Hier nog 1! Ook voor ons wordt dit de 1e spruit. Volgens mijn eigen telling zal ik op 29 juni uitgerekend zijn. Las dat je vaak nog wel iets terug gezet wordt, dan zitten we in begin juli. Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger en a.s. woensdag hebben we ons intake gesprek bij de VK. Hier nog niet echt een buikje te zien trouwens. Ik voel wel dat er laagje zit en dat de buik niet meer zo strak is, maar op het fototoestel nog niet echt waarneembaar
Hallo dames, Ik sluit mij ook aan bij de juli 2013 buikjes Wij zijn zwanger van ons eerste. We waren er niet echt mee bezig, dus het nieuwtje kwam wel een beetje onverwachts. whawhah Maar we zijn er helemaal blij mee. A.s. dinsdag hebben we ons intake gesprek bij de VK en vrijdag maken ze gelijk een echo Daar was ik wel blij mee, aangezien we zaterdag op vakantie gaan. Morgen zijn we alweer 6 weekjes zwanger. Uitgerekende datum: 15 juli 2013 Zo te zien worden een hoop juli baby's geboren Allemaal gefeliciteerd en hopelijk mogen we in juli ons baby'tje in onze armen sluiten!
Leuk je hier weer te spreken! Gaat alles goed? We lopen bijna gelijk op een paar dagen na! 7 dec ook echo, maar dan al de tweede
Wat leuk al die Juli 2013 buikjes Dames die zich net hebben aangemeld, van harte! Ik ga ook maandag de vk bellen. Zoals ik t zelf berekend heb ben ik op 26 juli uitgerekend..ben zelf op 15 juli jarig
Heyy leuk dames deze topic. Heb even een abbo genomen. Hier ook uitgerekend op 13 juli 2013.......het is onze.....schrik niet vijfde !!! Heerlijk !!! Voel me supergoed met af en toe een vlaag van misselijkheid...
Hoi dames, ik meld me ook hier Ik gok dat ik 4 en een halve week ben maar weet het niet zeker! 6 dec intake en ik hoop dan ook gelijk een echo maar ook dat weet ik niet zeker Voor ons is het ook het eerste wondertje!
Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me ook gezellig aan! In verwachting van ons eerste kindje, uitgerekend op 4 juli. 23 nov eerste afspraak bij de verloskundige en woensdag een afspraak met Moeders voor Moeders!
Hier ook een nieuwe Juli mama.!! Volgens eigen berekening ongeveer uitgerekend op 19 juli 2013 Eerste echo vrijdag 7 december, intake maandag 17 december. Dit wordt ons 2e kindje. Iedereen trouwens gefeliciteerd
Dames! Van harte gefeliciteerd! Hier inmiddels ook zwanger! Van ons 2de wondertje! En volgens eigen berekening uitgerekend op 17 juli! Dames geniet lekker van jullie zwangerschap!
Hey dames, ik kom me ook melden! Wil graag lekker meekletsen in dit topic en natuuuurlijk straks mijn buikfoto's laten zien Ben nu 5+1 en ik heb nog steeds de kriebels. Ga af op alles wat ik voel en als ik niks voel of wat minder voel, dan voel ik toch een beetje stress. Vandaag eigenlijk niet zo misselijk meer en mijn borsten doen niet zo zeer als gisteren.. pff, ik wil eigenlijk meteen testen halen, maar ik moet echt geduld hebben van mezelf. Wie zit er nog meer zo in spanning hier? En iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
allereerst iedereen gefeliciteerd. ik ben ook in juli uitgeteld en dan wel op 7 juli en ben zelf 26 juli jarig. Heb mijn eerste echo al gehad ivm bbz. Ben zwanger geraakt dmv IUI. Dit is ons eerste kindje. Hoop ook binnenkort mijn buikje te kunnen showen kan nu al me eigen kleren bijna niet meer aan
Zo nóg een juli 2013 topic! Nov/ okt was een goede klusmaand . Er is ook een "due date july 2013" club. Nu 36 leden, erg gezellig!
ik ook uitgerekend op 13 juli 2013. dus nu 6 weken en 1 dag zwanger. eerste echo achter de rug en mijn volgende is 14 december! kijk er wel al terug naar uit!
Ja hier gaat het goed! Alleen ben ik zo onzeker, deze eerste weken zijn slopend! Maar inmiddels hebben we de 6 weken al gehaald dus dat komt helemaal goed Heb je je eerste echo al gehad of heb je die vd week?