Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    En nu klaar met verhuizen Daphne? Of nog wat laatste spulletjes overhuizen?
    Mooie buik Sweetmarije!!
    Bij mij staan er ook al een aantal zebrastreepjes op mijn buik.. Ben benieuwd hoe mijn buik er aan het einde vd zwangerschap uitziet!
    Nog 40minuten werken en dan vanmiddag carnaval vieren...
    X

2. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hier nog niet laat met verhuizen zijn laatste kleine dingen ik ben er wel echt klaar mee. vannacht ook echt slecht geslapen. hoord bij verhuizen denk. maar met uit pakken ben ik nog wel een paar dagen bezig denk.

3. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Daphne, wat een gedoe he, zo'n verhuizing. Ben zelf ook vaak verhuisd, niets aan. Je kan de dozen toch in gedeelten uitpakken? Of wil je alles in 1x klaar hebben?

Voor alle carnavallers.. veeeeeeeel plezier!

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Mooie buik marije! Jeetje! Leukeuk!

Fietje waar haal je de kracht vandaan haha zo vroeg werken... Wil volgens mij niet weten Hoelaat je begonnen bent haha en dan nog carnavallen... Respect Haha

Hier gebroken me bekken begint weer zoals se fysio al verwacht had, die paar weken minder pijn waren een geschenk van de bm die omhoog kwam nu word beeb zwaarder en drukt die weer op het bekken. Ik was al gewaaschuwd dat dit ging gebeuren maar hoopte toch echt Wat later pas weer. Beetje jammer maar goed hoort bij deze zwangerschap zeggen we dan maar ;) fysio maar weer opstarten na deze break dus.

Gister lekker uiteten geweest met lief en mn moeder en locatie voor trouwen besproken daar en buffet enz geregeld echt helemaal leuk om te doen! Ben zoo niet met het trouwen bezig verbaasd me echt van mezelf. 1 maart jurken passen vind dat nog het spannendst denk ik haha

Dinsdag 20 weken echo zie er zo tegenop. Denk Ik een hele stap om daar voorbij te zijn met goed nieuws denk dat er dan heel Wat spanning van me af valt. En daarna de tijd echt vliegt, doet het nu al maar volgens mij ben je dan al ineens zo 30 weken en dan ineens al aan het bevallen haha Wat een toestand!

5. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

31 dec 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    Wat leuk te lezen dat iedereen er zo op zijn eigen manier mee omgaat!

Mijn ischias pijn neemt af, hopelijk blijvend, zoals het nu is, voel ik me super goed bij. Geen klachten verder, energie zat, nu gaat de buik eindelijk groeien..

Voorbereidingen voor de babykamer gaan lekker door, wandjes geverft met zusje gisteren, meubeltjes staan er al in.. zo mooi!!
    Heb al heel wat linnengoed gekocht en gekregen.

Vandaag precies 19 weken, vrijdag VK echo, en dan bij 21 weken de 20wk echo... spannend hoor, vrijdag gaat mijn zusje ook mee.. zo gaaf om te zien hoe die meeleeft.
    Ze wordt voor het eerst tante.. lief!

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hey Meissies,

Gister lekker wezen carnavallen, lekker helemaal uit m'n plaatje gegaan, heeeeeeeeeeerlijk!
    Dadelijk mezelf weer in m'n kleding hijsen en op naar de optocht, zussie doet mee dus dan motten we ff gaan kieken wah;)
    Vanaaf lekker met mannetje babykamer schuren, ofja de muren dan hahaha, en morgen behangetje ertegen met m'n papa samen, manlief moet morgen werken!
    En dinsdag, 11kroegetocht!!!!! Zin in!!!!!

X vlinder

7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Joehoe vandaag 17 weken!

Vannacht en beroerde nacht gehad, weer raar verdroomt, over ex nog wel Hmm:( en ziek geweest misselijk, darmen pijn kerk wel of het er aan beide kanten uit zou komen, trillen en zweten, maar nu weer nergens last van.

Gister bij optocht carnaval wezen kijken, krijg dan we de kriebels, zit toch te denken, om misschien maandag avond even te gaan, na overleg met Vk. Pff vind het moeilijk heel raar.

8. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen! (nou ja, bijna middag alweer)

@Nennie: hier ook een stuk relaxter, zo'n "alles komt wel goed" gevoel, heerlijk! vooral als je anders zo'n stresskip bent en je hersens nooit ophouden met denken :)

@tamendon: fijn dat je iets hebt gekregen voor je darmen, verstopping is echt zooooo niet fijn!
    wordt hier ook steeds wakker met zere heupen, omdat ik veel langer op 1 kant lig dan anders. ben normaal nogal een draaikont, maar heb inderdaad het idee dat dat nu veel minder is.

@IC, wat een platte buik nog! hier net zo hoor, hoewel al iets meer dan jij (maar ben ook 2 weken verder). mensen die het weten, zien het bij mij nu wel goed. nog steeds op -1 kg, maar buik is dikker dan ie ooit geweest is:p

@sweetmarije: mooie buik al hoor!

@daphne: gedoe he, dat verhuizen! hier na bijna 3 jaar nog steeds niet alles uitgepakt en af....

@babykamer: hier al druk aan het nadenken over kleurtjes ed, kamertje wordt begin mei geleverd, dus dat duurt nog effe. heb er nu al zin in, 't kan me niet snel genoeg mei zijn!

9. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Babykamer hier zijn we ook druk bezig, moet nog veel gebeuren, wij houden het lekker neutraal, net even en bod gedaan op en box, ik ben benieuwd ik hoop dat hij nog niet weg is.

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sweetmarije mooie buik zeg

Ic wow wat een platte buik nog. En plus 1, wou dat ik het had

Daphne sterkte nog ff met verhuizen meis, hele toestand altijd he

Hier gister gejankt van de steken in mijn kop. Heb tot nu toe minder last vandaag, hoop dat het zo blijft.

xx

11. vernon

vernon Niet meer actief

bleh, ik heb een ernstige vorm van klusdepressie. ik ben er echt zoooo klaar mee!! al mn energie wordt opgegeten door mn kleine meisje en wat er dan nog over is gaat naar kopzorgen.. hoe kan ik dan een huis afmaken?!

zooo frustrerend.. voor ik zwanger was kon ik gewoon doorknallen maar nu wil het gewoon niet, niks niet!

12. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hier heb ik het opgegeven voor vandaag. ik he geen zin meer geen puf weet niet het komt maat lig op de bank en heb echt momenteel nergens zin in

13. vernon

vernon Niet meer actief

Lekker ff niks doen Daphne, is af en toe ook nodig!! Heb je veel hulp?

14. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Vernon gisteren wel vanaf nu alleen ik en me vriend maar me moeder komt dinsdag ff helpen maar ben er helemaal klaar mee. gelukkig hoef het njrt in een dag af al zou ik dat wel willen

15. vernon

vernon Niet meer actief

Pak je rust, echt :)
    Ik ken het gevoel.. Maar 't komt goed! Kindje in je buik is belangrijker!

16. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Dat is zeker waar mag ook niks meer doen van me vriend. dus lig heerlijk vanuit menthe katten op de bank

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Loth: Nee, dat niet, maar ben wel enorm veel met mijn gewicht bezig (geweest). Ik zou het liefst willen dat ik níks zou aankomen, zodat ik na de bevalling in ieder geval lichter ben dan daarvoor... Weet dat het niet reëel is, maar ach... Oh en dat die buik wel gaat groeien, daar ben ik niet bang voor ;)

Malle: Nee dat is niet te vergelijken dan!

Marije: Heerlijk, jullie uit-etentje!

18. Leanne26

Leanne26 Nieuw lid

25 feb 2011
    2
    0
    0
    Nijmegen
    Morgen ben ik 20 weken zwanger van ons eerste kindje, en woensdag hebben wij de 20 weken echo in de Radboud erg spannend allemaal, wie kan mij een beetje vertellen wat ik me moet voorstellen bij die echo?

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Dag Leanne!

een nijmeegse, leuk:)

De 20 weken echo is een uitgebreide echo waarbij ze zoveel mogelijk van je kindje gaan bekijken en meten. Hoofdje, hersenhelften, navelstreng en de bloedvaten, nieren, lever, hartje, meten van bovenbeentje, buikje en hoofd...en evt. als dat toelaat de geslachtsorganen van je kindje. Het is echt 20 a 30 minuten uitgebreid je kindje bekijken!

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Joehoe bod op box is geaccepteerd, zondag gaan we kijken en dan natuurlijk gelijk mee nemen.

Deel Deze Pagina