ooooh wat gaaf kruidnootje! gefeliciteerd! wat een opluchting moet dat zijn zeg : ) kan je nou ook eindelijk onbezorgd zwanger zijn : )
kruidnootje fijn dat alles goed is! mooie foto's allemaal nog even eentje van mijzelf net gemaakt 14.5 wkn
hallo allemaal, ook ik meld me aan voor dit topic. IK ben 25 juli uitgerekend van ons 1e. Heel spannend is het allemaal zeg. AL 2 echos gehad en biede groeit ons hummeltje goed mee. Eerste echo was om 8 weken omdat ik al andere halve week bloedverlies had gehad en werd er meteen 4 echos gemaakt in een dag hihi. 2 bij de vk, een uitwendige en een inwendige dan werd ik doorgestuurd naar de gyno omdat ze iets buiten de baarmoeder hadden gevonden en onze bk dacht dat het een kindje was HEt was gelukkig geen kindje maar wat de gyno denkt een kistje van de ei te zijn en er zat niks meer in dus eind van de dag toch goede nieuws gehad. Bij de 2e echo zat ons kindje heel duidelijk goed en lag lekker veel te bewegen en zeker veel te schoppen, lijkt nu al eigenwijs te zijn haha. HEb al vanaf 9 1/2 weken al een kleine buikje dus ik ook ga een buik foto binnenkort opzetten Geniet van je zwangerschap allemaal
@ Summerbloom, mooi buikje al meis! Is niet meer te verbergen of wel?! @ Vicky, welkom! Fijn dat je zo'n mooie echo had! Meiden, hebben jullie ook dat je de ene keer naar je buik kijkt en denkt, bijna niks te zien. En dat je de andere keer echt een hele bolletje hebt. Ik heb dat dus echt heel erg. En soms denk ik echt, jeetje wat plat en de andere keer denk ik, wooow!
Hahaha Noorus, zoiets heb ik ook, alleen denk ik de ene keer dat het een bolletje is, de andere keer dat het gewoon mn rollen zijn hahaha! Plat ben ik nog nooit geweest hihi.
Liefff!! Door mijn overgewicht heb ik dat begin wel gemist hoor, om goed te zien hoe ik groeide. Maar als je een paar pagina's terug scrolled kan je zien dat ondanks mijn overgewicht ik flink aan het groeien ben. Wij stonden net met een buurvrouwtje in de lift die vertelde na het zien van mijn buikband dat ze 31 weken zwanger was. Dus ik kijk: Waar dan? Sta ik daar met mn godzilla buik naast een slankie haha! Heel bijzonder dat elke vrouw zo'n andere zwangerschap heeft
Ook maar een buikfoto van gisteren, 11w1d, is nog erg bescheiden maar voor mijn doen al best een buikje meeste broeken willen niet meer dicht of met wat moeite vorige zwangerschap de eerste maanden ook een héél bescheiden buikje, toen zag het er rond 20 weken pas zo uit @Vicki mooi hoor, vind het al best een beetje zichtbaar! en heb dat ook, soms zie ik heel duidelijk een beginnend buikje (jeeej) en soms kijk ik in de spiegel en vind ik hem hartstikke plat komt vanzelf
Het gaat nu beginnen, ik merk het aan mijn kleren. Kan niet wachten tot het echt een bol gaat worden haha, nu zou het nog kunnen zijn dat ik gewoon teveel gegeten heb.
Heerlijk! 3 foto's op deze pagina en wat blijft het toch mooi om te zien hoe elke vrouw anders is! Mooi hoor dames! Ik ga elke week nu een foto maken, kan niet wachten wat het verschil is over 3 daagjes haha!
Geweldige buikjes meiden! Hier maken we om de 2 weken een foto, maar zal wel vaker worden straks, want dan zie je waarschijnlijk ook veel sneller verschil!
@ Kruidnootje, bij jou is iedere week al een mooi verschil zichtbaar! Benieuwd naar je volgende foto!
Ja en ik snap het eigenlijk niet. Ik had verwacht rond week 20 of 25 pas wat te gaan zien vanwege mijn overgewicht!