December buikjes 2013

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by miss 1985, Mar 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Is er al een topic december buikjes 2013? en zo niet dan bij deze?

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    gefeliciteerd en geniet er van.december is een mooie maand.mijn oudste is van 4 december

3. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator

Ik kan er over mee praten mijn zoontje is van 1 decemer 2011:D we hebben het goed wetente plannen hihi

4. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    die van mij ook :D

En gefeliciteerd allemaal

5. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    haha ik ben niet zo van de buikfoto's maar wie weet.... bij mn vorige zwangerschap uiteindelijk een paar foto's gemaakt... en vervolgens die dag nog bevallen :) (wist ik toen nog niet)

6. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Is hartstikke leuk :D het is nog wat vroeg maar met mijn andere zoon ook gedaan en dat is echt heel erg leuk om iedereen te volgen die gelijkt loopt.

Dus bij deze iedereen die in december 2013 is uitgerekend en behoefte voelt om buikfoto's te delen...

7. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik ben 3 december uitgerekend! Maar ik ben we benieuwd; want vanaf wanneer krijg je een buikje? Pas vrij laat toch? Iedereen verder gefeliciteerd!

8. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator

Bij mijn zoon pas bij 34 weken maar heb het idee dat ik nu al dikker ben dan toen.

9. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    @Miss1985 Okee, dat klinkt vrij laat toch? Hmm ben benieuwd! Jij bent trouwens op 1 dag na net zolang zwanger als ik hihi!

10. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Ja dat klopt. toen ik met verlof ging vroegen mensen wat ik dan 5 maanden ging doen.......:$
    Ik zag idd dat het maar 1 dag scheelde. Maar dit is berekend op laaste menstruatie en een gemiddelde van 30 dagen. Ik teste al met 28 dagen positief. Maar zoals je ziet in mijn handtekening wisseld het bij mij nog al dus eerst maar de echo afwachten :).

Is dit van jou de eerste?

11. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Whaha :p nou wel ideaal opzich, zon heeeele dikke buik lijkt me ook niet alles hoor.. zie er trouwens nu al tegenaan dat ik niet op mn buik kan slapen =( ik ben al aan het oefenen, maar ik lig uuuren wakker totdat ik op mn buik lig, dan ben ik zo weg :p

Ja ik heb het ook maar berekend op 1 cyclus, die was 29 dagen. Verder weet ik het ook niet precies :p haha! Verloskundigen berekenen dit ook, maar doen die dat ook a.d.h.v. dezelfde gegevens, of a.d.h.v. echo?

En ja, zoals je merkt, ik ben echt een dummie hihi. Het is voor ons de eerste keer.... superspannend! Alles is nieuw, en ik moet me maar overgeven aan de natuur.. spannend hoor!!

12. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Je kan volgens mij vrij lang op je buik slapen hoor. Je kan ook half op je buik/half zij slapen zegmaar. ;)
    Ik ben nu 14 weken en kan nog heel makkelijk op mijn buik. Dus nog lekker doen hoor! ;)

13. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ja ik doe dat ook nog wel zolang het nog lekker ligt hoor, was alleen benieuwd of ik eraan zou kunnen wennen! :D ik begin mn buik nog som wat te voelen, groeiende baarmoeder denk ik?

14. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Vrees met grote vreze...had bij m'n eerste een mega buik (grote baby en veel vruchtwater) buik liep met 27 weken 6 weken voor. Mensen vroegen dus al vrij vroeg: de laatste loodjes zeker? Euh... Ik moet nog bijna drie maanden ...

Dus ben benieuwd wat t dit keer gaat worden! Women, dat zijn misschien je darmen die een beetje rommelen/opzetten daar hebben er veel last van in het begin

15. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Zoals het er nu uitziet is 11 december mijn uitgerekende datum.
    Bij mijn eerste zoontje was ik zoooo dik maar bij mijn tweede zoontje had ik een heel bescheiden buikje. Ben benieuwd wat het dit keer gaat worden :)

16. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik ben ook benieuwd hoe dik mijn buik word!! Ik wilde eigenlijk nog even wat afvallen voor ik zwanger zou zijn, maar goed, het is zo snel gegaan... dat dat niet zoveel zoden aan de dijk heeft gezet :p haha!

Nou het zit echt heeeel laag.. Mijn darmen ook hoor, maar die voel ik duidelijk hoger. =) Vind het maar onrealistisch dat er iets in mij aan het groeien is... of ben ik nou echt zo'n nuchtere Groninger??

Leuk dat we allemaal ongeveer even ver zijn!! :D Komen vast nog wel meer bij... want wij zijn maar in het begin van december...

17. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Nog meer mensen die mee mogen doen voor december? Of hebben ze allemaal het "Is het wel leuk een baby in december" topic en blijven we met een klein groepje? :p (grapje) niet dat het minder gezellig hoeft te zijn hoor..

Ik heb met de VK gebeld en ik ben vandaag 5 weken en 1 dag zegt ze! Ze zegt trouwens dat ik op 2 december ben uitgerekend, maar we komen er achter bij de eerste echo 6 mei!!!! :D

18. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Ik meld me aan!
    We wilden eigenlijk rustig aandoen deze maand en niet rond sinterklaas uitgerekend zijn. Maar de natuur heeft het gewild na 14 maanden! En ja hoor, natuurlijk precies op 5 december uitgerekend!
    Ben er stiekem toch wel heel erg mega blij mee ;)

19. Stacy

Stacy Actief lid

Jan 9, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Justxme hier ook op 5 december.
    Ik ben nu net uit shock na 4 dagen. Na 1 dag overtijd gelijk een test gedaan was te benieuwd en ja hoor zwanger en dat al na 2 maanden. Krijg dus ook een sinterklaas kindje volgens de berekeningen. Ik heb 3 mei een afspraak bij de verloskundige en dan kan ik die week erop mijn moeder het leukste moederdag cadeau ooit geven (hoop Ik). ben wel echt dood en dood moe ik gaap de hele dag en dan lig ik in bed klaar wakker, snap er niets van..Me broeksknoop gaat zelfs niet meer dicht..

Maar ik zal geen 1 dag klagen die is het mooiste cadeau ooit.
    Gefeliciteerd allemaal en hopen dat het bij iedereen loopt volgens plan..

20. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Allebei hartelijk gefeliciteerd! :D Is het voor jullie de eerste? Voor mij wel! Ik denk zelf dat ik eerder moet bevallen.. hoge bloeddruk zit in de familie namelijk, en mijn moeder is om die reden bij alle 4 de kids eerder ingeleid daarom. Maar goed, tot dusver heefft de VK 2 december uitgerekend op basis van 28 dagen. Nou was mijn vorige cyclus 29 dagen, maarjah, zij heeft ervoor gestudeerd he :p en heb niet echt mee cyclussen om het te vergelijken.

Ja echt he van die broek!!!! Ik had het ook al! :O En deed vanavond lichamelijk 1 dingetje heel kort ff zwaar ergens aan sjorren, en meteen hele onderbuik in kramp! Was even "vergeten" dat ik zwanger was.. Doet natuurlijk zeer, maar was zooo blij dat ik het voelde :D hihi. En ben ook erg moe.. maar herstellende van een zware hersenschudding, dus tjah weet soms niet waar het van komt.. wel handig hoor:

"Hou je het alweer wat vol?"
    Ik: "Jawel, maar moet heel rustig aan doen, (is echt zo) en ben snel moe"

"Vant weekend ff biertje doen?"
    Ik: "Nee ze zeiden na het ongeluk dat mn hersens een jaar de tijd hebben om te herstellen, dus dan ga ik natuurlijk geen risico lopen of een kater hebben"

En dat soort dingen hihi.

Share This Page