Ben benieuwd naar jouw buikje tzt Noorus! Ik heb hetzelfde vandaar dat 's avonds lekker de pyamabroek aangaat! (zie foto)
Ik zit flink verstopt dus ik vraag me af of wanneer ik weer lekker naar toilet kan mijn buik nog zo is..
Jaaaaa!!! Ook ik ben eindelijk na een jaar zwanger en ben 26 juli uitgerekend. 9 dagen na mijn eigen verjaardag. Vorige week echo gehad en tot zover alles goed. Hartje klopte al. 24 e eerste afspraak bij de verloskundige. Vinden jullie het allemaal ook zo spannend?
ik kwam even buikjes spieken leuk hoor ladies, zie al wat mooie bolletjes voorbijkomen! hier 's avonds ook wel zo'n opgeblazen darmenbuikje, overdag ook best wel, meer dan bij de eerste! benieuwd wanneer het echt gaat groeien, heeft bij de 1e een tijd geduurd nl hopelijk over een paar weekjes ook iets moois te showen
Leuk Ros, we wachten in spanning! @ Brenzz, gefeliciteerd meis! Even een mooie banner maken nu! Ik vind het ook vet spannend, vooral omdat ik al 2 sterretjes heb gehad dit jaar... Maar vooralsnog gaat alles goed, dus dat is fijn! @ Evian, al naar toilet geweest?! @ Daantje, echt een bolletje, geinig!
ik mag me hier ook af en toe eens melden met een foto is en 1 juli uit gerekend (op de verjaardag van mijn vriend ahaha)
Mooi Noorus! vroeg me af, wie zijn hier zwanger van een 2e kindje? Merken jullie nu al verschil met het groeien van je buik? Bij de 1e ging het pas halverwege de zwangerschap echt zichtbaar groeien, en nu bij de 2e merk ik rond 7-8 weken al dat het een beetje een bolletje wordt! (foto volgt als het wat zichtbaarder is)
Ook hier gaat het bij de 2e echt veel sneller. Bij nummer 1 ging mn buik pas laat echt groeien. Geloof dat mn buikje nu al wel net zo groot is als toen met 20 wkn!
leuk! ik doe ook mee! Ik heb wel al een positie legging gekocht.. die zit lekker!! haha aanstaande dinsdag de 12 weken echo.. spannend! Maar voor mij nog maar even geen foto.. die maak ik wel als ik echt een buikje krijg
hee Natas! @DaantjevD lekker toch zo'n positielegging ik heb ook al een paar keer een positiebroek aangetrokken, nog niet echt nodig natuurlijk maar mijn gewone broeken gaan soms net een beetje knellen in mijn buik nu
Ik volg dit topic ook al een tijdje maar nog niet gereageerd of foto geplaatst. Ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger en rond 17 juli 2013 uitgerekend. Ik zal even een foto plaatsen die ik vanavond heb gemaakt na het eten met een klein buikje, normaal ben ik plat hihi.(niet op de data van de foto letten want die klopt niet zie ik net)
@ Kleintje, grappig dat het jouw man al opviel! Leuk om bij te houden tot aan het eind vind ik! @ Sammy, begint zeker al een bolletje te komen!
ik ben zwanger van nummer 2, zit wel 7 jaar tussen. maar klopt hoor mijn buik is nu al aanwezig, ook in de ochtend. dit weekend hadden we een familie etentje, en je zag mensen echt kijken, niemand weet nog wat ( muv mijn moeder). we wilde eigelijk wachten tot de 12 weken echo maar die is pas 2 januari. denk dat we die data niet gaan halen. en om nu in slobber kleren te gaan lopen, vindt ook zo wat!!! ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen!!
@kwebbelengel ja precies, ik moet nu ook al opletten wat ik aantrek zodat men geen buikje ziet en broeken knellen vaak al terwijl ik vorige zwangerschap tot 20+ weken in mijn normale broeken liep heb normaal, gelukkig na de bevalling ook, een vrij plat buikje nl ik heb a.s. donderdag de eerste echo, als die goed is (spannennnd) gaan we het aan onze familie en vrienden vertellen ik plaats binnenkort ook een foto'tje!