Haha ja en in hou mijn buik niet uit... Wel last van luie darmen en daar kun je ook erg van opblazen...
Vandaag precies 12 weken. Heb normaal gesproken een redelijk pkatte buik, maar voel en zie nu dat ie boller wordt haha
zo, die lijkt wel gephotoshopt, haha! echt een mooie bol/punt al! en zal zeker uitmaken dat het niet de 1e is, al is het voor mij de 2e en zie ik buikjes van mama's met een eerste die al groter zijn verschilt ook per persoon en per zwangerschap
Ik vind het allemaal mooie buikjes! Of ze nu snel, langzaam, bol of nog wat platter zijn, er zit in iedere buik een wonder Bij mij is er door mijn ernstige overgewicht nog niet al te veel te zien, maar merken we wel verandering in mijn vetjes (alles zit wat hoger, broeken zitten strakker...). Tegen de tijd dat ik me er prettig bij voel om mijn buik hier te laten zien, zal ik een foto maken en posten.
mooie buikjes iedereen Ja het voelt zeker heerlijk om een mooie buikje hebben groeien aan je lijf. ik voel het ook echt in mijn onderbuik hehe, mijn broek zit ook niet zo lekker meer, maar binnenkort wat zwangerschap kleren aanschaffen. gaat het verder met iedereen nog goed? hier wel hoor, lekker groot aan het worden en veel gevoelens in mijn buikje soms raar en soms alleen mijn irritante darmen hahah. als ik de heledag moet werken dan voel ik echt mijn broek 's middags straker worden gek gevoel is dat. ik ga ongeveer elke week een foto maken dus er komt zeker meer op dit forum geniet van het zwangerschap meiden!
hier de afgelopen week behoorlijk veel kwaaltjes, met name af en toe erg misselijk... de afgelopen weken was dat af en aan zo maar viel al met al wel mee, merk echt dat er een soort hcg-piek gaande is ofzo nu.. hopelijk is het snel over, al weet ik van vorige zwangerschap dat ik me pas na week 15/16 iets beter ging voelen verder is mn buikje echt nog bescheiden maar ik draag wel voornamelijk positiebroeken en -rokken al, mijn gewone kleding zit net niet lekker meer ik kijk uit naar meer mooie buikfoto's hier
We zijn weer een weekje verder, (oke eigenlijk morgen maar kon niet wachten) dus tijd voor nieuwe foto's! Schrok er zelf weer van haha! Overzichtje: Bekijk bijlage 297584 En als ik de laatste 2 over elkaar leg... Bekijk bijlage 297585 Je ziet goed dat ik boven mijn navel flink aan het groeien ben! Niet vergeten dames, ik heb overgewicht, maar toch, elke week weer verbaas ik mezelf hoe goed het te zien is ondanks mijn eigen (puppy)vet
wat een schattig buikje Noorus. ik ben ook bijna 14 weken en moet vd week ook weer ff een foto maken. Bij mij valt het nog niet zo op kan het mooi nog verbergen. nimand die het ziet.haha
Gaaf kruidnootje, volgens mij had ik dat nog niet gezegd @ sammy, dank je! Ik kan mijn buikje ook nog prima verbergen. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, want na 15 weken schijn je zo'n groeispurt te krijgen...
Mooi hoor dames! Nou, laat die spurt maar komen. Iedereen weet het al een tijd, dus ik ben klaar voor een mooie zwangere buik haha.
ik hoop dat ik mijn buikje nog wel een paar weken kan verbergen. Ik heb maandag een gesprek over mijn contract en nav wat daaruit komt wil ik na 4 weken vertellen dat ik zwanger ben. vind het wel spannend
@ Noorus, ik kon het niet laten. Was even puzzelen, maar dit komt er uit als ik je 12 en 14 weken foto over elkaar leg Bekijk bijlage 298565 Ik heb gefocused op de boom, de wolken en je ruglijn. Want 1 foto is wat verder genomen dan de ander en bij 1 ligt je arm verder dan bij de ander, net als je truitje, die ligt bij de 1 iets hoger dan bij de ander