Hey meiden! Hoe gaat het met iedereen, hebben jullie een lekker weekend gehad? Ik zie er zo ontzettend tegenop om morgen te werken, bleh! Ben nog ontzettend verkouden, heb het ijskoud en ben zo ontzettend moe. Is jullie probleem niet natuurlijk, maar ik moest het even kwijt! Weten de meeste van jullie al hoe jullie je verlof willen indelen, 4, 5 of 6 weken van te voren stoppen?
Je hebt gelijk ook hoor! Ik denk dat ik het ook niet langer dan dat ga volhouden. Maar die van mij komen tot nu toe allemaal te laat en dan zit ik straks al 8 weken van te voren thuis... Eerste ben ik 5 week van te voren gestopt en tweede keer 6 weken. Wil het wel weer proberen tot 4 weken denk ik (who am i kidding!!)
Ach nou denk dat ik dat niet erg zou vinden, niet dat ik het niet naar mijn zin heb, maar waarschijnlijk is het mooi weer rond die tijd, dan zit ik toch liever thuis als op werk, en ik zit in de schoonmaak, denk dat het niet makkelijk wordt om schoon te maken met en dikke buik. Zag vorig jaar zat vrouwen op het strand die bijna op klappen stonden hoop dat ik dat tegen die tijd ook kan doen, Haha
stoppen met werk: Ik denk dat ik 4 weken van te voren stop, maar nog 2 weken vakantie daarvoor opneem ofzo... Anders stop ik weken van te voren en neem ik nog vakantie daarna op. Ik wet het niet... moeilijke beslissing. Het komt bij mij ook dat ik mijn werk echt K vind. Dus dat helpt niet mee. Komt tijd komt raad! Hier een druk maar gezellig weekend gehad... nu weer de week gaan plannen!
Gpedemorgen!!Vandaag 20weken echo,ben zo blij dat t om 10.30 is,zit toch wel in de zenuwen nu.....Mijn zusje gaat ook mee,die kijkt er zo naar uit...ze heeft n verstandelijke beperking en vindt t best lastig om t echt te beseffen.Snapt ook t 9maanden wachten niet.Nou ik ook niet dus eigenlijk is er niks mis met dr,haha!!!En ze heeft zoveel verdriet gehad toen ik een miskraam kreeg in juli vorig jaar.En het rare is ze heeft al die tijd een voorgevoel gehad. Over t verlof.Ik stop 6wkn van te voren.Ik zit in t onderwijs,dus krijg ook nog 3 weken extra omdat t in de vakantie valt.Daarna neem ik ouderschapsverlof op dud ik zit tot de kerst thuis.... Gistee bij het farewell event van as the world turns geweest.Was erg leuk en n vriendin won ook nog een meet en greet en ik en n andere vrie.din mochten mee!!!
Goedemorgen dames hier heerlijk geslapen ben blij dat het weekend voorbij is. maar dat zegt niet dat alles opgeruimd is. maar ik doe het stap voor stap ik heb geen haast. morgen komt me moeder toch ook even helpen. voor de rest is alles wel goed en rustig.nog wel vel pijn in me bekken. morgen ook naar de fisio gelukkig. Hier geen stress over hoe en wat met de bevalling omdat ik al in de ziektewet zit. Dames met 20weken echo vandaag veel succes en plezier.
Ik heb echt een klote nacht gehad. Ik droomde dat ik met 24 werken van een meisje beviel. Ze leefde even, maar toen mijn man en moeder kwamen kijken was ze al dood. Heb ook nog eens slecht geslapen van de buikpijn door, ik denk, een blaasontsteking. Ga zo even de ha bellen.
Goedemorgen meiden! Rustig hier..! Best grappig om te zien, zie je op de meeste topics op beval-maand. De eerste paar weken is het heel erg druk en wordt dr veel gekletst, tegen het einde ook.. en in het middenstuk ist een stuk rustiger. Ben benieuwd Hier een heerlijk weekend gehad. Zaterdag even naar de babydump, iets ruilen voor hoogzwangere vriendin.. daarna voor ons zelf even naar Sneek, zit ook een hele mooie babywinkel. Die hadden gigantische sale op babykleertjes, jeej! Twee mooie setjes van noppies gekocht. Toen het centrum even in, bleek dat Sneek een nogal actieve carnavalsvereniging heeft! Jaja, in Friesland! M vond het prachtig, de optocht, de confetti.. heel leuk! Gister moesten we een muurtje opnieuw behangen, zucht.. maar het is nu éindelijk goed! Later even een foto. Via marktplaats ook een heel mooi bedje gekocht! Zat nog geen krasje op! Heel mooi strak, platte spijlen.. heel blij mee!! Nu de commode nog, die van Ikea, en we zijn compleet! Daphne: Hoe zat het nou precies met die verhuizing van jullie? Is je vriend bij jou ingekomen of jij bij hem? En schiet het wat op? Boja: Niet ons probleem, maar dat soort dingen mag je hier ook kwijt hoor! Voel je je inmiddels al wat beter? Werk: Mijn werk stopt eind mei/begin juni, en begint in september pas weer. Ideaal dus! Sweet: Spannend vandaag!! Heel goed dat je je zusje meeneemt. Wordt het misschien wat duidelijker. Mijn dochter (misschien wat een stomme vergelijking, maar beetje zelfde verhaal) begrijpt het ook niet heel goed, het wachten en groeien van de baby. Daarom van elke echo een dvd mee, kan ik rustig met haar kijken en komt het besef misschien wat meer! Laat je snel weten hoe het is gegaan? IC: Wat ben je nog mooi plat! Nog lekker je eigen broeken aan zie ik, heerlijk! Marije: Wat heerlijk dat jullie toch nog je avondje samen hebben gehad, klinkt fijn!! En dat gevoel herken ik zo, grappig ook dat je het met shoppen en nieuwe kleren vergelijkt, hier precies zo..!! Mooi buikje ook al! Aloha: Wat leuk dat jullie een locatie hebben! Hoe gaat het nou komen met de jurk? Weet je al hoe je het moet hebben qua smaak.. neem aan dat er weinig keus voor je is. En de fysio al gebeld? Vervelend dat het weer terug komt.. Zo.. ik ga straks weer aan de opruim/inpak. De woningstichting komt woensdag voor een voorinspectie over de oplevering. Het is vaak zo dat als je huis er netjes en verzorgd uitziet, ze niet heel streng zijn op het eind. Hoop ook dat er snel nieuwe bewoners bekend zijn ivm overname van de vloeren e.d. Ben benieuwd. Maar nog genoeg te doen dus.. zucht.. ben dr klaar mee!!!!
Goedemorgen dames, Ik heb dit weekend wel meegelezen alleen nergens op gereageerd. En zal nu ongetwijfeld vergeten te reageren op bepaalde mensen dus bij voorbaat mijn excuses Daphne succes nog met de laatste dingen! Gewoon lekker op je gemak doen! Loth wat een nare droom! Verlof het liefst wil ik vier weken van te voren pas met verlof. Maar het is hier eerst is afwachten of mijn contract wordt verlengd, ga dat binnenkort maar is bespreken. Wel zo handig om te weten waar ik aan toe ben! Ik slaap de afgelopen nachten ook niet echt goed, heb geen nachtmerries maar ik lig maar te woelen, heel vervelend! Mijn vriend zei ook al, je hebt de hele nacht liggen draaien.. irritant Ik heb tevens hele leuke muurschildering gezien voor op de babykamer, kost het rond de 400 euro, shit! Vind ik toch wel wat prijzig! Tevens dit weekend de box die we via marktplaats hebben gekocht opgeknapt, ziet er top uit Nou ik ga maar is aan het werk, alle dames met afspraken vandaag heel veel plezier en succes!
Chans.. niet iemand in je vriendenkring die een beetje kunstzinnig is? 400,- is inderdaad best duur!!!
Ik ben verliefd op de volgende kamer: Deze slaapkamer En ken niemand in mijn omgeving die dat voor mij zou kunnen doen. En met een projector heb ik aan gedacht, maar dat wordt volgens mij nooit zo mooi als dat ik het wil . Tevens zitten er veel kleuren in de muurschildering. Dus ik weet ook niet wat goedkoper is, maar zou zelf aan verf ook al aardig wat geld kwijt zijn denk ik, lastig!
Sweet,succes vandaag bij de 20 weken echo. Loth, wat een ontzettend nare droom, bah! Verlof, ik zit al in de ziektewet dus ga 6 weken van te voren met verlof. Chans, wat een vrolijke muurschildering! Mijn man en ik hebben gisteren een zwangerschapsfotoshoot gekregen van zijn broer en schoonzus! Zo ontzettend lief en gul cadeau, ik moest huilen van geluk toen ik het kreeg. Het is bij de fotografe die een oud collega van mij is geweest en tevens heeft ze onze trouwreportage gedaan, helemaal vertrouwd dus!
Sweet: Goed van je dat je je zus mee neemt naar de echo. Ik heb zelf een broer met een verstandelijke beperking. Hij snapte ook niet goed hoe het allemaal in zijn werk gaat en waarom mijn buik nu niet zo groot is. Wij hebben hem toen mee naar de pret echo genomen, alles uitgelegd en hem een foto van de echo meegegeven. Nou die heeft iedereen ondertussen gezien . Het is voor hem nu een stuk duidelijker allemaal. Heel veel succes straks! Verlof: Ik zit in de ziektewet en ga dus met 6 weken (9 juni) met verlof). Mare: Wat lief dat jullie een zwangerschapsfoto shoot hebben gekregen! Voor degene in de ziektewet: Worden jullie ook elke maand gebeld door het UWV hoe het met je gaat en of je niet al aan de slag kan? ik zit dus vanaf december thuis ivm erg misselijkheid en nu is mijn lichaam ook nog eens uitgeput. Ze belde van de week op of ik niet op kantoor kan gaan zitten (ik werk in de zorg). Nou nee dus, voorlopig niet. Ik zou wel weer heel graag aan de slag willen en iets willen betekenen.
@labrador nee ik word niet gebeld maar dat komt ik zit er al ander half jaar in dus zit niet voor me zwangerschap in de ziektewet
Sweet, veel succes vandaag. Vandaag maar even mijn huis opruimen, vanmiddag nog even en gesprek met vk over hoe ze het het willen kwa werk, en wil even weten of ik er mag paardrijden vandaag mijn baas gebeld dat ik er woensdag wel weer ben, tenzij Vk wat anders zegt natuurlijk.
Oh, trouwens zo leuk Ik voel sinds vorige week vrijdag heel vaak plopjes in mijn buik. Denk toch echt dat het ons kleine wondertje is! Het is nu al een voetbaltalent