Jaja na een berekening van blonde ik zitten er al juli 2013 dames bij die over de 7 weken zijn! En ik zag dat er nog geen juli buikjes topic bestaat.... Tadaa!! hier gaan we dan.... Ik ben benieuwd!
Hee leuk, ik doe mee! Ik ben nu bijna vijf weken, heb op 11 december mijn eerste afspraak voor een echo, spannend!!!!! Voor ons extra spannend, want het is de eerste! En jij? Ook eerste kindje?
Jaa ook eerste kindje!! Ik mag 30 november naar de verloskundige voor een intake, maar krijg dan nog geen echo, die zal 2 tot 3 weken later zijn! Spannend allemaal hè?
Hallo allemaal! Ik ben ook een juli-mama (als alles goed gaat). Bijna 5 weken zwanger...vind het echt spannend! En ook heel vervelend dat ik mijn mond nog moet houden. Het leuke is dat mijn broer ook een kindje krijgt en maar een maandje voorloopt!! Ben zo blij en voel me goed. Maandag maar afspraak maken bij verloskundige. Hebben jullie je ook al ingeschreven voor Moeder voor Moeders? Gezellig om zo te kunnen kletsen, kan ik toch m'n verhaal kwijt. Ook ons eerste kindje trouwens.. In de 3de maand zwanger geworden!
Ik ben ook een juli mama als alles goed gaat. Heb vandaag bij de dokter getest en ben zwanger!! Ik ben zo gelukkig en blij. Dus ook ik meld me hier x
Leuk, al wat nieuwe mensen! Allemaal gefeliciteerd!! Vandaag is moeders voor moeders hier geweest, ik mag maandag beginnen!
Jeeeeeee juli buikjes. Klopt zijn al twee topics bij bevallingslijsten en een bij clubs. De twee bij bevallingslijsten houd het begin en eind van de maand een beetje uit elkaar. Van veel maanden zijn er twee daar.
Ik ben ook van de partij.. 1e kindje in juli en ik ga 14 december naar de gyn voor mijn 1e echo. Super spannend!!! Ik heb nog geen buikje dus heb nog niets om te laten zien.. Komt nog!!!
Dag dames! Ik ben ook in juli '13 uitgerekend, met Gods wil Gezellig al die juli baby's, lekker in de zomer
Zeker lekker in de zomer in je kraambed met een matras tussen je benen Lekker wandelen met het warme weer is wel weer heel erg fijn.
Ik ben als alles goed mag gaan voor begin juli.. Zal morgen eens een foto maken.. Kijken of ik al wat zie.. vind het nu nog moeilijk in te schatten..
gefeliciteerd allemaal!! hier ook een juli buikje! rond 6 juli uitgeteld!! 22 november eerste echo!! spannend super blij!!! ben dus nu 6 weken en 7 dagen het is onze 1ste bij de 4de ronde! ik heb al een buikje! dit heb ik ook altijd voor mijn menstruatie en is deze keer niet meer weg gegaan!! zal binnenkort ook even kijken voor een foto en gezellig zo met zijn alle!!
Ik schrijf ook gezellig mee! En kom snel mn buikje showen. Heb ook echt al een buik maar komt natuurlijk door de darmen die in de weg zitten. Ook is dit mn tweede( dochter van bijna 2,5 jaar), dus daardoor is het ook allemaal wat sneller zichtbaar. Gister eerste echo gehad met kloppend hartje ♥ zo mooi om weer te zien. 7 dec termijn echo. Ben benieuwd naar de andere buikjes! Ben trouwens 11 juli uitgerekend.
Ooehhh aan dat matras tussen je benen had ik nog niet aan gedacht Ja het moet maar he hihi Ik bedoelde meer van, lekker wandelen, en m'n vriend is 6/7 weken vrij in de zomer..dus goeie timing!!
He Ingie hier ook! Ik ben morgen 6 weken zwanger en 14 juli uitgerekend! Zodra ik echt een buikje heb laat ik een foto zien! 7 december heb ik intake en echo!
Ik heb vanochtend getest en ben ZWANGER!!! En dat nog wel in de eerste ronde! Het voelt nog zo ongelooflijk! mijn uitgerekende datum is eind juli. Ik bel maandag met de VK voor een afspraak. Wat denken jullie wanneer ik mijn eerste echo heb? Misschien dat ik wel een pretecho regel want mijn vriend vindt het moeilijk om het te geloven.