@ Noorus : Idd, m'n buik is nu veel boller en ronder dan bij K. & Wat een mooie buikjes allemaal!! Je begint het nu echt goed te zien!!
hebben we nog meer buikjes dames?? Morgen maak ik weer een foto @Noorus, ik kan het nog heeeel goed verbergen haha maar denk dat het ook aan me darmen een beetje lag hoor
mooi allemaal! ik zal ook weer eens een foto maken, kijken of ik verschil zie met die van 2 weken geleden.. in het 'eggie' zie ik niet zoveel verschil maar merk wel dat bepaalde broeken niet meer dicht kunnen die toen nog wel gingen
wat een mooie fotos alweer! Ik voel dat mijn buikje laatste twee weken niet meer gegroeid is helaas. Mijn broeken passen nogsteeds maar net wel haha. Vanavond maar een nieuwe foto maken en kijken of er echt verschil in zit. Kom op babytje, neem maar genoeg ruimte hoor. ik vind het niet erg als ik maar niet echt suppppppppper groot word hahah. Nu lijkt het gewoon dat ik te veel met de feestdagen heb gegeten haha.
Wow meiden,mooie buikjes al hoor! Ik moet ook snel weer een foto plaatsen. De mijne kan ik echt niet meer inhouden wat ik me afvroeg of er al dames zijn die het geslacht weten? Wij hebben vrijdag de geslachtsbepaling gehad. We krijgen een ZOON! Echt zoniet verwacht. Was totaal in shock omdat ik er heilig van overtuigd was dat dit weer een meid zou zijn.. Maar ik ben zo ontzettend blij helemaal in love op onze zoon. Even een foto spammen hoor
@Ingie wow wat leuk zeg dat je het geslacht al weet! Mooie foto's ook, zeg. Kruidnootje weet ook al dat ze een meisje verwacht, toch? verder nog niet gelezen.. wij willen het waarschijnlijk deze keer ook vooraf weten (was vorige keer een verrassing) alleen wachten dan tot de 20 weken echo morgen de termijnecho, toch weer spannend!
Hoii iedereen, weet niet of dit topic voor iedereen is maar ik ben nu a.s vrijdag 14 weken van ons 1e kindje en dus ook een Juli-buikje! 26 Juli uitgeteld
Hoi InesTaina! gefeliciteerd! Neem even een kijkje bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/395017-1-15-juli-2013-mamas-257.html Dit is namelijk fototopic ^^
Jeetje wat leuk! Al heel veel meisjes! Ik heb al een meid en ik kan jullie zeggen dat dat super leuk is! Nu krijgen we een zoon, ben benieuwd hoe dat is, wrs net zo leuk hihi
jeeej, vanmorgen een mooie termijnecho gehad! kwam op nu precies 13 weken, uitgerekende datum nu 29-7.. spannend, dat is 4 dagen voor de verjaardag van mijn dochtertje ben benieuwd wat het is, een jongetje na ons meisje lijkt me hartstikke leuk maar een tweede meisje natuurlijk ook!