Mooi hoor dames! Bij mij zijn mijn vetrollen (helaas, helaas...) ook al redelijk aan het verschuiven! Alles komt wat hoger te zitten, dus het lijkt (in de juiste kleding) al heel wat of juist of ik nog dikker geworden ben... Als ik me prettig voel bij mijn foto's zal ik er hier ook een plaatsen, maar dat zal nog even gaan duren...
Mooie buiken allemaal! @Noorus; mijn buikje is precies vergelijkbaar met die van jou, haha. Ben morgen 12 weken. Ga dan maar eens een eerste buikfoto maken en dan kom ik wel even showen.
Leuk toppic. Ik zal ook eens een mooie foto gaan maken. Ik ben uitgerekend op 12 Juli. Leuk alle dames hier die dezelfde maand zijn uitgerekend!
Benieuwd naar jullie buikjes meiden! @ Mira, komt wel meis! Straks show jij vol trots hier jou buik! @ Estaaa, benieuwd naar jou buik (omdat ie op de mijne lijkt zoals jij zegt)
@ Mira, maak jij voor jezelf wel elke week (of 2 weken) een foto?! Want er moet toch wel een verandering gaan plaats vinden, dus hoe klein of groot je buik ook, dat is wel gaaf om te zien toch?!
Bekijk bijlage 295406 Mijn kleine buikje bij 11+4! @ Noorus; jij hebt echt een mooi buikje, mooi kleurtje
Dames, wat een mooie bolletjes allemaal!!! Leuk om te zien! Ik ben ook foto's aant maken, (in de avond want dan zie je iets haha) zal er vd week een plaatsen. Lfs,
@ Kiraa, dank je (dat is dus nog vooral van mijn vakantie, maar merk wel dat mn buik altijd langer bruin blijft dan mijn gezicht bijvoorbeeld) Jij hebt ook al een mooi bolletje! @ Wanna be mam, mijn fotos zijn ook van savonds, dan zie je toch wat meer
Noorus: We maken iedere even week, op zondag een foto van mijn buik. De verandering is goed te zien, maar niet zo mooi als bij de slankere dames hier. Die mooie buik komt hier ook wel, maar moet eerst van 2 delen 1 zien te groeien Nog even geduld!
Mooi, die bolletjes hihi. Ja mijn buik blijft ook langer bruin hoor Noorus, hier alleen van de zonnebank. Ben nu al een paar weken niet meer geweest bang voor pigmentvlekken!
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=295530&stc=1&d=1356952613 12 weken en 3 dagen zwanger!
Ik ben vanmorgen naar de vk geweest, blijk ik 12+3 te zijn. Heb een mooie foto mee gekregen!!! Nu geen buikfoto maar wel een foto van junior..
hier ook geen buik foto maar mooie echo met 13 weken 3 dagen. mijn baarmoeder ligt erg hoog rond navel beneden is leeg dus niet alle vetrollen zijn vet rollen weet ik nu. In het nieuwe jaar maar goed beginnen zal snel een buik foto maken.