aan lekker eten ook nog even toevoegen:

gister wilde ians moeder graag op jamie passen (wat ze vorige week zou doen ivm ians verjaardag en wij uit eten, maar toen werd jamie ziek)
    dus wij zijn gister heerlijk met zn 2tjes naar een italiaans restaurantje geweest als verlaat verjaardags/valentijns etentje en het was zoooo lekker:D
    champignons met kaas en knoflooksausje als voorgerecht en hele lekkere kippeborst met een tomatensausje en aardappeltjes, jammie!! we zaten alle 2 zo vol dat we het toetje maar hebben laten schieten..
    daarna zijn we toch direct maar naar huis gegaan, normaal gaan we nog altijd even ergens wat drinken, maar had daar echt geen zin in. thuis filmpje aangezet en beide op eigen bank gaan liggen met deken over (hoezo bejaard stel) ik heb de film (abduction) nog uitgekeken maar ian was na 10 minuutjes vertrokken:p
    en vanochtend heb ik heeeeerlijk tot 12 uur! uitgeslapen. laatste keer dat dat is gelukt, was voor dat ik zwanger was van jamie.

aankomen: zit nu op 68 kg en was voorheen rond de 62. voor jamies zw.schap was ik 59 en uiteindelijk met 42 weken rond de 79!!:( hoop toch echt niet dat ik nu dus weer richting 80kg ga, is wel heel erg veel vind ik hoor, vergeleken met mijn normale gewicht.

oh en voor de dames die het geslacht weten; hebben jullie ook steeds (gehad) dat je 's ochtends wakker wordt en denkt; 'er is iets' en dan ineens weet je het:'we krijgen een zoon!!!' net zo'n gevoel dat ik ook altijd heb als ik nieuwe kleding heb gekocht en de volgende ochtend ineens bedenk dat ik dat dus de dag ervoor had gekocht en het vandaag aan kan:p snap je? hahaha

15. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

@marije, k sta er eigenlijk niet zo heel veel bij stil. Gek he?

@gewicht, staan jullie thuis op de weegschaal ofzo?? Ik heb er thuis geen een en bij de vk ben ik ook nog geen 1x gewogen, geen idee wat mijn gewicht doet dus!

16. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap een weegschaal gekocht dus ja, weeg mezelf thuis:p

17. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

hoi dames.
    heb dat gevoel nog wel eens als ik wakker word en denk; oooo ik ben zwanger :D
    Wegen; doe ik thuis, bij de VK nog niet gehoeven.

Nu een avond/slaapdienst werken en dan morgen carnaval! :)
    Een jaartje nuchter, ook leuk haha!
    x

18. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Oeeehhhh 19 weken :D

19. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Goeieavond dames

Ik heb alles gelezen maar omdat kkk op me telefoon zit kon ik niet overal op reageren.
    Hier druk met ee verhuizing geweest vandaag. ben helemaal op man lief ligt ook op de bank re slapen. gisteren veel buik pijn gehad en stond vanmorgen op en leek wel of me buik echt gegroeid was.
    Vandaag druk verhuizen en spierpijn van de fisio gisteren. nu heerlijk op de bank en genieten van de rust. met de kat gaat het goed al moeten ze nu wel wennen aan hun nieuwe huis dat was mijn praatje weer voor vandaag haha

20. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Bekijk bijlage 224781
    ff sammen, 20 weken incl. prachtige zebraprint:p (nog van de vorige zwangerschap)

Deel Deze Pagina