Grappig om te lezen dat er toch wel wat verschil in zit wat betreft de termijn van de eerste echo. Ik mag 18 december voor het eerst voor het intakegesprek, ben dan bijna 9 weken. Als het goed is wordt dan ook een echo gemaakt. Moet zeggen dat ik de tijd wel langzaam vind gaan. Kan niet wachten tot de 18e. En als dan alles goed is dan gaan we met kerst iedereen verrassen...
Ik had al een stevige voorgevel, en die is gestaag gegroeid de afgelopen weken.. Ben meer dan een cupmaat omhoog al.. Ik vond het ook echt lang duren, tot 9 weken, en dan hadden wij op 5 weken al een echo gehad.
Ik sluit me ook voorzichtig aan. Ben als alles goed gaat (MA gehad met 8w3d in aug) 31 juli 2013 uitgerekend. Ga eerst weer even bij lezen, gaat hard hiero.
Hier trouwens ook wat last van de borsten. 's Nachts doe ik inmiddels een sportbeha aan , anders heb ik 's morgens bij het opstaan erg veel last. Door de dag heen valt het wel mee.
Starling wat fijn zulk goed nieuws! Ik heb gelukkig verder nergens last van, alleen misselijk. ja en na het sporten heb ik last van m'n buikje..
Ik mag morgen voor de intake. 6+6 wk, dus ook vrij vroeg vergeleken met andere dames. 1 probleem... Robbie williams komt op 13 juli naar Nederland. En mijn moeder heeft kaartjes gekocht voor ons!!! yeah! alleen ben ik een week later uitgerekend... Dat komt vast wel weer goed.
Hallo Dames! Weet niet of het juli zal zijn voor mij.... Heb vanochtend 2 testen gedaan POSITIEF, vanmiddag nog een clear blue digital: positief meer dan 5 wkn zwanger.. Ben bij huisarts geweest en kan morgenmiddag al terecht voor de eerste echo.. Dit zo vroeg omdat ik extreem lange cyclussen had en dus geen idee heb wanneer mijn eisprong was etc.. Durf dus ook echt niet te zeggen hoe lang ik nu zwanger ben! Heb wel al langere tijd klachten.. 5 wkn geleden heb ik vreemd gevoel onderbuik gehad en toen al gespannen en pijnlijke borsten, sinds 2 weken misselijk en boller buikje en sinds vorige week vrijdag tot nu toe iedere ochtend braken.. Vind het zo spannend
Spannend deetje8! En gezellig, nu ben ik niet meer de enige die zo'n last heeft van het overgeven! jammer dat het er soms bij hoort..
He dames, spannend allenmaal, wel lees ik dat jullie bijna allenmaal iets voelen in je borsten. ik voel helemaal niks. En ben ook niet echt misselijk. Alleen een beetje veel lucht. @lovley. Wel spannend allenmaal he, bedankt voor je reactie. @deetje8, wat fijn dat je zwanger bent, maar wel een beetje balen dat je niet weet hoe lang. Wel fijn is het dat je snel te recht kan, ik weet ook niet hoe lang ik zwanger ben. En heb gewoon ook een menstruatie gehad van 11 tot 15 nov. Dus denk ik daarvoor al zwanger te zijn geworden. Mijn zw testen zijn niet lichter geworden. Dus geen daling van het hcg. Ach ja ik moet gewoon braaf wachten tot maandag en dan belllen. @ingrit84. Gefeliciteerd, leuk dat je naar robbie gaat. Ik zou zeggen neem een rolstoel mee hahaha en laat het drankje maar zitten. Spannend hoor. Hoop wel dat je moeder niet de kaartjes voor niks heeft gehaald. @miexie. Oooo zo heerlijk he zo een sport bh. Ik heb er van de week ook een paar gekocht. Maar ik moet zeggen ik vind ze lekkerder zitten dan een gewone bh. Hahaha. Enige na deel is als je harde tepels heb dan die je dat wel gelijk. Dus doe het niet op me werk aan hahaha. Doosje31, he bah. Jij ook een ma gehad. Ik heb het ook met 11 weken gehad ion juli dit jaar. Wel fijn dat je ook snel weer zwanger ben geworden. ( Ben jij ook onzekerder ) ik denk dat ik me pas gerust kan voelen na de 3 maanden. Geniet er van, knuff @starling, he he. Een cubmaat groter. Dat gaat wel snel zeg. Wat vind je vriend er van hahaha. ;p. Grapje. Geniet er van in iedergeval. @Kwebbelengel, wat fij dat je de melkweg stelsel kan zien. Kun jij me misschien nu uitleggen waar nou mars licht hahaha. He meiden hoop dat ik niemand vergeten ben. Ik ga weer lekker aan het werk. @mijn klachten tot nu toe. Spierpijn rug, en boven benen. Strekkende gevoel onderbuik. En moeeeee. Gaappppppp Groetjess
Hooi! Als het goed is ben ik 29juli uitgerekend van nr 2! Heb nog geen afspraak met de Vk. Heb gelukkig weinig symptomen. Rommelende darmen, maagzuur (had ik bij nr 1 heel veel last van!) En ben wel wat sneller op min tenen getrapt/kattig! ! Hoop de echo voor de kerst te hebben zodat we wat leuks te vertellen hebben!
*meld* Na mijn termijn echo deze ochtend mag ik me hier melden, van eind juni ga ik nu naar begin juli! Twee juli ben ik uitgerekend.
@kruidnootje wat leuk dat je erbij komt! En wij hebben vandaag onze intake en eerste echo gehad! was zo leuk! en het is nu pas ECHT voor mijn gevoel! we hebben gewoon een minimensje gemaakt! ofnaja die is nu natuurlijk nog verder in de maak, maar toch! met 2 weken als ik 10 weken ben gaan we nog een keer voor een echo! heb er nu alweer zin in
Hallo allemaal! Vandaag mn eerste echo gehad, ben volgens de echo 6 weken en 3 dagen zwanger. Dus uitgetelde datum ongeveer 23 juli Over 2 weken kan ik terecht bij de verloskundige, krijg dan ook weer een echo. Als het goed is ben ik dan 8 weken en 2 dagen zwanger.. Ben benieuwd! De misselijkheid en het braken is vanaf vandaag al minder. Had vanochtend gelijk in bed een beschuitje en kopje thee. Zorg nu dat ik steeds iets van een rijstwafel of iets dergelijks bij me heb voor het geval dat.. Wil die misselijkheid voor zijn.. Werkt tot nu toe prima. Liefs!
Heej meiden! Ik was aan het kijken of er al een juli-2013-buikjes-topic was en zie hier! Nu is zo'n buikjestopic bedoeld voor buikfoto's en reacties daarop, en zijn de juli-2012-mamas-topics bedoeld voor kletsen over onze zwangerschap. Willen jullie hier een buikjestopic van maken en bij ons in het mamas-topic komen kletsen?! Of blijven jullie hier en zal ik een nieuw buikjes-topic aanmaken?! Ik hoor het wel!
inderdaad, ik word als het goed is ook een juli '13 mama (2e kindje) en kwam even spieken naar leuke buikfoto's hier maar zie alleen een heel kletstopic
De buikjes komen vanzelf lijkt mij.. Veel zijn nog maar heel pril zwanger.. Gewoon nog even geduld kletsen kan inderdaad ook in 1 van de 2 juli topics.. Maar een nieuwe aanmaken lijkt me niet nodig..
ALS er een buik te zien is, dan zal ik zeker mijn foto hier neerzetten. Ik heb het idee dat ik wel wat zie, maar dat is alleen maar vet haha! Vast niet interessant om naar te kijken. Gisteren wat krampen in mn buik, maar vandaag is het weer rustig, gelukkig. Ik word er een beetje bang van. Maar het komt vast goed!