Ik ben nu 8 wk en 3 dagen. op mijn werk weten ze het niet. Ze denken dat ik daar iets met mijn maag heb (heb ik eerder gehad) ik zit in de paarden dus ben bang dat als ik het meld ik meteen moet stoppen met werken van mijn baas. Zijn vrouw is toevallig ook net in verwachting dus weet ie in wat voor schuitje ik zit. Van de huisarts heb ik emesafene gekregen, helaas werken deze zetpillen niet. Ik doe het nu met mijn eigen omeprazol maagtabletten die ik al had voor mijn maag. Met die tabletten hou ik in iedergeval het meeste drinken wat binnen. Ik wist dat misselijkheid erbij hoorde maar dat het zo erg zou zijn had ik even niet verwacht..
Gefeliciteerd Gelukkig85! Evenver als mij zie ik! Alleen je hebt geluk, jou echo is eerder.. mijne pas 2 januari haha
Dankje, jij ook gefeliciteerd! Wij hadden de echo ook eerst op 2 januari, mijn vriend kon niet eerder in verband met zijn werk. Vandaag kreeg ik echter toch de kans om de afspraak nog wat naar voren te schuiven, dus heb direct gebeld en de plaats was nog vrij
Haha dat is geluk hebben! Wij hadden de week ervoor wel tijd, maar hun niet.. Tja dan moet je naar een andere plaats rijden, en aangezien ik een stresskip ben zag ik dat niet zitten met mn stresdarmen haha
Leuk zeg al die echo's op de planning! Ik heb 12 dec mijn intake en dan ben ik week of 8, dus hopelijk hoor ik dan wel wanneer de echo is. Vanmorgen is Moeders voor Moeders langs geweest en de test knalde! Dus vanaf nu plassen in een fles..nou ja in een kan en dan in een fles. Ik hoop dat er weer andere vrouwen mee geholpen zijn. Ik voelde me vanochtend wat slapjes, maar gelukkig is dat nu weer over...ik ben eigenlijk ook niet misselijk geweest maar kan me voorstellen dat als je heel de dag boven de wc hangt dat je dan niet kan werken. Sterkte met de misselijkheid! Hopelijk snel weer over...
Bedankt voor het meeleven! Vrijdag hebben wij onze eerste echo! Dus probeer daar veel aan te denken in plaats van de misselijkheid
Dat is een leuk vooruitzicht! Hopelijk dat het bij jou na de eerste drie maanden weer wat afzakt Veel sterkte!
Ik mag vanmiddag weer voor een echo.. het voelt echt aan als D Day voor ons. Vorige zwangerschap bleek er geen hartactie op 7 weken.. gelukkig ga ik eerst werken, hoop maar dat ik mijn koppie er bij kan houden.
Ik hoop voor je dat alles goed is, Starling. Toch maar fijn dat ze tegenwoordig zo vroeg al heel veel kunnen zien en weten over onze beebs, anders zouden we veel langer in spanning moeten zitten. Vind het trouwens raar dat ik even ver ben als sommige anderen hier en eerder een echo krijg. Fijn voor mij, maar wel vreemd.
Heel veel succes en sterkte Starling! @ Catootje 86; Wanneer heb jij je echo dan? Spannen he, die eerste echo!!
Ik mag 13 december al met een lege blaas langskomen! En volgende week ga ik valsspelen, door bij mijn tante langs te gaan die VK is.
13 december al, ben jaloers, heb 18 december pas mijn intake (dus zonder echo)!! Ik dacht laatst nog hoe handig het wel niet zou zijn als je zelf zo'n apparaat zou hebben hihi maar een tante die VK is, is ook echt super fijn! Veel succes alvast de 13e
Zo leuk om te lezen allemaal. Herken weer helemaal het gevoel van toen ik zwanger was van de eerste. Nu nog niet zwanger (tenminste niet dat ik weet!). Het is inderdaad allemaal erg spannend
Jeetje, al die vroege echo's! Ben jaloers Wij hebben pas 24 dec intake en met 12 weken eerste echo!!! Zat te denken aan een vroege echo maar ga toch rustig en geduldig afwachten
Prima echo gehad.. goed kloppend hart, beebje zien bewegen, alles er op en er aan.. wat een opluchting.
Wat fijn om te horen! Hier hebben we het geluk dat als je intake hebt, je er meteen een echo bijkrijgt!!
He dames, ik ben wat aan het spieken bij jullie. Ik denk dat ik me bijna bij jullie toe kan voegen. (Als het mag natuurlijk) Ik heb een topic over mijn situatie. Maar mijn testen zijn nog steeds positief. Hoe lang ik zwanger ben geen idee. Maar ik denk dat ik in juli uitgerekend ga worden. Maandag mag ik naar de gyn bellen en dan kan ik een echo krijgen. Dus dan kan ik meer vetellen. Dikke knufff. Als het mag van jullie wil ik best al lekker mee kletsen. Ik heb nog geen kwaaltjes. Behalfe moe zijn. Hahaha (toch een klein kwaaltje) Hoe voelen jullie je? Al misselijk en dikkere borsten. ( Die wil ik ook hahaha) GroetjesS jacky
@starling, wat fijn voor je! Blij dat alles ok is! @jackystory, welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap Hier nog geen dikke (.)(.) maar ben zelf erg dun/slank, 50 kg dus denk niet dat ik hele grote zal krijgen